Aikuiset naiset ja shokkivärjätyt hiukset - en ymmärrä
Kommentit (76)
Haluavat olla räväköitä bilehileitä. Surkuhupaisan näköistä, ei mua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain. Mitä sitten? Pidä huoli omista hiuksistasi ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Luota muhun, saatte tosiaankin olla rauhassa. 😂
Minä taas en ymmärrä tuollaista kauhistelua. Kuulostaa huomionhakuiselta kauhistella kaikkea typerää.
Vierailija kirjoitti:
Sain. Muita tyhmiä kysymyksiä?
No missä meni pieleen sitten?
Sain, aivan tyhmii kysymys! Mitä muuta hän haluu kohta tietää? Varmaa hän haluu tietää koska ja milloin ollaan sänhyssä, ja milloin olen ollut suihkussa, miten sä masturboit? Vittu siis oikeesti, ihmisten yksityis asoita, jos kiinnostaa tietää nii silloin kyllä voisi kysyä ja laittaa yksityisviestillä! Oikeest!
Varoitusväri jotta täysijärkiset tajuavat pysyä kaukana. Sama logiikka mikä esimerkiksi myrkkysammakoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain. Muita tyhmiä kysymyksiä?
No missä meni pieleen sitten?
Mä luulen, et sait aivovaurion kun synnyit. Tuskin kukaan täysjärkinen kyselisi yhtä typeriö asioita.
En minäkään ymmärrä montaa muoti-ilmiötä, kuten paljaita nilkkoja pakkasella.
Mikä on shokkiväri? Violoetti tai vihreä tukka?
Ihanaa, kun ihmiset käyttävät värejä!
Kaksi kirjainta:
W ja T
Shokkivärit, epäsiisti ulkoasu, tatuoinnit/lävistykset, päihteiden käyttö ja sen ihannointi - universumin tapa merkitä wt:t.
Muiden ulkonäön arvostelu - en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Et siis itse ikinä arvostele kenenkään ulkonäköä? Onnittelut, kuulut johonkin alle yhteen prosenttiin väestöstä!
Introverttinä JA ujona ihmisenä ei ole ylimääräiselle huomiolle tarvetta.
Värjään hiukseni sen värisiksi kuin haluan samasta syystäkuin teen muutkin ulkonäköäni koskevat valinnat: koska pidän niistä valinnoistani.
Veikkaan, että oma mieltyys shokkivärjättyihin hiuksiin liittyy siihen, että olen lapsesta/nuoresta asti pelannut paljon ja lisäksi nuorempana olin kova animefanikin. Sekä peleissä että animessahan on monesti hahmoilla hyvin epätyypillisen värisiä hiuksia eli silmä on tottunut niihin ja pitää niitä kivoina.
En ala vaihtamaan tukan väriä omaan silmääni tylsäksi maantienharmaaksi vain, jotta miellyttäisin jonkun muun silmää enemmän.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis itse ikinä arvostele kenenkään ulkonäköä? Onnittelut, kuulut johonkin alle yhteen prosenttiin väestöstä!
Mistähän mahdoit saada tuon prosenttiluvun? Ei mulla ole tapana arvostella toisten ulkonäköä (en ole tuo, jolle vastasit, vaan eri ihminen) ja tunnen monia muitakin ihmisiä, jotka eivät näin tee.
Mutta jos itse arvostelet, voit tietenkin yrittää selittää, miksi. Miksi on tärkeää vauhkota vaikkapa jonkun sokkivärisistä hiuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä juuri. Saatan ajatella esim että "Itse en värjäisi hiuksiani noin" mutta en ajattele että "Hirveät hiukset, etkö saanut lapsena huomiota??"
Jokainen näyttäköön miltä haluaa.
Sain. Mitä sitten? Pidä huoli omista hiuksistasi ja anna meidän muiden olla rauhassa.