Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen läheinen suhde miespuoliseen ystäväänsä harmittaa

Vierailija
14.03.2018 |

Olen mustasukkainen, he ovat kuin kaksi magneettia jotka vetää toisiaan puoleensa. Heillä on omat jutut, omat menot ja vitsit joita en ymmärrä. He yökyläilevät 2-5 kertaa kuukaudessa ja reissaavat yhdessä. Ensi kuussa lähtevät kahdeksi viikoksi yhdessä lomalle.
Olen kerran laittanut suhteen alkupuolella naisen valitsemaan meidän väliltä ja silloin hän sanoi että pakkaa kamasi ja lähde, ystävistään hän ei kuulema luovu ja koska ystävä on homo niin ei ole mitään syytä olla mustasukkainen, en kuitenkaan ole nähnyt tällä ystävällä koskaan kumppania....

Olenko järjetön tämän mustankipeyden kanssa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisesi tekee väärin, nyt hän pistää sinut kakkoseksi eikä kunnioita sinua tässä asiassa. Kyllä nuo olisi itsellekin jo aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Uskottomuutta toi mulle olisi. Epäkunnioittavaa ja lapsellista naiselta. Mieti antaako suhde enemmän kuin ottaa...

Vierailija
4/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo enää mustasukkaisuutta ole vaan ihan aiheellista tunnetta siitä, että nainen priorisoi vapaa-ajan viettonsa ystävänsä kanssa sen sijaan, että haluaisi olla sinun kanssasi. Et kerro, kuinka pitkään olette olleet yhdessä, mutta jopa viisi yötä kuukaudessa kaverin luona ja kahden viikon lomamatka kaksin hänen kanssaan... kyllä minäkin miettisin, mitä oikeastaan kumppanilleni merkitsen, jos hän viihtyisi noin paljon jonkun muun seurassa. Oletan, että olette kuitenkin aikuisia eikä teinejä, joilla on rutkasti vapaa-aikaa.

Vierailija
5/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on uskottomuutta jos nainen viettää aikaa homoseksuaalin ystävänsä kanssa?

Vierailija
6/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa että mies olisi julkihomo jos ei ole ketään kumppania... tosi outoa! Itse epäilisin kovasti tuota suhdetta. Enkä jatkaisi itse suhteessa, jossa naisen ystävät ovat tärkeämpiä kuin minä...

Vierailija
7/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tuntea mustasukkaisuutta siitä, että puoliso viettää noin paljon aikaansa jonkun toisen ihmisen kanssa. Ei mustasukaisuuteen aina tarvita romanttista viritystä. Veikkaan, että aloittajaa saattaisi harmittaa ihan yhtä paljon vaikka kyseessä olisi naispuolinen ystävä. Kyllä minusta lomamatkat tehdään ensisijaisesti puolison kanssa, vaikkakin toki joitain reissuja voi tehdä kaverien kesken myös. Mutta ei niin että ystävän kanssa reissaaminen on ykkösenä ja puoliso tulee sitten kakkosena.

Erikoista että olet päätynyt jäämään suhteeseen, vaikka olet esittänyt jossain vaiheessa tuollaisen ota-tai-jätä-vaatimuksen ja vielä jäänyt siinä kakkoseksi. Puolisollesi tuo viestii sitä, että sinulle on ok vaikka hän on pitää ystäväänsä tärkeämpänä kuin sinua.

Vierailija
8/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi tuntea mustasukkaisuutta siitä, että puoliso viettää noin paljon aikaansa jonkun toisen ihmisen kanssa. Ei mustasukaisuuteen aina tarvita romanttista viritystä. Veikkaan, että aloittajaa saattaisi harmittaa ihan yhtä paljon vaikka kyseessä olisi naispuolinen ystävä. Kyllä minusta lomamatkat tehdään ensisijaisesti puolison kanssa, vaikkakin toki joitain reissuja voi tehdä kaverien kesken myös. Mutta ei niin että ystävän kanssa reissaaminen on ykkösenä ja puoliso tulee sitten kakkosena.

Erikoista että olet päätynyt jäämään suhteeseen, vaikka olet esittänyt jossain vaiheessa tuollaisen ota-tai-jätä-vaatimuksen ja vielä jäänyt siinä kakkoseksi. Puolisollesi tuo viestii sitä, että sinulle on ok vaikka hän on pitää ystäväänsä tärkeämpänä kuin sinua.

Joo ei kyllä kuulosta hyvältä suhteelta! Ap on kai hyvinkin ihastunut naiseen ja nainen vaan nauttii siitä, muttei itse tunne samoin. Tolta se mun korvaan kuulostaa... kamalaa!

Vierailija
9/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tunkeileva kysymys, mutta kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran laittanut suhteen alkupuolella naisen valitsemaan meidän väliltä ja silloin hän sanoi että pakkaa kamasi ja lähde

Mitä vttua mä luin?? Miksi roikut naisessa? Sehän pitää sua jalkarättinä Jos asunto on sinun niin laitat naisen kiertoon, ja voipi sitte lomailla homoystävänsä kanssa niin paljon kuin haluaa. Jos kämppä on naisen, niin otat tavarasi ja häivyt asap.

Vierailija
11/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

cuck

Vierailija
12/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO. Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa. Mä oon aina ollu vähän sitä mieltä, että minun ystävyyksiini ei puoliso puutu. Ystävät on ikuisia, parisuhteita tulee ja menee. Ei mulla toki ole tuollaista ystävää, eikä puolisollakaan... mut yökylä 2-5krt KUUSSA - no hei ei sentään viikossa! Ja kahden viikon matka ystävän kanss on mun mielestä ihan normaalia, mä oon tehnyt kahden viikon matkoja parisuhteeni akana niin yksin, kuin seurassa. Toki myös puolison kanssa, mut siis... ei. En oikein hyväksy toisen vapauden tai ihmissuhteiden rajoittamista. Ap:n tunteet on ymmärrettäviä, mutta epäreilua olisi rajoittaa toisen elämää.

Vierailija
13/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää miehenä ottaa sun oma maskuliinin tila. Jos sä oot heikko niin naiset heti käyttää hyväksi sitä.

Etsi tämä mieskaveri käsiisi ja jututa häntä. Tee selväksi sun reviiri.

Vierailija
14/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OHO. Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa. Mä oon aina ollu vähän sitä mieltä, että minun ystävyyksiini ei puoliso puutu. Ystävät on ikuisia, parisuhteita tulee ja menee. Ei mulla toki ole tuollaista ystävää, eikä puolisollakaan... mut yökylä 2-5krt KUUSSA - no hei ei sentään viikossa! Ja kahden viikon matka ystävän kanss on mun mielestä ihan normaalia, mä oon tehnyt kahden viikon matkoja parisuhteeni akana niin yksin, kuin seurassa. Toki myös puolison kanssa, mut siis... ei. En oikein hyväksy toisen vapauden tai ihmissuhteiden rajoittamista. Ap:n tunteet on ymmärrettäviä, mutta epäreilua olisi rajoittaa toisen elämää.

Höhö. Oletko tosissasi vai 18 vuotias? Miksi edes seurustella jonkun muun kanssa kuin sen kaverin, jos se kerran menee oman puolison edelle. Ihmetyttää muutenkin, että aina nämä superhyvät kaverit omitaan itselleen. Koskaan sitä puolisoa ei oteta mukaan, vaan nimenomaan pitää reissata ja kyläillä/tapailla yksinään tätä mystistä kaveria. Onpa kumma että mustasukkaisuus puskee pintaan, luulisi että se paras kaveri haluttaisiin myös oman puolison yhdeksi parhaaksi kaveriksi. Joku vika päässähän näillä ihmisillä on.

Vierailija
15/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olette lapseton seurusteleva pari? Asutteko yhdessä? Kuinka usein ap sinä vietät iltaa ystäviesi kanssa? Käytkö jätkäporukassa kalastamassa, golf-reissulla tms? Onko se OK? Toki ajankäyttö parisuhteessa täytyy miettiä niin, että se on molemmille tyydyttävää, mutta samat säännöt sitten molemmille, eikös? 

Vierailija
16/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietenkin olla kavereita ja ystäviä, mutta en mä ainakaan olisi suhteessa jossa se kumppani ei olisi se ykkönen! Mitä järkeä? Mieluummin sitten olisin sinkkuna ja harrastaisin vain irtoseksiä..

Vierailija
17/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä asenne yleistäkin nykyään? Varmaan naisten keskuudessa on? Siis että mies on ’vaan’ kumppani, ei kovin tärkeä kuten ystävät. Kyllä mun nuoruudessa ainakin tyttöystäväni oli aina se tärkein ystävä ja henkilö...

Vierailija
18/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä asenne yleistäkin nykyään? Varmaan naisten keskuudessa on? Siis että mies on ’vaan’ kumppani, ei kovin tärkeä kuten ystävät. Kyllä mun nuoruudessa ainakin tyttöystäväni oli aina se tärkein ystävä ja henkilö...

Tuntuu olevan yleistä. Tuossa yläpuolellahan joku totesi, että "parisuhteita tulee ja menee". 

Maailma on pilalla.

Vierailija
19/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tykkää, että heillä on homoseksuaaleja ystäviä.

anna naisen olla ja elää vapaasti.

Vierailija
20/63 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Nainen kohtelee sinua epäreilusti. Viimeistään tuossa yökyläilyssä menee yli! Sinuna lähtisin kyselemättä, ei tuossa ole mitään järkeä. Joku parempi odottaa sinua. :)