Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette ostaneet tytärtenne yo-mekot?

Vierailija
17.03.2018 |

Tyttö haluaisi siis klassisen mallisen yo-mekon, kotelomekon varmaan. Nopealla nettisurffailulla ei oikein löytynyt mielisiä. Olisiko teillä vinkata jotain hyviä kauppoja? Kiitos!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin asokselta (www.asos.com), isot valikoimat eri hintaisia vaatteita, esim pencil dress -haulla tulee n. 1500 kotelomekkoa.

Vierailija
2/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär halusi samanlaisen mekon minkä oli nähnyt kuvissa Prinsessa Madeleinella, niin jouduin tilata sellaisen Valentinolta.

1540 eur tuli sen hinnaksi.

Sanoin toki etukäteen hänelle, että sitä on sitten käytettävä jossain muuallakin kuin pelkästään ylioppilaspäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta ostettiin oma ihana yo-mekko aikoinaan.Juurikin sellainen klassinen ihana mekko jota käytin myöhemminkin.Saattoi käydä ompelijalla personoitavana.

Vierailija
4/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä asut eli missä lapsesi käynyt koulut, ja missä hintaluokassa mekko saa olla.

Nimittäin täällä Espoossa ja Kauniaisissa tuskin näkee kellään tytöillä mitään alle 500 euron mekkoja.

Vierailija
5/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tytär voi itse etsiä sitä mielestään?

Vierailija
6/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin Whore piste comista. Tosi vetävät kuteet ostettiin typylle. Varma saanti!

Vierailija
7/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuisen ikäinen hanki oman mekkonsa.

Vierailija
8/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär halusi samanlaisen mekon minkä oli nähnyt kuvissa Prinsessa Madeleinella, niin jouduin tilata sellaisen Valentinolta.

1540 eur tuli sen hinnaksi.

Sanoin toki etukäteen hänelle, että sitä on sitten käytettävä jossain muuallakin kuin pelkästään ylioppilaspäivänä.

Jouduit tilata? Tarkoitatko jouduit tilaamaan? Pöyristyttävää.

Vierailija
9/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou jou... ostettiin räppikuteet kuule Uffilta. Räppiriimut kaulalle rautakaupasta.

Vierailija
10/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä asut eli missä lapsesi käynyt koulut, ja missä hintaluokassa mekko saa olla.

Nimittäin täällä Espoossa ja Kauniaisissa tuskin näkee kellään tytöillä mitään alle 500 euron mekkoja.

Onneksi sitten oma tyttöni lähti lukioon Helsingin puolelle Ressuun. Siellä riitti ihan mainiosti 200 eurolla ostettu mekko, ei tyttö eronnut mitenkään muista koulun ylioppilaista pukeutumisensa suhteen. En enää muista, mistä tyttäreni mekkonsa osti, mutta joku näitä ihan tavallisia Helsingin tai Espoom vaatekauppoja se oli.

Vierailija
11/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääkö ne hintalaput näkyviin vai mistä tiedät kaikkien mekkojen hinnat?

Vierailija
12/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin kaalimadolta, tyttö tykkäsi kovasti kun sen voi laittaa myös baarikierrokselle.

Vierailija
13/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin oman mekkoni ihan itse.

Vierailija
14/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalta. Kallis mekko, kerran piti päällä. Silloin ajattelin, että on se iso juhla. Tyttö myi sen viime syksynä nettikirpparilla parilla kympillä ja osti yliopistolle sitseihin uuden mekon.

Minä päätin olla hiljaa vaikka hieman kirskutti. Mutta kalliimpi oli häämekkoni, ja kerran sitäkin tuli pidettyä.

Vierailija
15/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni osasi ostaa sen ihan itse. Miksei  sinun lapsesi osaa, onhan hän jo  täysi-ikäinen?

Vierailija
16/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä vastauksia. Viime vuonna olin Sokoksella juhlia ennen, ja huomasin siellä nättejä mekkoja. Juuri tuli äiti ja tytär sieltä ostamaan mekon. Pitää käydä katsomassa valikoimaa, sillä oma tyttäreni tarvitsee kans nyt...

Vierailija
17/18 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on hankkinut rippimekon ja vanhojen tanssipuvun käytettynä, erittäin sopivat ja kauniit on löytänytkin.

Ylioppilasmekko on vielä hankkimatta, ei ole vielä löytänyt mieleistä.

Vierailija
18/18 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja mekkoja oon löytäny https://www.heidielise.fi/tuotteet.html?id=9/