Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia miehet ei enää uskalla lähestyä naisia?

Vierailija
13.03.2018 |

Turhauttaa. Viikonloppuba baarissa ollessani minulla oli silmäpeliä ainakin viiden eri miehen kanssa, mutta kukaan miehistä ei tullut juttelemaan tai tekemään aloitetta. Ei, vaikka minä suorastaan tyrkytin itseäni heille.
Miksi nykyajan miehet on niin mikkihiirejä etteivät uskalla lähestyä, jos nainen on kiinnostunut? Tätä menoa elän loppuelämäni vanhanapiikana kymmenen kissan kanssa, mitä en todellakaan halua :(

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa. Viikonloppuba baarissa ollessani minulla oli silmäpeliä ainakin viiden eri miehen kanssa, mutta kukaan miehistä ei tullut juttelemaan tai tekemään aloitetta. Ei, vaikka minä suorastaan tyrkytin itseäni heille.

Miksi nykyajan miehet on niin mikkihiirejä etteivät uskalla lähestyä, jos nainen on kiinnostunut? Tätä menoa elän loppuelämäni vanhanapiikana kymmenen kissan kanssa, mitä en todellakaan halua :(

Ja minä en siis ole mikään ylipainoinen, vanha, ruma tai muutakaan vaan itsestään hyvin huolta pitävä, liikuntaa harrastava, monestikin kauniiksi kehuttu n. 25-vuotias nainen. AP

Vierailija
2/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko syy juu tuossa mitä sanoit. Miehet huomasi, että tyrkytät itseäsi kaikille.

kukaan ei halua lorttoa jos ei ole ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Suomen rajojen ulkopuolelle. Itselläni ei IKINÄ ole mikään silmäpeli Suomessa toiminut, täällä keskieuroopassa tuntuu kuin olisi saanut ihmeellisen supervoiman :'D!

Vierailija
4/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketään ei kiinnosta tyrkky joka vilkuilee kaikkien perään.

Vierailija
5/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu yök tollanen joka pitää silmäpeliä kaikkien kanssa.

t: alfamies

Vierailija
6/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko satunnainen silmäpeli siis tyrkyttäytymistä? Mikään ei kiellä naista menemään miehen juttusille. Se nyt kuitenkin on selvää, että naiset ovat hyvin kärkkäästi syyttämässä miestä tungettelusta ja ties mistä liiviin uimisesta ja me too -korttia ollaan kiskomassa esiin vähästäkin. Mene siinä nyt sitten tekemään tuttavuutta!

Vierailija
7/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä miehet tekee on lähtökohtaisesti väärin.

Siitä sitten arpomaan miksi ei enää huvita.

Vierailija
8/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret odotukset, pieni hyöty.

Vierailija
9/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisat torjunnat vieneet itsetunnon.

Vierailija
10/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et vaan kiinnostanut niitä miehiä.

Jos minä en ole jostain naisesta kiinnostunut niin ei siinä keimailu auta.

Vierailija
11/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?

Vierailija
12/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä baarissa silmiä mulkkaat? Tule tänne, syödään, saunotaan ja naidaan.

M

Vierailija
13/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukuisat torjunnat vieneet itsetunnon.

Sama.. ei sitä kukaan kestä, että aina saa pakit.

Vierailija
14/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oisko syy juu tuossa mitä sanoit. Miehet huomasi, että tyrkytät itseäsi kaikille.

kukaan ei halua lorttoa jos ei ole ihan pakko.

Ei kyllä ole mitään tyrkyttämistä, jos vain katselee miestä ja hymyilee hänelle ja antaa siten ymmärtää, että hän voi tulla luokseni ja jutella. Eikä varmana miehet voineet huomata minun tekevän silmäpeliä muille. AP

Vierailija
15/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?

Aivan niin. Miksi miehen pitäisi ottaa se riski torjutuksi tulemisesta kun nainenkin voisi tehdä aloitteen?  Pelkän silmäpelin perusteella on aika vaikea aloittaa jotain fiksua keskustelua ja yrittää tehdä tikusta asiaa.

Vierailija
16/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole kukaan nainen koskaan hymyillyt sillä mielellä eikä aloittanut jutustelua.

Vierailija
17/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on silmäpeli ja en tajua jos joku nainen sitä mun kanssa tekee.

Mitä varten jotain noin epäselvää pitää tehdä?

Vierailija
18/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et vaan kiinnostanut niitä miehiä.

Jos minä en ole jostain naisesta kiinnostunut niin ei siinä keimailu auta.

Aivan varmasti minä kiinnostin koska he kyllä katselivat minuakin. Eivät vaan viitsineet tulla tekemään mitään aloitetta.AP

Vierailija
19/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vain myönnä, että kirjoittelet jonkun toisin elämästä? En lähesty naista, jos en ole tarpeeksi kiinnostunut. Jos olen kiinnostunut, niin houkuttelen naisen luokseni, koska silloin se antaa aina.

Sinkkumies

Vierailija
20/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honeytrap.

Sinkkumies