Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy maksullisilla. Naisilta kommenttia.

Vierailija
15.03.2018 |

Saako tästä aiheesta edes jutella avlla?
Olen kerran ostanut suuseksiä suomalaiselta naiselta. Olenko kuvottava? Ja jos olen niin miksi?

Kommentit (586)

Vierailija
381/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuo, että asiakashan ei voi koskaan tietää, mitä se prostituoitu ajattelee. Onhan se varmaan kiva ajatella, että kyllä hän oikeasti minusta pitää, mutta se maksullisuus kyllä tarkoittaa nimenomaan sitä, että ei pidä.

Vierailija
382/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä tuo, että asiakashan ei voi koskaan tietää, mitä se prostituoitu ajattelee. Onhan se varmaan kiva ajatella, että kyllä hän oikeasti minusta pitää, mutta se maksullisuus kyllä tarkoittaa nimenomaan sitä, että ei pidä.

Plaah. Miksiköhän naiset kuvittelevat että maksullisia kuvottaa se asiakas? Voinhan minäkin pitää jostain naisesta ihmisenä mutten seksiä tahtoisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kirjoitteli se suikkareita silloin tällöin myyvä nainen ja joku ~20v sote-opiskelija. Kyllähän he sanoivat pitävänsä asiakkaistaan? Miksi valehtelisivat.

Vierailija
384/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia suomalaisia miehiä aliarvioivien ja haukkuvien naisten kannattaa muistaa, että etelä- ja keskieurooppalaiset miehet ravaavat näissä maksullisissa varmasti eniten, esim. Italia, Kreikka jne.

Ihmiskaupan uhrien parissa avustamistyötä tehneet pitävät näiden maiden äitejä ja naisiakin osana koko ihmiskauppaongelmaa, koska eivät opeta poikiaan ja vastusta miehistensä toimia, vaan ovat itsekin osa tätä sovinistista ja patriarkaalista kulttuuria.

Suomalainen mies on varsin hyvä, vaikka vähän fiksattavaa löytyykin - esim. ulkonäköön panostamista ja käytöstapojen hallintaa pitäisi miesten itsensä tajuta lisätä vrt. muut pohjoismaiset miehet.  Ruotsalaiset miehet toki monesti ääripinnallisia Kenejä.

Vierailija
385/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen suomalainen mies ja kävin maksullisissa 20 vuotiaana. Nyt olen jo 30v eikä muita seksi kokemuksia ole tullut, joten turha tulla kenenkään moralisoimaan siihen.

Luojan kiitos siitä että maksulliset naiset ovat olemassa. Muuten olisin jäänyt ilman vaikkakin seksi ilman tunteita on hieman vastenmieleistä. 

Olisitpa jäänyt ilman. Mitä sinä sillä teet? Fakta on, ettet ilmeisesti tule sitä koskaan elämässäsi ilman rahaa saamaan. Ja se on miljoona kertaa pahempi asia kuin olla kokonaan ilman. Se kertoo sinusta _totuuden_.

Minkä totuuden? Haluaisitko sinä harrastaa seksiä esimerkiksi kehitysvammaisen miehen kanssa? Onhan se hyvä että seksiä saa rahalla, ettei kenenkään tarvitse kokemuksen puutteessa raiskata naista. 

Vierailija
386/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jyrkkä suhtautuminen naisilta! Huh.

Vierailija
387/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plaah. Miksiköhän naiset kuvittelevat että maksullisia kuvottaa se asiakas? Voinhan minäkin pitää jostain naisesta ihmisenä mutten seksiä tahtoisi. 

No kutsu nyt sitä millä nimellä tahdot. Jos et tahdo seksiä, niin et tahdo sitä. Eli prostituoitu harrastaa seksiä, vaikkei sitä halua. Ihan yhdentekevää siknä vaiheessa selitellä, että kyllä ihmisistä voi muutenkin pitää.

Vierailija
388/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän kirjoitteli se suikkareita silloin tällöin myyvä nainen ja joku ~20v sote-opiskelija. Kyllähän he sanoivat pitävänsä asiakkaistaan? Miksi valehtelisivat.

Kuka nyt on väittänyt, ettei asiakkaista voi pitää? Kyllä se seksi silti on vastentahtoista, jos sitä ei ilman rahaa tekisi. Ihmisestä pitäminen ei muuta asiaa miksikään. Minäkin pidän työkavereistani, mutta en harrastaisi seksiä heidän kanssaan.

Vierailija
389/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt on väittänyt, ettei asiakkaista voi pitää? Kyllä se seksi silti on vastentahtoista, jos sitä ei ilman rahaa tekisi. Ihmisestä pitäminen ei muuta asiaa miksikään. Minäkin pidän työkavereistani, mutta en harrastaisi seksiä heidän kanssaan.

Kyllä. Ehkä hän tarkoitti ettei se välttämättä ole vastenmielistä. Olisi kiva kuulla maksullisen omaa kertomaa!

Vierailija
390/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikeata ymmärtää että kaikki maailman ihmiset eivät ajattele samalla tavalla  tai ovat yhtä kapeakatseisia kun sinä? Kaikille ihmisille seksi ei ole mikään elämää isompi asia.

Tottakai, prostituutioon liittyy paritusta ym. Ethän sä voi yleistää tuolla tavalla?

Ovatko sun mielestä kaikki autoilijat murhaajia, koska rattijuopot tappaa ihmisiä?

Vierailija
391/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaako nämä vapaat agentit naisia todellakin näin paljon että asiaa vastaan käydään tällaisella voimalla hyökkäykseen? Eli jos joku tarjoaa maksua vastaan miehille sitä, mitä naimisissa olevat naiset ovat tottuneet käyttämään avioliiton sisäisessä kaupankäynnissä ja kiristyksessä, heikkenee heidän otteensa miehistä?

Tämähän on hieman sama, kuin perämetsien miehet aina sanovat mamuista: ne tulee ja vie meidän kaikki naiset.

Miten niin voimalla hyökkäykseen? Ap kysyi mielipidettä ja hänelle on niitä kerrottu. Oman kannan perusteleminen ja toiselta niiden pyytäminen ei ole mitään hyökkäämistä vaan ihan normaalia keskustelua. Tietysti, jos itsellä ei ole mitään loogisia argumentteja, niin tietysti on näppärää taivastella, miten toiset nyt kokevat asemansa uhatuksi. 

Kyllä aika rajulta kuulostaa silti näin miehen korvaan. Ettei maksullisissa käymistä anneta KOSKAAN anteeksi. Ei mun mielestä nainen ole pilalla jos on joskus myynyt itseään tai ostanut maksullista seksiä. 

Eli et ole lukenut perusteita, miksi näin on. 

Olen. Mutta kyllä mä voisin käydä maksullisella, tai yhden illan juttuja harrastaa. Ei se estä mua rakastelemasta tyttöystävän kanssa. En tietenkään pettäisi.

Niin, ymmärsin kyllä jo sen, että voisit ihan hyvin itsekin näin tehdä. Minusta yhden illan jutuissa ei olekaan mitään ongelmaa. Mutta kerro minulle, miksi ihmeessä siitä seksistä pitäisi maksaa, jos saa irtoseksiäkin? Tähän ei ole tullut yhtäkään vastausta tässä ketjussa. 

Ei kai niitä kauneimpia ja seksikkäimpiä kaikki onnistu saamaan luonnollisin keinoin? Sitten turvaudutaan rahaan. Ei kai sen kummempia syitä tarvitse. Itse en ole ostanut seksiä tosin.

Minkä näköinen on kaunis ja seksikäs sun mielestäsi?

Vierailija
392/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaako nämä vapaat agentit naisia todellakin näin paljon että asiaa vastaan käydään tällaisella voimalla hyökkäykseen? Eli jos joku tarjoaa maksua vastaan miehille sitä, mitä naimisissa olevat naiset ovat tottuneet käyttämään avioliiton sisäisessä kaupankäynnissä ja kiristyksessä, heikkenee heidän otteensa miehistä?

Tämähän on hieman sama, kuin perämetsien miehet aina sanovat mamuista: ne tulee ja vie meidän kaikki naiset.

Miten niin voimalla hyökkäykseen? Ap kysyi mielipidettä ja hänelle on niitä kerrottu. Oman kannan perusteleminen ja toiselta niiden pyytäminen ei ole mitään hyökkäämistä vaan ihan normaalia keskustelua. Tietysti, jos itsellä ei ole mitään loogisia argumentteja, niin tietysti on näppärää taivastella, miten toiset nyt kokevat asemansa uhatuksi. 

Kyllä aika rajulta kuulostaa silti näin miehen korvaan. Ettei maksullisissa käymistä anneta KOSKAAN anteeksi. Ei mun mielestä nainen ole pilalla jos on joskus myynyt itseään tai ostanut maksullista seksiä. 

Eli et ole lukenut perusteita, miksi näin on. 

Olen. Mutta kyllä mä voisin käydä maksullisella, tai yhden illan juttuja harrastaa. Ei se estä mua rakastelemasta tyttöystävän kanssa. En tietenkään pettäisi.

Niin, ymmärsin kyllä jo sen, että voisit ihan hyvin itsekin näin tehdä. Minusta yhden illan jutuissa ei olekaan mitään ongelmaa. Mutta kerro minulle, miksi ihmeessä siitä seksistä pitäisi maksaa, jos saa irtoseksiäkin? Tähän ei ole tullut yhtäkään vastausta tässä ketjussa. 

Ei kai niitä kauneimpia ja seksikkäimpiä kaikki onnistu saamaan luonnollisin keinoin? Sitten turvaudutaan rahaan. Ei kai sen kummempia syitä tarvitse. Itse en ole ostanut seksiä tosin.

Minkä näköinen on kaunis ja seksikäs sun mielestäsi?

+40v vähintään kolmen lapsen yh, ei urheile, ylipainoinen ja mieluiten polttaa.

Vierailija
393/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikeata ymmärtää että kaikki maailman ihmiset eivät ajattele samalla tavalla  tai ovat yhtä kapeakatseisia kun sinä? Kaikille ihmisille seksi ei ole mikään elämää isompi asia.

Tottakai, prostituutioon liittyy paritusta ym. Ethän sä voi yleistää tuolla tavalla?

Ovatko sun mielestä kaikki autoilijat murhaajia, koska rattijuopot tappaa ihmisiä?

Ja noin sadannen kerran sanon, että seksi ei ole minullekaan mikään elämää isompi asia. Siksi en ole siitä koskaan maksua ottanut. Jostain syystä jotku kuitenkin maksua ottavat ja se syy minua ihmetyttää, jos seksi ei ole iso juttu eikä millään tavalla vastenmielistä.

Vierailija
394/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sopimus yhen opiskelijatytön kanssa, kerran-kaks kuussa tavataan, ja maksan 100€ / kerta. En tiedä onks sillä muita "asiakkaita".

Joka kerta ollaan jääty juttelemaan, ja se käy välillä muutenkin kahvilla, niin en ole varmaan kuvottava sen mielestä.

Sillä myös iltaduunia, joten en koe olevani hyväksikäyttäjä

Vierailija
395/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noin sadannen kerran sanon, että seksi ei ole minullekaan mikään elämää isompi asia. Siksi en ole siitä koskaan maksua ottanut. Jostain syystä jotku kuitenkin maksua ottavat ja se syy minua ihmetyttää, jos seksi ei ole iso juttu eikä millään tavalla vastenmielistä.

Syy? No helppoa rahaa tietty :D

Vierailija
396/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sopimus yhen opiskelijatytön kanssa, kerran-kaks kuussa tavataan, ja maksan 100€ / kerta. En tiedä onks sillä muita "asiakkaita".

Joka kerta ollaan jääty juttelemaan, ja se käy välillä muutenkin kahvilla, niin en ole varmaan kuvottava sen mielestä.

Kuulostaahan toi ihan hyvältä. Mutta sä olet pilalla nyt suurimmalle osalle naisista :D

Vierailija
397/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaahan toi ihan hyvältä. Mutta sä olet pilalla nyt suurimmalle osalle naisista :D

Ilmeisesti, ei voi mitään :D

Vierailija
398/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä siis maksat hänelle? Mitä sellaista saat, mitä ilman rahaa et saisi?

Vierailija
399/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy? No helppoa rahaa tietty :D

No miksi kukaan maksaa sellaisesta, mitä saa ilmaiseksikin? Eikö kukaan nyt osaa selittää, mistä ihmeessä siinä oikein maksetaan, kun molemmat muka ihan mielellään harrastavat seksiä toistensa kanssa?

Vierailija
400/586 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä siis maksat hänelle? Mitä sellaista saat, mitä ilman rahaa et saisi?

Luitko ollenkaan ennen kun vastasit? On sovittu tytön kanssa, että maksan seksistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi