Minkä takia miehet ei enää uskalla lähestyä naisia?
Turhauttaa. Viikonloppuba baarissa ollessani minulla oli silmäpeliä ainakin viiden eri miehen kanssa, mutta kukaan miehistä ei tullut juttelemaan tai tekemään aloitetta. Ei, vaikka minä suorastaan tyrkytin itseäni heille.
Miksi nykyajan miehet on niin mikkihiirejä etteivät uskalla lähestyä, jos nainen on kiinnostunut? Tätä menoa elän loppuelämäni vanhanapiikana kymmenen kissan kanssa, mitä en todellakaan halua :(
Kommentit (59)
Mistä mieskään voi tietää, jos nainen vaan kokeilee viehätysvoimaansa, ja katsoo kuka hänen kanssaan pitää silmäpeliä? Sitten kun epävarmuudessaan mies saa rohkaistua itsensä ja uskaltautuu avaamaan suunsa jollain ankealla avausrepliikillä, niin nainen ei sitten enempää haluakaa jatkaa juttua. Nainen sai mitä halusi, ja mies jäi hölmönä ihmettelemään, mikä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa ei ole ns. treffikulttuuria.
Joku joskus tokaisi, että mitä jos Suomessakin miehet kysyisivät vaikka kadulla joltain naiselta puhelinnumeroa. Siihen ei voi todeta muuta, kuin että onko tuollaisen ehdottaja täysin järjiltään? Sellaista kun Suomessa tekemään menisi, niin olisi seksuaalisesta häirinnästä syytettynä hyvin nopeasti.
Pidän suurimpina syinä sitä, että meidän naiset ovat epänaisellisia, ylipainoisia ja heistä näkee jo päällekinpäin, etteivät välitä itsestään ja ulkonäöstään. Kuka nyt sellaista viitsisi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?
En minä nyt sentään ihan niin epätoivoinen kuitenkaan ole, että menisin puhumaan miehille itse. Jos mies on oikeasti kiinnostunut minusta, hän kyllä tekee aloitteen. Kyllä miehen tulee olle edes sen vertaa mies, että tulee juttelemaan jos nainen osoittaa hänelle kiinnostuksensa. Jos mies ei sitä tajua tai on muuten ujo tai vastaavaa, ei hän ole silloin yhtään sellainen mies, kenet minä tahdoisin. AP
Tämä selvä. Toki sitten on aika lapsellista ruikuttaa kun ei flaksi käy. Vaikka nuori oletkin, olet kuitenkin jo sen verran aikuinen, että voisit opetella kestämään omien periaatteidesi seuraukset kitisemättä kuin tyytymätön varhaisteinityttö. 😊 Tsemppiä jatkoon kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, että kaljut suomijuntit eivät lähesty. Onneksi maahamme tulleet komeat miehet lähestyvät.
Joo. Kannattaa ehdottomasti vielä yöaikaan kävellä yksin vaikka puistossa, niin "miesseuraa" tulee joka suunnalta. Eivät ole turhan kranttuja...
Siitä huolimatta kukaan mammafoorumilainen ei ole saanut meistä. Mikähän vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?
En minä nyt sentään ihan niin epätoivoinen kuitenkaan ole, että menisin puhumaan miehille itse. Jos mies on oikeasti kiinnostunut minusta, hän kyllä tekee aloitteen. Kyllä miehen tulee olle edes sen vertaa mies, että tulee juttelemaan jos nainen osoittaa hänelle kiinnostuksensa. Jos mies ei sitä tajua tai on muuten ujo tai vastaavaa, ei hän ole silloin yhtään sellainen mies, kenet minä tahdoisin. AP
Kannattaa käydä kattelemassa niille kissoille jo sellainen raapimapuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi naisten joskus katsoa vaikka youtubesta videoita muiden maiden naisista, niin ymmärrätte kyllä, miksi ette oikein kelpaa suomalaisille kunnon miehille.
Wooooi, poju vahtaa juutuupissa videoita ja ajattelee, että on kyllä asiat hyvin siellä ulkomaassa. Naiset kaikki kauniita hoikkia ja anteliaita, toisin kuin nämä pahat pahat pahat suominaiset!
:DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän kukaan noista baarimiehistä ei ollut ollenkaan sellainen mies, jonka sinä tahtoisit. Et siis menettänyt mitään, joten ei kai ole syytä valittaa?
Vela - 72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän kukaan noista baarimiehistä ei ollut ollenkaan sellainen mies, jonka sinä tahtoisit. Et siis menettänyt mitään, joten ei kai ole syytä valittaa?
Tuota minäkin ajattelin. Kannattaa sitten odottaa niitä päällekäyviä pelimiehiä, jotka tulevat iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sinun pitää odottaa jotain riittävän epätoivoista miestä, joka tulee puhumaan sinulle, jos on tuommoiset kriteerit että ei voi tehdä itse aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi naisten joskus katsoa vaikka youtubesta videoita muiden maiden naisista, niin ymmärrätte kyllä, miksi ette oikein kelpaa suomalaisille kunnon miehille.
Wooooi, poju vahtaa juutuupissa videoita ja ajattelee, että on kyllä asiat hyvin siellä ulkomaassa. Naiset kaikki kauniita hoikkia ja anteliaita, toisin kuin nämä pahat pahat pahat suominaiset!
Ymmärsit aivan väärin. Juuri te suomalaiset anteliaat naiset ette kelpaa kenellekään kuin hetkeksi. Etkö muka ole huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit aivan väärin. Juuri te suomalaiset anteliaat naiset ette kelpaa kenellekään kuin hetkeksi. Etkö muka ole huomannut?
En.
On niin ihanan skitsoa kun lukee ensin yhdestä ketjusta, miten kuka vaan nainen kelpaa kelle vaan miehelle, mutta naisilla on ihan hirveän epärealistiset kriteerit, ja heti perään seuraavasta, miten suomalainen nainen nyt ei kenellekään kelpaa kuin korkeitaan kassien tyhjennykseen.
On nämä suomipojat aika velikultia.
Jos nainen hymyilee minulle, tulee siitä ihan ensimmäiseksi mieleen, että minulla on varmaan jotain naamassani, tai olen hänen mielestään muuten huvittavan näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten oltukaan nirppanokkaisia pihtariprinsessoja?
Koska Suomalainen nainen on vaan niin juro ja vaikeasti lähestyttävä. Jos kerran 10 vuodessa saa flirtin jonkun rohkean kanssa vaikka kauppakeskuksessa, täytyisi miehen tehdä aivan ihmeellisiä taikatemppuja päästäkseen juttusille ja saadakseen pakit.
Te naiset odotatte ja vaaditte mieheltä ihan liikoja. Tasa-arvo tarkoittaa myös sitä, että nainen voi lähestyä miestä.
Itse en viitsi enää vaivautua aikaani tuhlaamaan. Naisethan ei puhu rumille miehille, ettei tule väärää mielikuvaa. Itse keskituloisena rumana miehenä en saa kuin kehitysvammaisia naisia. Mieluummin yksin elämä ja perintö valtiolle.
M33
Häntyri kirjoitti:
Koska Suomalainen nainen on vaan niin juro ja vaikeasti lähestyttävä. Jos kerran 10 vuodessa saa flirtin jonkun rohkean kanssa vaikka kauppakeskuksessa, täytyisi miehen tehdä aivan ihmeellisiä taikatemppuja päästäkseen juttusille ja saadakseen pakit.
Te naiset odotatte ja vaaditte mieheltä ihan liikoja. Tasa-arvo tarkoittaa myös sitä, että nainen voi lähestyä miestä.
Ei maksa vaivaa.
Joo. Kannattaa ehdottomasti vielä yöaikaan kävellä yksin vaikka puistossa, niin "miesseuraa" tulee joka suunnalta. Eivät ole turhan kranttuja...