Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nytpä kerron mistä suurin osa tulehduksista ja allergioista johtuu

Vierailija
14.03.2018 |

rintaruokinnan lopetuksesta/vähentymisestä ja keisarinleikkauksista/altiesynnytysten vähentyminen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos valaisemisesta

Vierailija
2/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti, sun syy, kun lopetitvtintaruokinnan ko vuoden iässä. Nyt mulla on kuukauden ollu influenssa ja kamala yskä.

T. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se johtuu antibioottikuureista.

Vierailija
4/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääsynnytyksessä ihminen saa tarpeellisen bakteerikannan emättimestä. Mutta voiko vajetta korjata myöhemmin aikuisiällä?

Vierailija
5/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä asia pohtia. Varmastikin monen syyn summa. Minä suosittelen maitohappobakteereja.

Vierailija
6/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se johtuu antibioottikuureista.

Maitotuotteista ja muusta roskasta mitä meille kovasti tuputetaan.

Vierailija
7/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua täysimetettiin pitkään ja osaimetettiin 14 kk:n ikään. (Juuri niin se ilmaistiin sen ajan neuvolakortissa.) Kuusivuotiaana mulla oli allergioina kaikki karvaelukat, heinät ja lehtipuut.

Altistumisen puute sen taisi aiheuttaa.

Vierailija
8/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti, sun syy, kun lopetitvtintaruokinnan ko vuoden iässä. Nyt mulla on kuukauden ollu influenssa ja kamala yskä.

T. N43

Sinä olet jo niin iäkäs, että sinua tämä ei edes koske.

Vierailija
9/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies koittaa juuri sinne alapããhãn pããstã.Nyt viimein ymmãrrãn miksi.Hakevat ressut bakteerikantaa,ollakseen terveempiã.

Vierailija
10/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kamala keisarinleikkaus, on se hirveetä kun nykyään ei enää äidin ja lapsen anneta menehtyä hankalaan synnytykseen.

Vierailija
11/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua täysimetettiin pitkään ja osaimetettiin 14 kk:n ikään. (Juuri niin se ilmaistiin sen ajan neuvolakortissa.) Kuusivuotiaana mulla oli allergioina kaikki karvaelukat, heinät ja lehtipuut.

Altistumisen puute sen taisi aiheuttaa.

Ai niin, syntymävuosi oli -74...

Vierailija
12/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää kyllä siltä, että allergiat ovat nykyään yleisempiä, vaikka imettäminen on suositumpaa kuin 70-luvulla.

Vierailija
13/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin alateitse ja äitini imetti mua jopa kolmevuotiaaksi asti ja silti olen allerginen mm. koirille, heinälle, koivulle... En usko, että kyseessä olisi edes altistumisen puute, sillä asuimme maaseudulla kissojen ja koirien seassa.

Vierailija
14/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme sektio lasta, kuopusta imetin pisimpään 5kk asti, keskimmäistä lyhimpään, 2vrk. Arvatkaas kuka mun lapsista on tervein? Ei allergioita, atooppista ihoa, korvatulehduksia, mitään.. juuri näin: se keskimmäinen. 

Vierailija
15/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös allergiaa aiheuta myös loisten puute? Siitä vaan lapamatoa hankkimaan, niin alkaa henki kulkea!

Vierailija
16/16 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei koskaan tulisi mieleen että tulehdukset ja allergiat johtuvat haitallisista mikrobeista, joita löytyy tuhottoman paljon jokaisen elimistöstä? Ne eivät tapa, mutta ärsyttävät ainakin immuunipuolustusta, ja aiheuttavat pientä tuhoa siellä täällä. Eikun harventamaan rehevää mikrobikasvustoanne antibiooteilla, ja muilla mikrobilääkkeillä ja luontaistuotteilla. Muuten tulee syöpää, autoimmuunitauteja, ja jos ei, niin ainakin rappeutumista.