2-vuotias tippui sohvalta ja meni tajuttomaksi
Olin keittiossa ja kuulin jumalattoman pamauksen, tajusin heti et joku tuli paa edelta alas, sohvalla melusivat siskon 5v kanssa.
Menin akkia nostaan ylos ja yritti ruveta itkemaan, mut niin paljon koski ettei saanut henkea ja sit levitti kadet levalleen niinkuin pienena tekee sen refleksin ja tarisytti niita vahan ja sit sulki silmat noin 5 sekunniksi, sitten avasi ne ja jutteli mulle iloisesti 3 sek. ja sit taas sulki ne ja sit kun heras niin alkoi se itku. Eli yhteensa noin 10 sekunttia kesti tuo juttu.
Soitin ensineuvoon ja sitten laakari soitti ja kyselivat tosi tarkkaan ja sitten paatti ettei tarvitse lahtea naytille. 2h valein pitaa tarkistaa lapsi seuraavat 48h aikana. Pelottaa ettei vaan ole tullut mitaan vaurioita sinne paahan! Oli kylla sitten jo ihan ok tuon tapauksen jalkeen enne kuin kavi nukkumaan.
Kommentit (22)
Tiedän että siinä tutkitaan pupillit mutta ihmettelen miksi he tutkivat myös jalat,selän,kädet ja mahan.Päänkin vielä ymmärrän että katsoi häntä.Itseasiassa ihmetteln miksei hoitaja itse ottanut lasta syliin ja tutkinut vaan minä jouduin pitämään hänet sylissä ja riisumaan siinä.Epäilikö ne jotain? mutta itse asiaan- ap.miten lapsi voi?
Tiedän että siinä tutkitaan pupillit mutta ihmettelen miksi he tutkivat myös jalat,selän,kädet ja mahan.Päänkin vielä ymmärrän että katsoi häntä.Itseasiassa ihmetteln miksei hoitaja itse ottanut lasta syliin ja tutkinut vaan minä jouduin pitämään hänet sylissä ja riisumaan siinä.Epäilikö ne jotain? mutta itse asiaan- ap.miten lapsi voi?