Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksustelua naisten harjoittamasta väkivallasta

Vierailija
18.03.2018 |

Aina väkivallasta puhuttaessa nousee esiin miesten harjoittama väkivalta, mutta juuri koskaan ei puhuta miesten kohtaamasta väkivallasta naisten taholta tai naisten kohtaamasta väkivallasta toisten naisten taholta.
Naisvaltaisilla keskusteluareenoilla naiset haukkuvat ja kiusaavat toisiaan ja olen huomannut, että myös kaikenlainen kiusaaminen koulu- ja työelämässä luonnistuu erittäin hyvin naisilta.
Kerro siis oma tarinasi siitä, kun olet joutunut naisen harjoittaman väkivallan kohteeksi.

Tässä vielä vinkiksi mitä kaikkea väkivalta mm. on:

"Parisuhdeväkivalta on paljon muutakin kuin lyömistä, potkimista, tönimistä tai kuristamista. Se on myös estämistä, erilaista uhkailua, valvontaa ja kaikenlaista liiallista kontrollia. Useimmiten parisuhdeväkivalta kestää vuosikausia ja pahenee vanhetessaan. Se on aina vallan käyttämistä toiseen ihmiseen."

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten Keksustelu?

Seksin, Kuksimisen ja Keskustelun -comboko..?

Vierailija
102/107 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lätkin mun miestä, se otti ranteista kiinni etten tekis niin, jäi jäljet. Joku oli soittanut poliisit kun meidän asunnosta kuulu tappelua. No, poliisit vei miehen putkaan kun näytin niille mun ranteet :) ja mies kitisi että "mutta hän itse minua löi" poliisit ei uskoneet. :) kiitos <3

Tuon kun tekee vielä pari kertaa, niin mies on poliisin kirjoissa "usein väkivallan vuoksi talteenotettu" .  Sitten ei enää tarvitse jälkiä tai humalaa, vaan ne vie vanhan tutun automaattisesti.

Kiitämme yhteiskuntaa, joka toitottaa totuusmedian kautta että Suomi on vaarallisin paikka naiselle euroopassa. Vai oliko se, toiseksi vaarallisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten Keksustelu?

Seksin, Kuksimisen ja Keskustelun -comboko..?

Kuksistelustakos, kyllä se kuule seksi ja keksuskelu loppuu kun nainen tomerasti tarttuu toimeen.  Kotsit on monesti, samo kissä kun pöytää pyyhittiin.

Vierailija
104/107 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suoraan sanoen mietin kuinka yksipuoleinen on ollut erään naisen selitys väkivaltaisesta miehestä, kun sain tietää miten ala-arvoisesti puhui lapsestaan. Ei kukaan kestä loputtomiin sellaista.

Vierailija
105/107 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä taida ketään oikeesti kiinnostaa ne ihmiset jotka on kokenu väkivaltaa vaan enemmän kiinnostaa sukupuolten välinen sotiminen väkivallan uhrien kustannuksella. Hävetkää ihmiset!

Sukupuoltenvälinen sota, on elämän suola ja piristys. Joskus saa turpiin joskus pärjää, sitähän se elämä on.

Vierailija
106/107 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista. 

Vierailija
107/107 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähintäänkin yhtä vakava asia kuin miesten harjoittama väkivalta, ja sen muodot voivat naisilla olla paljon moninaisemmat ja kamalammat kuin miehillä. Kyllä, se olisi oman kampanjansa ja keskustelun aihe. MInä - nainen - en voi siitä hirveästi avautua, kun en ainakaan tietääkseni ole harjoittanut ketään kohtaan väkivaltaa, en fyysistä, henkistä enkä seksuaalista. Tietysti olen riidellyt sekä mieheni että lasteni kanssa, mutta se ei ehkä täytä niitä kriteereitä, jotka väkivallalle annetaan. 

Ei ketään saa kohdella kaltoin. 

Et ole uhannut miestäsi eroa lapsen avulla koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi