Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko yhtään laihduttanutta ihmistä, joka ei olisi lihonut takaisin?

Vierailija
14.03.2018 |

Itse en tunne. Olen nyt oman elämäntapamuutokseni alkumetreillä, 3 kiloa hoikempana ja 27 kg vielä pudotettavaa edessä. Ja näin juuri erään tuttuni, joka laihdutti 4 vuotta sitten 50 kiloa. Ja hän oli lihonut kaikki ja ehkä vielä vähän enemmänkin. Ja näin on käynyt ihan kaikille tutuilleni ja kavereilleni. Myös itselleni aikoinaan.

Ja äsken luin vielä tutkimuksesta, miten laihduttajalle saattaa jäädä elinikäinen nälkä päälle. Itsellänikin on koko ajan nälkä. Ja ihan kamalaa, jos tämä ei tästä juurikaan helpotu.

Sitten taas tiedän muutamia tapauksia (etenkin miehiä) jotka saavat syödä ihan mitä haluavat ja pysyvät silti normaalipainoisina.

Liikuntapuoli itselläni on kunnossa ja omat liikakiloni olen kerännyt hiljalleen, en todellakaan mättämällä ruokaa vaan vain syömällä väärin (liikaa hiilareita). Tämä uusi ruokavalio on yhtä kiduttamista, siltä se ainakin nyt tuntuu, ja mietinkin miten elää tämän kanssa loppuelämä. Monikaan ei näemmä pysty, koska lihovat takaisin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole lihonut takaisin vuosiin. Olen suurimmillani painanut 100 vuosia takaperin, nykyään n.60 kg. Kävin vuosia kuntosalilla ja sain lihasta, ja söin tarkasti, nykyään uskon enemmän ranskalaiseen tyyliin pysyä hoikkana. Pitkään rääkkäsin itseäni liikaa. Harrastan pitkiä kävelylenkkejä ja joogaa, liikuntaa mikä pitää mielen vireänä. Suurimman osan ajasta/päivästä kun syö hyvin ja suht terveellisesti, loput ajat voi herkutellakin vähäsen. Joku vaan naksahti kohdilleen eikä enää painon hallinta ole vaikeaa.

Vierailija
42/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko laihtua, sokerit ovat koholla. Ja tuloksia saatava suht nopeasti jos haluan välttää lääkityksen. Menin siis lääkäriin väsymyksen takia ja pitkäaikaissokeri oli 6.8, rajaa menee 7.0.:ssa.. Siksi tämä muutos on tapahduttava nyt. En vain olisi valmis ja huomaan, miten mieli tekee jatkuvasti kaikkea hyvää. Mutta pakko taistella. Ja VHH ei sovi mulle, tähän en ala enempää syitä avaamaan että miksei.ap

Tehokkain dieetti on proteiinipitoinen ruoka sopivilla kaloreilla ja punttiharjoittelu.Et saa suuria lihaksia naisen hormoonitoiminnoilla.Näin palaa rasvaa eikä pelkkää lihasta kuten naisten "laihdutuksessa" yleensä.

En nyt tiedä mikä tarve sinulla on oikein lainausmerkeillä halveksia naisten laihduttamista, mutta etpä paljoa asiasta tiedä muutenkaan. Punttiharjoitteluhan ei painoa nimittäin pudota juuri nimeksikään. Juoksu, kävely ym. pitkäkestoiset, aerobiset lajit tehoavat läskeihin, mutta kaikkein tehokkain painonpudotus syntyy kyllä ravinnon avulla, ei liikunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, montakin.

Vierailija
44/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni -30kg. Ei ole tullut takaisin kymmeneen vuoteen. Syy? Elämäntapamuutos eikä mikään dieetti. Edelleen herkutellaan viikonloppuisin ja arkiruuat koostuu ihan tavallisista aineksista eli mistään ei ole myöskään tarvinnut luopua. Toki huomioitavaa on se, että mies myös kävelee 4,5km työmatkan päivittäin eli 9km päivässä. Siinä tulee mukavasti poltettua kaloreita.

Itse olen pudottanut 10kg. Tästä on nyt... Kolmisen vuotta ja poissa on pysynyt.

Työkaveri lopetti alkoholin käytön ja pizzan mässäämisen. Laihtui lähes 20kg. On pysynyt poissa, luonnollisesti koska ei ole palanut entiseen elämäntyyliin.

Paljon on toki niitä jotka lihoi takaisin tai lopettaa dieetin kesken. Näitä kaikkia yhdistää se että ollaan aina jollain super dieetillä ja paino putoaa aluksi huumaavan nopeasti. Loppuu ilo lyhyeen. Niin ja karppaajat plus hiilarin vähentäjät on ihan oma ryhmänsä - ne tuntuu vaan lihovan joka dieetin jälkeen entistä pullavammaksi.

Vierailija
45/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko laihtua, sokerit ovat koholla. Ja tuloksia saatava suht nopeasti jos haluan välttää lääkityksen. Menin siis lääkäriin väsymyksen takia ja pitkäaikaissokeri oli 6.8, rajaa menee 7.0.:ssa.. Siksi tämä muutos on tapahduttava nyt. En vain olisi valmis ja huomaan, miten mieli tekee jatkuvasti kaikkea hyvää. Mutta pakko taistella. Ja VHH ei sovi mulle, tähän en ala enempää syitä avaamaan että miksei.ap

Tehokkain dieetti on proteiinipitoinen ruoka sopivilla kaloreilla ja punttiharjoittelu.Et saa suuria lihaksia naisen hormoonitoiminnoilla.Näin palaa rasvaa eikä pelkkää lihasta kuten naisten "laihdutuksessa" yleensä.

En nyt tiedä mikä tarve sinulla on oikein lainausmerkeillä halveksia naisten laihduttamista, mutta etpä paljoa asiasta tiedä muutenkaan. Punttiharjoitteluhan ei painoa nimittäin pudota juuri nimeksikään. Juoksu, kävely ym. pitkäkestoiset, aerobiset lajit tehoavat läskeihin, mutta kaikkein tehokkain painonpudotus syntyy kyllä ravinnon avulla, ei liikunnan.

Kaksi pulua pelaa shakkia.

Haluatko avata miten aerobinen tehoaa läskeihin tehokkaammin?

Terkuin; liikuntaneuvoja ja ravitsemusneuvoja

Vierailija
46/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni -30kg. Ei ole tullut takaisin kymmeneen vuoteen. Syy? Elämäntapamuutos eikä mikään dieetti. Edelleen herkutellaan viikonloppuisin ja arkiruuat koostuu ihan tavallisista aineksista eli mistään ei ole myöskään tarvinnut luopua. Toki huomioitavaa on se, että mies myös kävelee 4,5km työmatkan päivittäin eli 9km päivässä. Siinä tulee mukavasti poltettua kaloreita.

Itse olen pudottanut 10kg. Tästä on nyt... Kolmisen vuotta ja poissa on pysynyt.

Työkaveri lopetti alkoholin käytön ja pizzan mässäämisen. Laihtui lähes 20kg. On pysynyt poissa, luonnollisesti koska ei ole palanut entiseen elämäntyyliin.

Paljon on toki niitä jotka lihoi takaisin tai lopettaa dieetin kesken. Näitä kaikkia yhdistää se että ollaan aina jollain super dieetillä ja paino putoaa aluksi huumaavan nopeasti. Loppuu ilo lyhyeen. Niin ja karppaajat plus hiilarin vähentäjät on ihan oma ryhmänsä - ne tuntuu vaan lihovan joka dieetin jälkeen entistä pullavammaksi.

Voi ei, miehesi ei ole tullut takaisin kymmeneen vuoteen?! Ehkä hän vielä jonain päivänä ilmestyy.

Vierailija
47/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten laihdutin ehkä 30 kiloa. Kilot pysyivät poissa noin 20 vuotta. Nyt olen saanut ne ja lisää takaisin viimeisen 10 vuoden aikana.

Vierailija
48/48 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pakko sanoa että vhh on hyvä laihdutuskeino nimenomaan sen takia että sen avulla pääsee irti sokerikoukusta. Hiilareiden syönti aiheuttaa että sokeria tekee mieli. Hyväkarppauksella mä olen laihtunut viidessä kuukaudessa kuutisen kiloa. Ja kilot ovat lähteneet melkein huomaamatta, missään vaiheessa ei ole ollut pahoja mielitekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi