Mies ghostasi
Matchattiin tinderissä, juttu luisti monen päivän ajan, vaihdettiin whatsappiin, juttu luisti edelleen monen päivän ajan, mietittiin että nähtäiskö livenä ja tänään ois ollut tarkoitus nähdä mutta mies ei enää vastannut mun viimeisimpään viestiin (siitä on jo kahdeksan tuntia) ja aikaisemmin whatsappissa näkyi milloin mies oli viimeksi paikalla mutta nyt tätä tietoa ei enää näy. Blokkasiko mies minut :D Menin tinderiin ja huomasin että hän oli poistanut minut sieltäkin :D En ymmärrä. Mitähän mä tein väärin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pahanhajuinen hengitys :)
Miten se pystyi arvioimaan mun hengityksen kun ei oltu koskaan tavattu? :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään muuta ghostattu koskaan? Minkä arvelet olleen syynä?
Mahdollisia syitä miehen ghostaamiseen:
1. Miehellä kierroksessa toinenkin/ kolmas jne. ja tapasi hänet.
2. Mies varattu ja jäi kiinni.
3. Mies ei ollut oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, ei mikään kirjeenvaihtokerho
No sitähän mä just yritin, viestit oli hyvin panohenkisiä ja tänään ois nimenomaan pitänyt nähdä ja panna :D En ymmärrä minkälainen mies jättää tilaisuuden välistä??
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän mä just yritin, viestit oli hyvin panohenkisiä ja tänään ois nimenomaan pitänyt nähdä ja panna :D En ymmärrä minkälainen mies jättää tilaisuuden välistä??
ap
mies jolla oli parempi tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo 1 ja 2 voisi olla ihan loogisia, mutta 3 en usko, koska miksi hän olisi muuten jutellut mulle jos ei ois oikeesti kiinnostanut?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo 1 ja 2 voisi olla ihan loogisia, mutta 3 en usko, koska miksi hän olisi muuten jutellut mulle jos ei ois oikeesti kiinnostanut?
ap
Mitä nyt muuta voit pleijeriltä odottaa?
Ruma tai muuten valehdellut kaikkea. Varattu tai oikeasti alaikäinen tai vanhus. Kyllähän niitä syitä riittää. Tuskin teit muuta väärää kuin viestittelit sen kanssa 🙂
Syy voi olla ihan mikä vaan, tuo on vaan niin yleistä koska mielipiteet vaihtuu ja nettideittailussa säilyy tietty anonyymisyys, varsinkin kun ei ole vielä tavannut niin on helppo "feidata" vaan - oli syy mikä hyvänsä. Yleistä..mutta ehkä tuo on erikoista että antaa nron ja kirjottaa ja sitten vaan ei enää vastaa. Sitä silti ihmiset tekee..nykyajan röyhkeähköä käytöstä. Öö..panosovellus..? Ehkä joillekin, mutta ei kaikille..kaikenlaista porukkaa siellä on varmana, mutta tiedän ihmisiä jotka seurustelevat ja ovat menneet naimisiin siellä tapaamisen jälkeen. Kaikkea saattaa käydä. Joku voi löytää sieltä kirjekaverinkin, ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No eipä siihen panemiseen mitään ikuisuuksien kirjeenvaihtoa tarvita.
Miehet ovat nähneet ettei se ikuisuuksia kestävä lässytys johda mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No eipä siihen panemiseen mitään ikuisuuksien kirjeenvaihtoa tarvita.
Miehet ovat nähneet ettei se ikuisuuksia kestävä lässytys johda mihinkään
No on kyllä harvinaisen tyhmä mies jos juuri panopäivän aamuna päättää ghostata :D Alkoiko oma pieni kikkeli sittenkin hävettää?