Hah hah Mitä se nainen tekee siinä onnenpyörässä osoittelemassa niitä kirjaimia?
Kommentit (46)
Sieppi. Tuo kaikkien tapettien emo.
Kiva ohjelma ja mukavaa pelaamista mutta minuakin vähän tympii se Siepin rooli. Jos sen seinän kirjaimet olisivat edes kääntyviä palikoita niin kuin ennen, niin että siihen oikeasti tarvitaan joku niitä kääntämään, mutta ei, kun se on ihan digitaalinen näyttöjuttu (sanat hukassa).
He, he heh, en tiedä, johonkin senkin sormi pitää osottaa.
(ja se saa siitä palkkaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kateelliset lihavat eukot täällä parjaa kaunista naista?
Tietysti on kaunis nainen. Sehän olisi vieläkin typerämmän näköistä että olisi ruma nainen.
Nainen voisi laittaa mukavemmat kengät kun kun joutuu siinä kävelemään. Korko vähän matalempi niin katoasi tietty kurkimaisuus kävelystä. Siis että on sellaista keinahtelevaa etenemistä koko vartalon osalta.
ap.
Ei kaikille korkokengillä käveleminen ole mitään tuskaa. 🤣
Kyllä mää ottaisin tuosta hommasta mielelläni palkkaa. Ei haittais naureskelutkaan, ottaisin huumorilla. ;)
Sehän on sitä telkkarin pakollista 'Sex-appealia'... Säärtä vaan esiin, niin johan katsojaluvut kohenee, vanha resepti
Ensi vuosituhannella sitten juontajaksi nainen ja mies tepastelemaan ja näyttämään nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuosituhannella sitten juontajaksi nainen ja mies tepastelemaan ja näyttämään nätiltä.
Onko naiset jo näin miehistyneet, että miehen pitää näyttää nätiltä ja olla naismainen?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sen heteromiehen joka suostuisi asettumaan naisen tilalle.
Voi voi, tulijoita on pilvin pimein. Telkkarijulkuksi pääsystä tapellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva ohjelma ja mukavaa pelaamista mutta minuakin vähän tympii se Siepin rooli. Jos sen seinän kirjaimet olisivat edes kääntyviä palikoita niin kuin ennen, niin että siihen oikeasti tarvitaan joku niitä kääntämään, mutta ei, kun se on ihan digitaalinen näyttöjuttu (sanat hukassa).
Mulla kans sama ajatus, aikoinaan sille oli syy, ne palikat ei kääntyneet itsestään. Mua myös ärsyttää, kun kilpailijat sanoo vaan kirjaimen ilman esimerkkisanaa.
Pilalla on koko ohjelma. Kyllä ennen oli asiat paremmin! No ei vaan, mutta mua ärsyttää pikku asiat silti, kun ei oo mitään muuta murehdittavaa. Täytyis mennä ite tekee, niin tulis hyvä. 😁
Ensi kaudella ton homman hoitaa Jannika b
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän silläkin joku homma olla kerta Roopellakin on.
Jep, Roope hommannut hoidolleen suojatyöpaikan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sama ajatus, aikoinaan sille oli syy, ne palikat ei kääntyneet itsestään. Mua myös ärsyttää, kun kilpailijat sanoo vaan kirjaimen ilman esimerkkisanaa.
Pilalla on koko ohjelma. Kyllä ennen oli asiat paremmin! No ei vaan, mutta mua ärsyttää pikku asiat silti, kun ei oo mitään muuta murehdittavaa. Täytyis mennä ite tekee, niin tulis hyvä. 😁
Ihme kun ne edes laittoi naisen painelemaan niitä kirjaimia uudessa versiossa, vaikka mielethän siitäkin toki pahoitettiin. Ehkä se muijakin poistuu kohta. Nimien käyttö kirjainten yhteydessähän kun lopetettiin ainakin ilmiselvästi sen vuoksi, ettei loukattaisi erinimisiä ihmisiä kun niiden nimi alkaa jollain kirjaimella. "N niinkuin Niilo" ja kaikki Niilothan on ihan hiilenä kun heitä halveksutaan Onnenpyörässä.
Just sopiva homma Siepille. Osaaminen ei riitä muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös ärsyttää, kun kilpailijat sanoo vaan kirjaimen ilman esimerkkisanaa.
Todellakin.
Tee? Dee?
Kuinka pirun vaikeaa olisi sanoa "Dee niin kuin Daniel". Olisi selkeää, mutta ilmeisesti liian vanhanaikaista tai jotain. 😒
Vierailija kirjoitti:
Just sopiva homma Siepille. Osaaminen ei riitä muuhun.
????
Sippi näyttää tuhdilta tädiltä telkussa muuten. Sellainen mötikkä, tai sitten se on puettu niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jethro peittäisi liikaa kirjaimia
Voisihan ne kirjaimet avautua, ilman että niitä käy tökkimässä.
Ne kirjaimet avautuvat itsestään tässä uudessa versiossa :'D ehehehee... myötähäpeää
N niinkuin Niilo. Saisivat jatkaa tuota perinnettä. Nyt kilpailijat mumisevat jotain kirjaimia, ja mä välillä ainakin kuulen ne erilailla kuin Jethro tai ohjelma.
Jos se karkki pitää miehille ola, niin miksei hemaseva nainen juonna koko ohjelmaa Jethron sijaan?
Todennäköisesti naisten ideoima toimenkuva. Kuka mies enää edes ajattelee noin.