Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia miehet ei enää uskalla lähestyä naisia?

Vierailija
13.03.2018 |

Turhauttaa. Viikonloppuba baarissa ollessani minulla oli silmäpeliä ainakin viiden eri miehen kanssa, mutta kukaan miehistä ei tullut juttelemaan tai tekemään aloitetta. Ei, vaikka minä suorastaan tyrkytin itseäni heille.
Miksi nykyajan miehet on niin mikkihiirejä etteivät uskalla lähestyä, jos nainen on kiinnostunut? Tätä menoa elän loppuelämäni vanhanapiikana kymmenen kissan kanssa, mitä en todellakaan halua :(

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhauttaa. Viikonloppuba baarissa ollessani minulla oli silmäpeliä ainakin viiden eri miehen kanssa, mutta kukaan miehistä ei tullut juttelemaan tai tekemään aloitetta. Ei, vaikka minä suorastaan tyrkytin itseäni heille.

Miksi nykyajan miehet on niin mikkihiirejä etteivät uskalla lähestyä, jos nainen on kiinnostunut? Tätä menoa elän loppuelämäni vanhanapiikana kymmenen kissan kanssa, mitä en todellakaan halua :(

Jos sä et vaan kiinnostanut niitä miehiä.

Jos minä en ole jostain naisesta kiinnostunut niin ei siinä keimailu auta.

Aivan varmasti minä kiinnostin koska he kyllä katselivat minuakin. Eivät vaan viitsineet tulla tekemään mitään aloitetta.AP

Näin miehenä vähän epäilen, että oletko tehnyt oikeasti sitä silmäpeliä kovinkaan selvästi. Monesti naiset mielestään ovat osoittaneet kiinnostustaan ja flirttailleet, mutta miesten mielestä merkit ei ole olleet läheskään niin selviä kuin nainen on luullut.

Itselle on naispuoliset kaverit joskus sanoneet, että "etkö huomannut kun tuo flirttaili ihan täysillä äsken?" Juu en huomannut..

M35

Vierailija
22/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin uskaltaa. Et vain ole miesten tyyppiä. Mutta ei siihen tarvitse kuin sen yhden jonka tyyppiä olet, jos parisuhdetta etsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu myöskin se, että oikeasti komeat miehet ei tee aloitteita itse mihinkään suuntaan.

Ovat tottuneet siihen, että naiset tulee heidän luokseen.

T: Nainen 29

Vierailija
24/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ainakin viikonloppuna baarissa lähestyi miehet ilman silmäpelejäkin, vaikka oon nelikymppinen ei niin timmi nainen. Tosin hukkaan meni, kun oon varattu, mutta vaihdoin kuitenkin kaikkien kanssa muutaman ystävällishenkisen sanan.

Vierailija
25/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla vaikka seksuaalista häirintää, jos menee liian lähelle. Se on nykyaikaa, vai onko muka jossain vielä lavatanssit ja miesten haku. Ei uskalla perrrkkele......

Vierailija
26/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyylipuhdas metoo-hullun provo ettei mitään rajaa. Ei jatkoon.

Vierailija
27/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nykyisin lähesty naisia. Tämä metoo hömpötys, sekä se, että naiset tälläkin palstalla kertovat menevänsä baariin viettämään iltaa vain kavereiden kanssa, eivätkä hakemaan herraseuraa. Tämä on ihan ok. Joten emme häiritse toistemme iltaa. En myöskään pidä kirjaa kuinka monen kanssa joku pitää silmäpeliä, joten se ei ole syy.

Vierailija
28/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä #metoo

Vierailija
29/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen häirinnän puolelle menisi lähestyminen. Ei kannata nykyaikana edes kunniallisin aikein lähestyä.

Vierailija
30/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?

En minä nyt sentään ihan niin epätoivoinen kuitenkaan ole, että menisin puhumaan miehille itse. Jos mies on oikeasti kiinnostunut minusta, hän kyllä tekee aloitteen. Kyllä miehen tulee olle edes sen vertaa mies, että tulee juttelemaan jos nainen osoittaa hänelle kiinnostuksensa. Jos mies ei sitä tajua tai on muuten ujo tai vastaavaa, ei hän ole silloin yhtään sellainen mies, kenet minä tahdoisin. AP

Vierailija
31/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisen häirinnän puolelle menisi lähestyminen. Ei kannata nykyaikana edes kunniallisin aikein lähestyä.

Höpö höpö ei lähestyminen ole mitään seksuaalista häirintää automaattisesti, jos osaa edes vähäsen käyttäytyä. AP

Vierailija
32/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honeytrap.

Sinkkumies

Mikä?

Vierailija
33/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse mennyt juttusille, kun kerran silmäpeliä oli ja sinä olit kiinnostunut miehistä?

En minä nyt sentään ihan niin epätoivoinen kuitenkaan ole, että menisin puhumaan miehille itse. Jos mies on oikeasti kiinnostunut minusta, hän kyllä tekee aloitteen. Kyllä miehen tulee olle edes sen vertaa mies, että tulee juttelemaan jos nainen osoittaa hänelle kiinnostuksensa. Jos mies ei sitä tajua tai on muuten ujo tai vastaavaa, ei hän ole silloin yhtään sellainen mies, kenet minä tahdoisin. AP

Ai tänne se pikkukakkonen lehahti virittelemään uutta rähinäketjua. 

Aika huonosti ottaa nyt tuulta alleen, taitaa olla jo vähän turhan kaluttu aihe tämä.

Vierailija
34/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonaurua keskustelun 70 äo:n k

Vierailija
35/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä, että normaali mies on tietoinen suomalaisten naisten alhaisesta tasosta ja lähinnä hymyilee sisäänpäin hiukan sääliä tuntien kun suomalainen nainen luulee olevansa kiinnostava.

Kannattaisi naisten joskus katsoa vaikka youtubesta videoita muiden maiden naisista, niin ymmärrätte kyllä, miksi ette oikein kelpaa suomalaisille kunnon miehille.

Vierailija
36/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu myöskin se, että oikeasti komeat miehet ei tee aloitteita itse mihinkään suuntaan.

Ovat tottuneet siihen, että naiset tulee heidän luokseen.

T: Nainen 29

Höpö höpö. Komeilla miehillä ei tyypillisesti ole itsetunnon kanssa ongelmia, joten heillä on todella matala kynnys lähestyä naista, jos riittävän mielenkiintoinen vain tulee näkösälle. Tässä on tietenkin se, että kun niistä aloitteen tekevistä naisista tietää jo varmuudella, että pimpulia on tarjolla, niin onhan helpompaa jättää se aloitteen tekeminen väliin. Pimpuli kuin pimpuli, kuten sanotaan. Ja naisten hypergamia takaa sen, että käytännössä kaikki naiset ovat kiinnostuneita niistä samoista komistuksista. 

Vierailija
37/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen touhun kustannus-hyötysuhde on surkea.

Vierailija
38/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että kaljut suomijuntit eivät lähesty. Onneksi maahamme tulleet komeat miehet lähestyvät.

Vierailija
39/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa hakea pakkeja. Jos kiinnostaa, tule jutulle.

Vierailija
40/59 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa ei ole ns. treffikulttuuria.

Joku joskus tokaisi, että mitä jos Suomessakin miehet kysyisivät vaikka kadulla joltain naiselta puhelinnumeroa. Siihen ei voi todeta muuta, kuin että onko tuollaisen ehdottaja täysin järjiltään? Sellaista kun Suomessa tekemään menisi, niin olisi seksuaalisesta häirinnästä syytettynä hyvin nopeasti.