Aikuiset naiset ja shokkivärjätyt hiukset - en ymmärrä
Kommentit (76)
Viime yönä näin unta että ostin jotain shokkipinkkiä hiusväriä😂
52v
Wt. Räikeetä. Niinkun Howard Jacobs. Vai mites se olikaan?
Ja mulla on oma väri päässä, mut oma järkikin siellä kaverina.
Me kaikki vanhenemme, mutta persoona ei muutu vaikka kroppa rapistuu. Pitäisikö sitä heittää roskiin lempipaita, jonka osti 38-vuotiaana mutta joka onkin äkkiä liian rohkea tai nuorekas 40-vuotiaalle?
Poistaa mukana 25 vuotta kulkenut kielikoru, koska se ei enää sovi keski-ikäiselle?
Minun pahin pelkoni on muuttua sellaiseksi nelikymppiseksi, joka kulkee ilman meikkiä tuulipuku päällä ja lippis päässä . Jonka lempivaate on Tokmannin tarjouskorista löytynyt t-paita ja meikkipussissa odottaa erityistilaisuutta, eli juhlia se 12 v vanha huulipuna.
Ei kai nykyään mikään hiuksissa shokeeraa. Mä olen ainakin tämmönen yli viisikymppinen akateeminen tantraa, jolla on ollut vihreetä, punaista, sinistä ja lilaa hiuksissa. Mutta en oleta kenenkään niistä shokkia saavan.
Muista oli jotenkin herttaista kun itseäni vähän nuorempi kampaaja puhui shokkiväreistä. Olihan jo nuoruudessani punkkareilla vaikka mitä väriä päässään.
Vaihtelunhalu ja uteliaisuus mulla syyt tämmösiin vaarattomiin kokeiluihin. Olen usein kampaajan ennakkoluuloton koekaniini uutuustuotteille ja todetaan yhdessä et "katotaan mitä tulee".
Tatuoinneista ja lävistyksistä en ole kiinnostunut, ne on jotenkin liian sitovia. Ja haalistuneina taskari rumia, en muutenkaan tykkää murretuista, maanläheisistä väreistä.
Ne on alemman sosiaaliluokan naisten juttu. Tehdastyöläisten, kaupankassojen, siivoojien,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miksi on niin paljon asioita, joita aikuinen ei saisi tehdä. Vielä joitain vuosia sitten elettiin vapautumisen aikaa, eikä enää ollut mikään pakko elää "ikänsä mukaisesti". Taas ollaan menossa takapakkia. Värien ei pitäisi olla kielletty minkään ikäiseltä. Yritän muistaa tämän itsekin seuraavalla kerralla kampaajalla! 😁
yhteiskunta ei toimi, jos kaikki tekee mitä haluaa välittämättä yhteisestä hyvästä.
Miten tämä liittyy:
a) hiusten värjäämiseen/väriin
b) miksi "se mitä itse haluaa" välttämättä olisi yhteiskunnalle ja yhteiselle hyvälle huonompi kuin se, että voi valita vapaammin mitä tekee (voi olla ja onkin usein, mutta ei välttämättä)
Maantienharmaa puurtaja
Vierailija kirjoitti:
Ne on alemman sosiaaliluokan naisten juttu. Tehdastyöläisten, kaupankassojen, siivoojien,
Juuri näin. Osa saattavat olla myös työttömiä moniongelmaisia.
Shokkivärien ongelmana on se, että ne ovat rumia. Suomalaisilta puuttuu usein kauneudentaju. Kauneus on pääsääntöisesti universaalia, ei katsojan silmässä. Kun ei ole kykyä tunnistaa kauneutta valitaan shokkiväritukka, kananpersetukka, takatukka jne. Leggingseistä, tunikoista, karjakkohuiveistä ym. puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Shokkivärien ongelmana on se, että ne ovat rumia. Suomalaisilta puuttuu usein kauneudentaju. Kauneus on pääsääntöisesti universaalia, ei katsojan silmässä. Kun ei ole kykyä tunnistaa kauneutta valitaan shokkiväritukka, kananpersetukka, takatukka jne. Leggingseistä, tunikoista, karjakkohuiveistä ym. puhumattakaan.
Ei näy shokkiväritukkia kaunottarilla eikä alan ammattilaisilla. Ei italialaisilla eikä ranskalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy shokkiväritukkia kaunottarilla eikä alan ammattilaisilla. Ei italialaisilla eikä ranskalaisilla.
Mitä alaa tarkoitat?
Juuri eilen oli baarissa italialainen, erittäin kaunis nainen jolla oli turkoosit hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki vanhenemme, mutta persoona ei muutu vaikka kroppa rapistuu. Pitäisikö sitä heittää roskiin lempipaita, jonka osti 38-vuotiaana mutta joka onkin äkkiä liian rohkea tai nuorekas 40-vuotiaalle?
Poistaa mukana 25 vuotta kulkenut kielikoru, koska se ei enää sovi keski-ikäiselle?
Minun pahin pelkoni on muuttua sellaiseksi nelikymppiseksi, joka kulkee ilman meikkiä tuulipuku päällä ja lippis päässä . Jonka lempivaate on Tokmannin tarjouskorista löytynyt t-paita ja meikkipussissa odottaa erityistilaisuutta, eli juhlia se 12 v vanha huulipuna.
Taas ääripäästä toiseen? Ei, vaan kielikoru helevettiin. Sellaista ei tarvitse kukaan, eikä muitakaan lävistyksiä paitsi korvikset. Tatuoinnit on lähes aina rumentavia. Hiukset voi olla värjätty muullakin värillä kuin kirkkaan punaisella tai turkoosilla. Mitään tuulipukuja ei tarvita, vaan tyylikäs pukeutuminen tilanteen mukaan. Jos menee rock-keikalle, niin erilaista vaatetta kuin vaikka töihin.
Ihan kivojahan nuo on, näkee jo kaukaa kenellä on MT-ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no eikös italialaisilla ja ranskalaisilla ole luonnostaan aika tumma tukka... Sitä ei ole helppo vaalentaa tarpeeksi, jotta shokkiväri näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain. Mitä sitten? Pidä huoli omista hiuksistasi ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Luota muhun, saatte tosiaankin olla rauhassa. 😂
Hmmm... Mä en valitse ihmisiä lähelleni sen perusteella onko heidän hiusvärinsä luonnollinen vai värjätty, onko vaatteet merkkivaatteita jne. Joten mua ei myöskään haittaa jos joku jolle tuollaiset asiat on merkittäviä, ei halua olla mun kanssani.
Eiks se ole aika win-win?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivojahan nuo on, näkee jo kaukaa kenellä on MT-ongelmia
Sinulla ainakin
Sinustakin kuule tulee täti-ikäinen nopeammin kuin osaat kuvitella ! Ensin on parikymppinen, ja yhtäkkiä herää nelikymppisenä.