Aikuiset naiset ja shokkivärjätyt hiukset - en ymmärrä
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö saaneet tarpeeksi huomiota lapsena?
Oi että!
Shokkivärejä käyttää aikuisista ihmisistä ne tuikitavalliset ja tylsät, jotka yrittää olla jotenkin erikoisia ja "räväköitä". Sama tatuoinnin ottamisen kanssa. Peruspirkkojen juttujahan ne on nykyään, kun ainoa keino heittäytyä villiksi ja jännittäväksi on oman ulkonäön muokkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Niistä tunnistaa feministin ja mielenterveyskuntoutujan. Ne on kapinointia.
Vierailija kirjoitti:
Varoitusväri jotta täysijärkiset tajuavat pysyä kaukana. Sama logiikka mikä esimerkiksi myrkkysammakoillakin.
Aivan helmi kommentti 😄 juuri näin se menee 😀
Pääseekö punaisella tukalla jo shokeeraajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään supermageita vaatteita!!! En malta odottaa, että pääsen ottamaan asukuvia nämä ihanuudet päälläni! 💕 Nyt tekin saatte kyseiseen nettikauppaan -15% alennusta ! 😘 Nauttikaa murut ❤️ kotiutin ihanan rakkauslaukun en vielä paljasta mitään, saatte arvailla, hih.
Vierailija kirjoitti:
Siis murut tunnetteko tämän yhteisöllisyyden joka suorastaan pursuu ylitse 😂
Njääh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Oikeastaan, sittenhän me harmaavarpusetkin ollaan hieman uniikimpia eli hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse nyt semmosista täti-ikäsistä tanttaroista?
Luuletko Urpo olevasi ikuisesti nuori, ettei vanheneminen koske sua lainkaan? Olet silmänräpäyksessä päässä täti-iästä tai jos olet mies, niin pappaiästä. Elämä menee supernopeaa vauhtia ihan jokaisen kohdalla joten kannattaa jättäää tuollainen ylimielisyys aika nopeaa, kalahtaa tosi pahasti omaan nilkkaan jossain vaiheessa ja vanhenemisen hyväksyminen tulee olemaan tosi vaikeaa.
Ja aikuinen nainen se olen minäkin, kolmekymppinen ja välillä on vaikka minkä värisen hiukset, Hui miten wt olenkaan😊
Vierailija kirjoitti:
Siis qtää ketju on niin
Vierailija kirjoitti:
Siis suuria uutisia tänään!!! Arvaatteko? Komentoikaa! Sukulaiset myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis qtää ketju on niin <3 <3 <3 Elämä on parasta juuri nyt <3 <3 <3 Have Yourself A Merry Little Christmas (Ympäri vuoden) love you all!!!
Montako eri vastausta ajattelit keksiä aloituspostaukseen? Ilmeisesti et koe saavasi Vauva.fi:llä tarpeeksi huomiota, kun noin pitää luukutta vastauksia samaan viestiin.
Olen 26-vuotias insinööri, tumma tyvi ja balayage raidoitettu sinisellä. Hirvee wt. Nää hiukset sopii mulle kuin nenä päähän, eikä töissäkään katsota kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, miksi on niin paljon asioita, joita aikuinen ei saisi tehdä. Vielä joitain vuosia sitten elettiin vapautumisen aikaa, eikä enää ollut mikään pakko elää "ikänsä mukaisesti". Taas ollaan menossa takapakkia. Värien ei pitäisi olla kielletty minkään ikäiseltä. Yritän muistaa tämän itsekin seuraavalla kerralla kampaajalla! 😁
Tämä o ihan totta! Tätä palstaa kun lukee, se on hyvin kapea se käsitys siitä, millainen on "sallittua" olla. Kaikki on wt, tyylitöntä, mammatyyliä tai muuten vaan out. Tosiaan, muutama vuoksi sitten oltiin MELKEIN siellä, että kaikki olkoon sellaisia kuin haluaa, iästä huolimatta.
Maailma olisi paljon parempi paikka jos kukaan ei värjäisi hiuksiaan.
Pakko myöntää ettei kauniilta näytä omaan silmään, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Shokkivärejä käyttää aikuisista ihmisistä ne tuikitavalliset ja tylsät, jotka yrittää olla jotenkin erikoisia ja "räväköitä". Sama tatuoinnin ottamisen kanssa. Peruspirkkojen juttujahan ne on nykyään, kun ainoa keino heittäytyä villiksi ja jännittäväksi on oman ulkonäön muokkaaminen.
Tuo nyt on taas tätä sontaa. Jos ihmiselle sopii joku väri josta hän tykkää, niin miksi sillä ei saisi värjätä hiuksiaan? Ei tarvi tavoitella mitään räväkkyyttä, vaan olla oma itsensä. Eikä liity mitenkään tatuointeihin. Oman ulkonäön muokkaaminenkin on nyt sitten kiellettyä? Miksi? Pitäisikö kaikkien pitäytyä vain naturellina kuten kivikaudella? Ai niin, silloinkin jo muokattiin ulkonäköä...
Miksi juuri hiusten väri häiritsee joitakin? Miksi ei vaikka vaatteiden värit? Meikkien värit? Korujen värit? Kenkien ja laukkujen värit?
Hiukset on vain pidempiä karvoja jotka sattuu kasvamaan päässä, muuten ne on yhtä turhia kuin mitkä muutkin karvat ihmisellä, ne yleensä kasvaa takaisin, eli niille voi tehdä ihan mitä lystää, mikään ei ole pysyvää kuten esim. tatuointi on.
Mitähän villiä ja jännittävää siinä on että on värjännyt hiuksia 30 vuotta?
Minkä ikäinen ei saa enää shokkivärjätä hiuksiaan? Kiinnostaa tietää, koska olen haaveillut noista nykyajan erikoisista väreistä. Niitä ei silloin ollut kun olin 'nuori'. Nyt olen tyytynyt vain perusväreihin ja niiden yhdistämiseen.
Koska teininä oli ujo ja epävarma harmaahiiri, joka ei missään nimessä halunnut tulla huomatuksi. Vasta kolmekymppisenä olin saanut sen verran itsevarmuutta, että aloin meikata, pukeutua ja ja värjätä hiuksia välittämättä siitä, mitä muut miettivät. Toteutin 35-vuotiaana 15-vuotiaan minän haaveen sinisistä hiuksista ja uskalsin ottaa rustolävistyksen korvaan. Pistin myös koko vaatekaapin uusiksi, heivasin huonosti istuvat farkut, halvat trikoopoolot ja rumat muodottomat villapaidat helvettiin.
Mahtavaa, ootte kaikki ihan mahtavii! Mahtavaa, en keksi muita mahtavia adjektiiveja mut mahtavaa on, keep up the mahtava work leidies.