Ongelmia jotka vain ne joilla on superöljyinen iho ymmärtävät
Minulla on superöljyinen iho ja voin aloittaa: jos ei pese aamulla kasvoja, illalla silmiä alkaa kirvellä, koska öljy on valunut otsalta silmiin.
Kommentit (42)
Lounasaikaan töissä huomaa peilistä, että puuteria ei enää ole, vaan kasvot ovat öljyn peitossa.
Kännykän näyttö pitää pestä jokaisen puhelun jälkeen
Kun on painellut kasvopaperilla öljyt pois, parin tunnin päästä kasvot kiiltelevät jo öljystä. Ja taas käittely pitää tehdä.
Kesken puhelun kännykkä liukastuu kasvoihin ja meinaa valahtaa lattialle.
Kylään tullut 4-vuotias kysyy miksi laitan aina rasvaa naamaan niin paljon.
Oily skin on ihan vaan rasvainen iho suomeksi. Eihän siinä mitään öljyä ole.
-Kun herää aamulla ja otsaa lähinnä olevat hiukset näyttävät siltä ettei niitä todellakaan ole eilen illalla pesty..
-Valokuvissa T-alue erottuu aina kiiltonsa vuoksi.
-Kuivat rystyset saa voideltua pyyhkäisemällä niitä otsaan..
Minulla oli joskus tuollainen iho! Iltaisin pyyhitä suolavedellä ja aamulla kosteuttava seerumi, iho on mutta ja kostea, ei kuiva eikä rasvainen. Mutta ei kannata pitää välipäiviä...
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus tuollainen iho! Iltaisin pyyhitä suolavedellä ja aamulla kosteuttava seerumi, iho on mutta ja kostea, ei kuiva eikä rasvainen. Mutta ei kannata pitää välipäiviä...
Mutta=matta :)
Tunnistan nuo kaikki ongelmat 😬
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta mielenkiintoiselta. Suolevedellä... Aion kokeilla tätä(kin).
t. öljykasvoinen
Aamulla laitettu meikki on illalla laikukas ja lähtenyt osittain pois esim. sellaisista kohdista mihin on hipaissut vahingossa sormella.
Silmälasit valuvat kokoajan nenältä. 🙄
Olkaa iloisia, rasvanaamat, ette ryppyynny niin helposti.
Minä taas joudun rasvaamaan naamaa paniikissa, kun naamaa kiristää jatkuvasti. Saunassakäynti on naamarasva löylyssä mukana, kun kiristää,
Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.
Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.
Kaikista pahin muutos on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.
Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.
Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.
Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.
Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas joudun rasvaamaan naamaa paniikissa, kun naamaa kiristää jatkuvasti. Saunassakäynti on naamarasva löylyssä mukana, kun kiristää,
Oho, tulipa virheitä.
Tuttuja ongelmia. Mulla on rasvaisuuteen auttanut se, että olen panostanut "sisäiseen rasvaukseen". Eli ruokavalioon tarpeeksi öljyjä, pähkinöitä, avokadoa, lohta jne. niin iho voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.
Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.
Kaikista pahin muutos on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.
Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.
Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.
Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.
Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.
Kuulostaa niin tutulta. Miksi se hiki on ruvennut haisemaan niin pahalle? Välillä yölläkin kun herää ja nenään pöllähtää se hienhaju niin arvaa ällöttääkö. 😕 Aamulla se haju taas ei niin voimakkaalta tunnu, onko mulla vaan öisin herkistynyt hajuaisti. 😳
Vierailija kirjoitti:
Lounasaikaan töissä huomaa peilistä, että puuteria ei enää ole, vaan kasvot ovat öljyn peitossa.
mutta haisetko pissalle? :(
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuonkin.
Mutta kun rasvaa alkaa pukata, huokoset reuhottaa suurensuurina. Yöks.
Herättyä kun vetäisee kämmenselällä kasvoja, siihen jä kiiltävä öljyvana.