Naisen läheinen suhde miespuoliseen ystäväänsä harmittaa
Olen mustasukkainen, he ovat kuin kaksi magneettia jotka vetää toisiaan puoleensa. Heillä on omat jutut, omat menot ja vitsit joita en ymmärrä. He yökyläilevät 2-5 kertaa kuukaudessa ja reissaavat yhdessä. Ensi kuussa lähtevät kahdeksi viikoksi yhdessä lomalle.
Olen kerran laittanut suhteen alkupuolella naisen valitsemaan meidän väliltä ja silloin hän sanoi että pakkaa kamasi ja lähde, ystävistään hän ei kuulema luovu ja koska ystävä on homo niin ei ole mitään syytä olla mustasukkainen, en kuitenkaan ole nähnyt tällä ystävällä koskaan kumppania....
Olenko järjetön tämän mustankipeyden kanssa?
Kommentit (63)
kaverini tuhosi suteensa naiseensa kun oli mustasukkainen naisensa miespuoliseen kaveriinsa (homo)mieheen. naisella ei ollut monta "aitoa" kaveria uudessa kaupungissa. Ero siitä tuli lopulta vaikka olivat toisensa elämänkumppanit
Vierailija kirjoitti:
OHO. Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa. Mä oon aina ollu vähän sitä mieltä, että minun ystävyyksiini ei puoliso puutu. Ystävät on ikuisia, parisuhteita tulee ja menee. Ei mulla toki ole tuollaista ystävää, eikä puolisollakaan... mut yökylä 2-5krt KUUSSA - no hei ei sentään viikossa! Ja kahden viikon matka ystävän kanss on mun mielestä ihan normaalia, mä oon tehnyt kahden viikon matkoja parisuhteeni akana niin yksin, kuin seurassa. Toki myös puolison kanssa, mut siis... ei. En oikein hyväksy toisen vapauden tai ihmissuhteiden rajoittamista. Ap:n tunteet on ymmärrettäviä, mutta epäreilua olisi rajoittaa toisen elämää.
Rosa Liksom onkin kirjoittanut hauskan pikku tarinan siitä, miten nainen tapaa miehen ja järkkää häät, et olis tarjota kivat bileet työkavereille...
Dsnap