Nytpä kerron mistä suurin osa tulehduksista ja allergioista johtuu
rintaruokinnan lopetuksesta/vähentymisestä ja keisarinleikkauksista/altiesynnytysten vähentyminen.
Kommentit (16)
Äiti, sun syy, kun lopetitvtintaruokinnan ko vuoden iässä. Nyt mulla on kuukauden ollu influenssa ja kamala yskä.
T. N43
Kyllä se johtuu antibioottikuureista.
Alapääsynnytyksessä ihminen saa tarpeellisen bakteerikannan emättimestä. Mutta voiko vajetta korjata myöhemmin aikuisiällä?
Ihan hyvä asia pohtia. Varmastikin monen syyn summa. Minä suosittelen maitohappobakteereja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se johtuu antibioottikuureista.
Maitotuotteista ja muusta roskasta mitä meille kovasti tuputetaan.
Mua täysimetettiin pitkään ja osaimetettiin 14 kk:n ikään. (Juuri niin se ilmaistiin sen ajan neuvolakortissa.) Kuusivuotiaana mulla oli allergioina kaikki karvaelukat, heinät ja lehtipuut.
Altistumisen puute sen taisi aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti, sun syy, kun lopetitvtintaruokinnan ko vuoden iässä. Nyt mulla on kuukauden ollu influenssa ja kamala yskä.
T. N43
Sinä olet jo niin iäkäs, että sinua tämä ei edes koske.
Aika moni mies koittaa juuri sinne alapããhãn pããstã.Nyt viimein ymmãrrãn miksi.Hakevat ressut bakteerikantaa,ollakseen terveempiã.
Kamalan kamala keisarinleikkaus, on se hirveetä kun nykyään ei enää äidin ja lapsen anneta menehtyä hankalaan synnytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua täysimetettiin pitkään ja osaimetettiin 14 kk:n ikään. (Juuri niin se ilmaistiin sen ajan neuvolakortissa.) Kuusivuotiaana mulla oli allergioina kaikki karvaelukat, heinät ja lehtipuut.
Altistumisen puute sen taisi aiheuttaa.
Ai niin, syntymävuosi oli -74...
Musta näyttää kyllä siltä, että allergiat ovat nykyään yleisempiä, vaikka imettäminen on suositumpaa kuin 70-luvulla.
Synnyin alateitse ja äitini imetti mua jopa kolmevuotiaaksi asti ja silti olen allerginen mm. koirille, heinälle, koivulle... En usko, että kyseessä olisi edes altistumisen puute, sillä asuimme maaseudulla kissojen ja koirien seassa.
Mulla on kolme sektio lasta, kuopusta imetin pisimpään 5kk asti, keskimmäistä lyhimpään, 2vrk. Arvatkaas kuka mun lapsista on tervein? Ei allergioita, atooppista ihoa, korvatulehduksia, mitään.. juuri näin: se keskimmäinen.
Eikös allergiaa aiheuta myös loisten puute? Siitä vaan lapamatoa hankkimaan, niin alkaa henki kulkea!
Ettei koskaan tulisi mieleen että tulehdukset ja allergiat johtuvat haitallisista mikrobeista, joita löytyy tuhottoman paljon jokaisen elimistöstä? Ne eivät tapa, mutta ärsyttävät ainakin immuunipuolustusta, ja aiheuttavat pientä tuhoa siellä täällä. Eikun harventamaan rehevää mikrobikasvustoanne antibiooteilla, ja muilla mikrobilääkkeillä ja luontaistuotteilla. Muuten tulee syöpää, autoimmuunitauteja, ja jos ei, niin ainakin rappeutumista.
Kiitos valaisemisesta