Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että tänä kesänä (tai 2019 tai 2020) tulee oikeasti "muotiin" ettei sheivailla niin paljon?

Vierailija
14.03.2018 |

Eli uskotko, että karvat naisilla on tulossa takaisin jopa muotiin? Ajelemattomia sääriä ja kainaloita rannoilla, täysin luomua alapäätä luomun/terveyden nimissä ja naisten oman vapauden, mukavuuden ja voimaantumisen nimessä? Lähtisitkö itse mukaan sheivaamattomuuteen tai mitä ajattelet naisesta jolla näkyy tuppo kainalossa tai bikinit reunassa vähän "pilkistää" tai muuten näkyy iso puska bikinihousussa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Ja vaikka karvojen ajelemattomuus yleistyisi niin ihan samalla tavalla aion omani siistiä ihan kuin ennenkin.

Jotkut sheivauksen vastustajat hieman ihmetyttää siinä mielessä, että koittavat kovasti väittää, että karvoja ajellaan miehiä varten. Miksi näin? Onko se niin kova pala, että jotkut naiset ihan itse tykkäävät sileistä sääristään ja siistitystä karvoituksesta myös alakerrassa? Miksi herättää niin paljon tunteita sheivaako joku toinen vai ei? Yhtäkään järkevää selitystä en ole kuullut.

Minulle se on sama miten ihmiset itsensä ajalee, mutta joskus ärsyttää tämä asenne "että ajaisin vaikka ei olisi muodissa". Kun veikkaan, että jos se olisi yhteiskunnassa normaalia, että naisella on karvat niin tosi harva ajaisi. Se vaan on lekalla hakuttu syvälle päähän lapsuudeesta asti se ajatus naisellisen naisen karvattomuudesta, että sitä ei välttämättä itsekään tiedosta, että se on se yhteiskunnan painostus joka saa naisen karvansa ajamaan. En nyt viittaa sinuun, mutta joissain keskusteluissa olen huomannut naisten mainitsevan ajavansa vain kesäisin ja talvella annetaan rehottaa. Että ei ainakaan näissä tapauksissa se sheivaus tapahdu itseä varten vaan muita ihmisiä, ei pelkästään miehiä vaan myös muita naisia varten, koska naiset ovat toisilleen yhtä pahojha tuomareita kuin miehetkin.

Itse ajelen kyllä kesät talvet koska en nimenomaan tykkää esim. siitä karvaisten jalkojen tunteesta, mutta joo ymmärrän pointin. En vaan ymmärrä miksi asia herättää niin suuria tunteita oli se syy karvojen ajamiseen tai ajamatta jättämiseen mikä hyvänsä. Jokainen tekee niinkuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
22/22 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei leggari/pillifarkkumuodistakaan päästä eroon, niin en usko että paljon pidempään kestänyt karvojen ajelukaan poistuu kovin helposti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi