Miksi jopa kolmikymppisten miesten on nykyisin niin vaikea hyväksyä se, että naisella on lapsia ennestään?
Luulisi tuossa iässä jo ymmärtävän, että sitä elettyä elämää on takana itse kullakin.
Kommentit (251)
Typerää, että minun kohtalonani on olla yksin vielä vuosia, koska lapseni ovat vielä pieniä. En kuitenkaan ollut perheeni jättäjä, vaan lasteni äiti petti minut.
Aloittajan kysymykseen vastaan, että hyväksyn naisen lapset, jos hän ei ollut ydinperheen hylkääjä.
Itse olen 32v nainen enkä kestäisi jos miehellä olisi lapsi edellisestä suhteesta. En halua elämääni lapsia. Onneksi voi valita.
Näin käy kun ihmiskunnan huono ja tyhmä aines lisääntyy..
Vierailija kirjoitti:
Typerää, että minun kohtalonani on olla yksin vielä vuosia, koska lapseni ovat vielä pieniä. En kuitenkaan ollut perheeni jättäjä, vaan lasteni äiti petti minut.
Aloittajan kysymykseen vastaan, että hyväksyn naisen lapset, jos hän ei ollut ydinperheen hylkääjä.
Minä hylkäsin ydinperheeni, kun mies muuttui väkivaltaiseksi. En tiedä mitä tapahtui, mutta terapiat jne eivät auttaneet ja turvakodin kautta oli lopulta pakko paeta ja aloittaa oma elämä kahdestaan lapsen kanssa.
N26
Paljon on miehiä, joille lapset eivät ole ongelma jos nainen on muuten kiinnostava.
Netissä nyt pyörii vaan enemmän näitä outoja kaiken vihaajia, joilla ihan omanlaisensa käsitys normaalista.
Vierailija kirjoitti:
30v nainen ja hänen 1-3 pientä lastaan, aika harvoin ovat kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto, onko sitä vaikeaa ymmärtää ?
Etkö ole vieläkään sisäistänyt naisten logiikkaa täällä? Se menee niin että miehet ei saisi valittaa siitä että heidän omaa tasoaan vastaava nainen ei huoli heitä, mutta miesten sen sijaan pitäisi tyytyä vaikka minkälaiseen läskiin, vanhukseen tai yh-äitiin, ja olla vielä kiitollinen. Miehillä ei saisi olla mitään (realistisiakaan) vaatimuksia kumppanin suhteen, ainoastaan naisille on sallitua asettaa kumppanille vaatimuksia (jotka taas saavat olla vaikka kuinka epärealistisia) :D
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun ihmiskunnan huono ja tyhmä aines lisääntyy..
Se huonoin ja tyhmin aines ei kylläkään yleensä edes pääse lisääntymään :D
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.
Apinalaumoissa kaikki hoitavat poikasia, myös urokset.
Myös hevoset ovat hyväksyneet vieraan orin varsan, jos vaarana on liian pieni geenipooli. Niin se luonto korjaa asian.
Johonkin "luonnollisuuteen" on vähän turha nojata, kun luonto on täynnä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä kuinka luonnotonta se on, että uros hyväksyy vieraan uroon lapset. Karhut ja leijonat tappavat vieraat pennut saman tien.
Mutta sittenhän lasten tekeminen vaikka kymmenen eri kumppanin kanssa on vaan mahtava juttu ja täysin luonnollista, koska tekeväthän eläimetkin niin!
Vierailija kirjoitti:
tuna kirjoitti:
Millä ihmeen luuserilla ei muka ole lapsia kolmikymppisenä? Siis naisella tai miehellä. On kyllä aika saamaton tunari jos on yli 30 eikä ole omia lapsia. Joku peräkammarin poika tai yksinäienn vanhapiika.
Lapset kuuluu elämään, ihan normaaliin tavalliseen elämään. Jälkeläiset on jees. En itse seurustelisi kolmekymppisen kanssa, jolla ei ole lapsia, koska hänessä olisi jotain pahasti vialla.
Sellaisella joka on opiskellut ja tehnyt vähän uraa ennenkuin alkaa lisääntymään. Helpompi tehdä lapset hyvään tahalliseen tilanteeseen kuin valittaa täällä ettei ole rahaa.
Hyvä tahallinen tilanne?! Ookoo.
Itse sain ekan lapseni jo 20-vuotiaana opiskelijana, toisenkin ennen valmistumistani ja kolmannen työssä ollessani. Nyt lapset ovat 17, 12 ja 7, itse olen ekonomi ja aivan unelmatyösäni kansainvälisessä yrityksessä. Lapset ovat kulkeneet mukana kaikessa, arjessa ja juhlassa, eivät ole rajoittaneet elämäämme, päinvastoin. Olemme mieheni kanssa molemmat tyytyväisiä että hankimme lapset nuorena, reilun kymmenen vuoden päästä ovat kaikki täysi-ikäisiä ja itse olemme tuolloin vielä reilusti alle 50-vuotiaita.
Hauska leikki. Mun vuoro!
Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.
Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.
Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.
Jäin lapsen kanssa kahdestaan.
Mitä valitsin väärin?[/quote]
Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tapasin lapseni isän kun olin 17-vuotias. Hän oli toinen kenen kanssa harrastin seksiä, minä olin hänen ensimmäinen. Hän ei edes juo pahemmin vaan käytti nuoruutensa tekemällä kahta työtä.
Tulin vahingossa raskaaksi 20-vuotiaana. Kumpikin tunnustimme faktan ettemme varmaan tule olemaan loppuelämäämme yhdessä mutta silti yhteisellä päätöksellä annoimme lapsen syntyä.
Kolmen vuoden päästä poikkis ei jaksanut aikuisen elämää ja halusi käyttää rahansa itseensä eikä lapseen.
Jäin lapsen kanssa kahdestaan.Mitä valitsin väärin?
Kysytkö tosissasi? Jos olette jo alunperin päättäneet, että ette luultavasti ole loppuikäänne yhdessä niin tyhmä veto molemmilta.. ei muuta ku jälki-abortti ja hengari sen 5 vuotiaan sikiön aivoihin niin olet taas vapaa :)
Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D
Liian käytetty ja paljon ajettu 30v nainen lapsineen... vuotoa,kolinaa,nitinää ,narinaa nou tänks
Itse olen 36v maisterisnainen jolla on 17-vuotias lapsi. Tai no teini. En olisi halunnut miestä jolla on alle teini-ikäisiä lapsia, mutta ei voinut valita kun löytyi täydellinen mies. Nyt sitten elellään niin että miehen lapset käyvät meillä joka toinen vkl. Rankkaa, vaikka lapset ovat ihania. Jos olisin saanut valita, ei miehelläni olisi ollut lapsia ollenkaan. Toki olemassaolevia pois en vaihtaisi. Kyllähän se niin on, että jokaisella on ne omat kriteerit. Viimeisen 7 vuoden aikana tämä itsellisyys, ja yksilön oman itsen ihannointi on jatkuvasti kasvanut, joten ne joilla on nyt 6-12 vuotiaita lapsia voivat huomata erottuaan, että useammalla kriteerinä parinvainnassa on lapsettomuus, toisin kuin vielä silloin kun nämä lapset saivat alkunsa. Mun 17-vuotiaani ei tunnu haittaavan miehiä ollenkaan. Kohtahan se muuttaa jo omilleen ihan kokonaan :)
kuka mies haluaa mennä johonkin oravanpyörään jossa on entisiä lapsia ja niiden isiä.
(jos itsellä ei ole)
Vierailija kirjoitti:
kuka mies haluaa mennä johonkin oravanpyörään jossa on entisiä lapsia ja niiden isiä.
(jos itsellä ei ole)
Esim. sellainen, joka pitää myös muiden lapsista. Kaikki eivät pidä lapsista. Vaikeaa monien ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavatko mielisairaalapotilaat nykyään olla netissä? :D
Ei mielisairaalassa ole kielletty potilaita käyttämästä nettiä. Se kuuluu perusoikeuksiin.
Koitappas sanoa treffipalstoilla rakastavasi lasten kanssa oleskelu j a leikkimistä. Naiset pitävät pervona jos tarkoitat muiden lapsia. (kyse siis siskoni lapsista)
Vierailija kirjoitti:
Abortti olisi jo pitänyt tehdä kysymättä isältä mitään niin saako myös jälkiabortoida ilman isän lupaa? Miksi oli tyhmä veto tehdä lapsi? Mitä tässä yhteydessä tarkoitat vapaalla?
30v nainen ja hänen 1-3 pientä lastaan, aika harvoin ovat kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto, onko sitä vaikeaa ymmärtää ?