Aikuiset naiset ja shokkivärjätyt hiukset - en ymmärrä
Kommentit (76)
Olen yläluokkaisesta kodista. Aina piti hienostella, edustaa, olla tyylikäs ja käyttäytyä korrektisti. Nyt aikuisena en halua, jaksa enkä varsinkaan viitsi!
Shokkivärjätyt hiukset nyt vain sattuvat kuuluumaan tyyliini. Ei paljoa kiinnosta muiden mielipiteet ulkonäöstäni.
terv. gootti
Minä en ymmärrä, miksi on niin paljon asioita, joita aikuinen ei saisi tehdä. Vielä joitain vuosia sitten elettiin vapautumisen aikaa, eikä enää ollut mikään pakko elää "ikänsä mukaisesti". Taas ollaan menossa takapakkia. Värien ei pitäisi olla kielletty minkään ikäiseltä. Yritän muistaa tämän itsekin seuraavalla kerralla kampaajalla! 😁
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miksi on niin paljon asioita, joita aikuinen ei saisi tehdä. Vielä joitain vuosia sitten elettiin vapautumisen aikaa, eikä enää ollut mikään pakko elää "ikänsä mukaisesti". Taas ollaan menossa takapakkia. Värien ei pitäisi olla kielletty minkään ikäiseltä. Yritän muistaa tämän itsekin seuraavalla kerralla kampaajalla! 😁
yhteiskunta ei toimi, jos kaikki tekee mitä haluaa välittämättä yhteisestä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhteiskunta ei toimi, jos kaikki tekee mitä haluaa välittämättä yhteisestä hyvästä.
Tää on hyvä! Yhteiskunta ei toimi hiusvärin vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyse ei ollut hiusväristä vaan yleisesti toimimisesta miten huvittaa esim. kaikki ei voi alkaa sossupummeiksi vaikka siihen on laillisesti oikeus.
Minä en käytä alkoholia, polta tupakkaa, eikä minulla ole tatuointeja. Täysin normaali keski-ikäinen perheenäiti. Minä nyt vaan satun tykkäämään tietyistä väreistä, inhoan yli kaiken ruskeaa, harmaata, beigeä ja sinistä. Vaatteet mulla on pääasiassa violetteja ja pinkkejä, jotain muitakin värejä on, mutta kun kaapin oven avaa niin punavoittoinen on. Mulla on violetit silmälasinsangat, vois olla pinkitkin jos sellaisia hienoja jostain sais. Ja hiukset on välillä violetit välillä pinkit, kovin shokki-väriset ei ole kun kestovärillä ei vaan saa sellaista väriä kuin suoraväreillä ja ne on taas liian vaivaalloisia.
Joskus pari vuotta sitten kasvatin hiusvärin pois (olen värjännyt hiuksiani 13-vuotiaasta asti eli 30 vuotta) ja kyllä oli masentava näky katsoa peiliin, lapsuuden vaalea väri on muuttunut sellaiseksi ei-minkäänväriseksi. Heti kun taas värjäsin niin mielikin piristyi. Mulle värit on erittäin tärkeitä, ne vaikuttaa mielialaan, miksi pitäisi väkisin pitää itsessään rumia värejä joita inhoaa? Miksi pitäisi olla pliisu ja tusinatavara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyse ei ollut hiusväristä vaan yleisesti toimimisesta miten huvittaa esim. kaikki ei voi alkaa sossupummeiksi vaikka siihen on laillisesti oikeus.
Tässä ketjussa puhutaan nyt kuitenkin hiusväreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt oikein ole asian ytimessä...
Vierailija kirjoitti:
Sain, aivan tyhmii kysymys! Mitä muuta hän haluu kohta tietää? Varmaa hän haluu tietää koska ja milloin ollaan sänhyssä, ja milloin olen ollut suihkussa, miten sä masturboit? Vittu siis oikeesti, ihmisten yksityis asoita, jos kiinnostaa tietää nii silloin kyllä voisi kysyä ja laittaa yksityisviestillä! Oikeest!
AP:n pitäisi kysyä jokaiselta anonyymiltä vauvalaiselta yksityisviestillä shokkiväristä?
Vierailija kirjoitti:
Muiden ulkonäön arvostelu - en ymmärrä
Kukaan ei synny violetilla tai turkoosilla tukalla. Täysin oma valinta.
Juuri kävin luottokampaajallani, joka hehkutti kevään trendivärejä; shokkivärejä, jotka piilotetaan tavallisemman värin sekaan. Laitoimme tumman pohjan ja sekaan tummansinisiä tosi ohuita raitoja. Näkyvät vain tietyssä valossa. Tykkään, vaikka itsekin vieroksun pinkkejä ja vihreitä kokopäitä.
Itse pidän pastellivärejä kauniina. Ei minua huomio häiritse, mutta asun toisaalta ulkomailla, joten täällä kukaan ei minun hiuksiini paljon huomiota kiinnitä. Mummot kysyy edelleen tietä ja työpaikalla olen esimiesasemassa. Hiukset ovat vuoden sisään olleet vihreät, pinkit, lilat ja oranssit. Teetän kyllä kampaajalla, koska omassa toimenkuvassani minun pitää olla huoliteltu.
Omassa työssäni olen kokenut värkkäät hiukset avuksi. Jään asiakkaille mieleen ja monet suosivat minua kokeneempien työkavereideni sijaan (tietysti asiaan vaikuttavat varmasti muutkin seikat kuin hiusväri, mutta se ei ole haitannut työmenestystä). Ehkä se on erilaista sitten Suomessa. Muistan, kun joskus kuljin keltainen takki päällä ja naapurin mummo tuhahti sen olevan sopimaton väri aikuiselle ihmiselle.
Olen jo 50 ja värjään hiuksiani (shokki) oranssiksi. Ja kunhan sinäkin ap kasvat aikuiseksi, ymmärrät sitten että mieleltään ihminen ei kauheasti vanhene vaan pysyy hyvin samantyyppisenä vuosikausia. Joten voit lopettaa hyvin tuon ihmettelysi ja keskittyä johonkin elämässäsi tärkeämpiin asioihin.
Onko kyse nyt semmosista täti-ikäsistä tanttaroista?
Kyllä sustakin vielä tulee täti-ikäinen tanttara, nopeammin kuin uskotkaan...
Vierailija kirjoitti:
Ettekö saaneet tarpeeksi huomiota lapsena?
UUh ooh, ihana aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Ettekö saaneet tarpeeksi huomiota lapsena?
Tosi hyvin kirjoitettu aloitus! Olisinpa minäkin yhtä hyvä kuin sinä. 😍
Niinpä! Sama asia mielestäni on esim tatuointien kohdalla. Ulkonäkö on jokaisen oma asia joten miksi sitä pitää arvostella?
T. Se joka kuuluu "alle yhteen prosenttiin väestöstä"