Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen läheinen suhde miespuoliseen ystäväänsä harmittaa

Vierailija
14.03.2018 |

Olen mustasukkainen, he ovat kuin kaksi magneettia jotka vetää toisiaan puoleensa. Heillä on omat jutut, omat menot ja vitsit joita en ymmärrä. He yökyläilevät 2-5 kertaa kuukaudessa ja reissaavat yhdessä. Ensi kuussa lähtevät kahdeksi viikoksi yhdessä lomalle.
Olen kerran laittanut suhteen alkupuolella naisen valitsemaan meidän väliltä ja silloin hän sanoi että pakkaa kamasi ja lähde, ystävistään hän ei kuulema luovu ja koska ystävä on homo niin ei ole mitään syytä olla mustasukkainen, en kuitenkaan ole nähnyt tällä ystävällä koskaan kumppania....

Olenko järjetön tämän mustankipeyden kanssa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä asenne yleistäkin nykyään? Varmaan naisten keskuudessa on? Siis että mies on ’vaan’ kumppani, ei kovin tärkeä kuten ystävät. Kyllä mun nuoruudessa ainakin tyttöystäväni oli aina se tärkein ystävä ja henkilö...

Tämän takia parisuhteen pitäisi perustua ystävyyteen ja sen jälkeen vasta seksiin ja muuhun. Kun parisuhde perustuu hyvään ulkonäköön, seksiin, statukseen ja muuhun, niin sitten tietenkin se läheinen ystävyys haetaan jostain muualta. 

Vierailija
22/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis mustasukkainen sen siitä, että nainen viettää paljon aikaa ystävänsä kanssa vai siitä, että ystävä on miespuolinen? Jos naisella olisi naispuolinen bestis, jonka kanssa matkustelisi ja kyläilisi paljon, olisiko tilanne eri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on itselläsi mahdollisuus lähteä tuosta suhteesta jos noin pahasti nyppii. Etsi joku sopivampi, case closed!

Vierailija
24/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
25/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävälläkin on tällainen kaveri jonka kanssa viettää aikaa jne. Se on mulle ok ja en ole ikinä maininnu asiasta, mutta välillä ottanut päähän kun mun ehdotukset ja yhteiset menot syrjäytetään tämän sen kaverin takia.. Sitten tutustuin punttiksella naiseen ja huomattiin että meitä kiinnostaa monet asiat. Kerroin kyllä että olen suhteessa ja ollaan ihan kavereita vaan ja sen pitemmälle ei todellakaan mennä. Kerroin tyttöystävälle, niin armoton raivari. Sillä niinku saa olla tollanen frendi, mutta mulla ei saa olla. Totesin vaan, että sitten et ole sinäkään sen kaveris kanssa.

Vierailija
26/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis mustasukkainen sen siitä, että nainen viettää paljon aikaa ystävänsä kanssa vai siitä, että ystävä on miespuolinen? Jos naisella olisi naispuolinen bestis, jonka kanssa matkustelisi ja kyläilisi paljon, olisiko tilanne eri?

Eikö se ole aina eri. Mies ja nainen pystyy olemaan frendejä vaan jos he eivät tapaa useasti ja viestittele jatkuvasti. Jos se on jatkuvaa, niin toiselle osapuolelle tulee aina ne TUNTEET mukaan. Se vaan on niin.

Vierailija
27/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttöystävälläkin on tällainen kaveri jonka kanssa viettää aikaa jne. Se on mulle ok ja en ole ikinä maininnu asiasta, mutta välillä ottanut päähän kun mun ehdotukset ja yhteiset menot syrjäytetään tämän sen kaverin takia.. Sitten tutustuin punttiksella naiseen ja huomattiin että meitä kiinnostaa monet asiat. Kerroin kyllä että olen suhteessa ja ollaan ihan kavereita vaan ja sen pitemmälle ei todellakaan mennä. Kerroin tyttöystävälle, niin armoton raivari. Sillä niinku saa olla tollanen frendi, mutta mulla ei saa olla. Totesin vaan, että sitten et ole sinäkään sen kaveris kanssa.

Tyttöystäväsi reaktio on paljastava, koska hän peilaa sinun uuteen tuttavuuteesi sen, mitä hän itse tekee "kaverinsa" kanssa ja miten suhtautuu asiaan sinun tekemänäsi.

Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, reaktio olisi ollut "hienoo että oot saanu uuden kaverin!".

Vierailija
28/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aina eri. Mies ja nainen pystyy olemaan frendejä vaan jos he eivät tapaa useasti ja viestittele jatkuvasti. Jos se on jatkuvaa, niin toiselle osapuolelle tulee aina ne TUNTEET mukaan. Se vaan on niin.

No ei ole. Jos noin olisi niin eipä palstamiehetkään itkisi pelkoaan joutua kaverisektorille, mutta kun totuus on, että jos ihminen tuntuu omalta veljeltä/siskolta, niin niitä TUNTEITA ei häntä kohtaan kehity vaikka nukkuisi vierekkäin.

Vierailija
29/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole vielä tähän päivään mennessä homokavereihini ihastunut eikä he minuun, vaikka päivittäin ollaan tekemisissä. Ohis.

Vierailija
30/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Jos noin olisi niin eipä palstamiehetkään itkisi pelkoaan joutua kaverisektorille, mutta kun totuus on, että jos ihminen tuntuu omalta veljeltä/siskolta, niin niitä TUNTEITA ei häntä kohtaan kehity vaikka nukkuisi vierekkäin.

Joopa joo. Miehillä kyllä herää tunteet jossain vaiheessa. Tai ainakin seksiä tahtoisi. Siis heteromies..

Vierailija
31/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset tuntuu olevan mustasukkaisia kaikesta nykyään. halutaan omistaa.

oma naiseni saa käydä missä huvittaa. luotan häneen ja hän minuun.

Vierailija
32/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi reaktio on paljastava, koska hän peilaa sinun uuteen tuttavuuteesi sen, mitä hän itse tekee "kaverinsa" kanssa ja miten suhtautuu asiaan sinun tekemänäsi.

Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, reaktio olisi ollut "hienoo että oot saanu uuden kaverin!".

Niin se varmaan noin onkin. En stressaa ja mieti turhaan ja epäile mitään. Niin kauan kun en tiedä mitään, niin on turha mitään vinkuakaan. Mä luotan niin kauan kun ei kantaudu mun korviin. Jos se luottamus menee, niin menee suhde samalla. Itteni mielestä oon ihan reilu, kun en tenttaile ja epäile mitään. Mut jos on pokkaa rikkoo luotot, niin se on bye bye.

Vierailija
33/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa. Jos ystävä olisi nainen olisitko eri mieltä? Miksi nainen hengaisi julkisesti toisen miehen kanssa jos tämä ei olisi vain ystävä/homo? Etköhän olisi jo jätetty. Ihan turhaa mustasukkaisuutta. Toki jos ystävä vie PALJON aikaa eikä sinulle jää siitä mitään niin hmh...

Vierailija
34/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo on epäreilua. Mutta kyllä mun mielestä saa olla niin mies kuin naispuolisiakin YSTÄVIÄ.

Vierailija
35/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Nainen kohtelee sinua epäreilusti. Viimeistään tuossa yökyläilyssä menee yli! Sinuna lähtisin kyselemättä, ei tuossa ole mitään järkeä. Joku parempi odottaa sinua. :)

Ööh, kyllä minä olen usein kaverini kanssa yökylässä, joka sattuu olemaan nainen kuten minäkin. Jos olisi miesystävä niin tekisin samoin.

Vierailija
36/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa. Jos ystävä olisi nainen olisitko eri mieltä? Miksi nainen hengaisi julkisesti toisen miehen kanssa jos tämä ei olisi vain ystävä/homo? Etköhän olisi jo jätetty. Ihan turhaa mustasukkaisuutta. Toki jos ystävä vie PALJON aikaa eikä sinulle jää siitä mitään niin hmh...

Aphan kertoi että jos pitäisi valita, nainen pitäisi tuon homokaverinsa ja lemppaisi apn. Itse en kyllä tollaisessa suhteessa olisi...

Vierailija
37/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä vastaat kun sun oma kaverisi kysyy, että missä sun naisesi on?  Ylpeästi että "yökylässä Pertin luona"?

Jos et pidä tuosta, niin äkkiä nainen vaihtoon. Jos hyväksyt sen hampaita kiristellen, niin jossain vaiheessa sun omanarvontunne laskee niin alas, että sut jätetään siksi kun oot niin raukka roikkuja.

Pallit. Ne vaan pitää miehellä olla.

Vierailija
38/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aphan kertoi että jos pitäisi valita, nainen pitäisi tuon homokaverinsa ja lemppaisi apn. Itse en kyllä tollaisessa suhteessa olisi...

Silti en usko että ap olisi mustasukkainen jos ystävä olisi nainen.

Vierailija
39/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en usko, että näitä hämärtäviä argumentteja käytettäisiin puoluestelemaan miestä, joka viihtyi 3-5 yötä kuukaudessa naiskaverinsa kanssa ja viettäisi parin viikon lomankin yhdessä.

Vierailija
40/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en usko, että näitä hämärtäviä argumentteja käytettäisiin puoluestelemaan miestä, joka viihtyi 3-5 yötä kuukaudessa naiskaverinsa kanssa ja viettäisi parin viikon lomankin yhdessä.

Onhan se ihan selvää ettei mies saa nykypäivänä olla mustasukkainen. Mutta naiset saavat olla miehistään mustasukkaisia! Nähnyt niin monesti..