Mikäs se semmonen mies on joka ei vaihda kakkavaippoja?!?!?
yhden sellaisen tiedän, onko niitä hiiriä enemmänkin?
Kommentit (17)
No mun mies ei sitä tee kuin äärimmäisessä hätätilanteessa. Siis jos on yksin lapsen kanssa. Ja on sitä äärimmäisen harvoin eli vaihtaa kakkavaipankin tosi harvoin. Ei se musta nyt mitään omituista ole. En minäkään halua vaihtaa autoon renkaita (ei vaihda kyllä mieskään itse mutta kuitenkin sama asia:))
Kultuintopii:
No mun mies ei sitä tee kuin äärimmäisessä hätätilanteessa. Siis jos on yksin lapsen kanssa. Ja on sitä äärimmäisen harvoin eli vaihtaa kakkavaipankin tosi harvoin. Ei se musta nyt mitään omituista ole. En minäkään halua vaihtaa autoon renkaita (ei vaihda kyllä mieskään itse mutta kuitenkin sama asia:))
jos ei paskavaippojen vaihto kiinnostaisi.
Mies tekee kyllä lasten kanssa kaikkea muuta. Kotitöitä ei tee, sen myönnän, mutta ei tarvitsekaan, koska siitä ollaan sovittu, että ne ovat minun heiniäni :). Kyllä minun mielestä jokaisella saa olla joku juttu mitä ei mielellään tee. Liittyy se sitten mihin tahansa :). Vai teettekö itse mielellänne ihan kaikkea?
Meillä sama homma kuin kultuintopiillä. Itse olen vauvan kanssa päivät kotona ja vaihdan lähes aina vaipat iltasellakin, vaikka mies olisi jo paikallakin. Se nyt vaan käy nopeammin ja tiedän, että miestäni ällöttää muiden eristeet. Itselleni ei tee yhtään pahaa ja se nyt todellakaan mikään vaiva ole vaihtaa aina vaippoja kun paikalla olen. Kyllä mies sitten vaihtaa kun on lapsen kanssa kaksin.
aamuvaipan tytölle, koska minä poden raskauden takia aina aamuisin hieman heikkoa oloa ja hän säästää minut huonovointisuudelta.. =D Enää ei edes tee niin pahaa aamuisin, mutta tavaksi jäänyt.. =D
Tuosta:
" omaani sanoisin entiseksi jos ei kakkavaippojen vaihto kiinnosta" .
Siis ihan oikeasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onko kova vaiva vaihtaa muutaman kerran päivässä kakkavaipat??? Pitää suhde sen takia lopettaa jos mies ei vaihda.
Kerropa mistä muusta se kertoo? Mielenkiinnolla odottelen... :)
Ja tekee myös liki puolet kotitöistä.
Tosimies handlaa tiskit ja lapsenhoidon ;)
Vierailija:
miestäni ällöttää muiden eristeet.
ai kakat vaipassa on eriste...
lue iltasatua
laula lasten kanssa
leiki lasten kanssa
hoida aina kun pyytää (ja joskus jopa ilman pyytämistä)
ota mukaan kyläreissuille ja ajeluille
leiki lasten kanssa
sauno
pue ja riisu
pesee hampaat
pyyhkii pepun
jne.
Mitä väliä on että jos ei kakkavaippaa vaihda silloin kun lapsen äiti on kotona.
Vierailija:
lue iltasatua
laula lasten kanssa
leiki lasten kanssa
hoida aina kun pyytää (ja joskus jopa ilman pyytämistä)
ota mukaan kyläreissuille ja ajeluille
leiki lasten kanssa
sauno
pue ja riisu
pesee hampaat
pyyhkii pepun
jne.Meillä mies tekee tosiaan kaikkea noita yllämainittuja mutta se kakkavaipan vaihtaminen ei kiinnosta. Enkä ole sitten takia ajatellut sitä koskaan toiseenkaan vaihtaa, kun ei se minusta niin suuri rikos ole :)
Itseasiassa kun poika syntyi niin minä en joutunut isyysloman aikana vaihtamaan kertaakaan kakkavaippaa =) Mies vaihtoi kaikki
Ei kertaakaan vaihtanut tyttäremme kakka-vaippaa, tai osallistunut mitenkään muutenkaan vauvan hoitoon.
Onneksi omalla ukolla ei ole moista vammaa.
vauvan/lapsen kanssa ja elelee taasen yksin, poikamiehenä.