Kerro oma ammattisi ja puolisosi ammatti
Olen opettaja ja puolisoni on varastotyöntekijä.
Kommentit (62)
Ensihoitaja ja mies käynnissäpitotyöntekijä.
Puheterapeutti ja fysioterapeutti
Tuotannonsuunnittelija ja tuotantopäällikkö
Kaupan kassa ja tuotantotalouden diplomi-insinööri.
Sairaanhoitaja ja lentäjä
Harkitsen jatkokouluttautumista, tosin vielä en aivan varma siitä, mihin tässä seuraavaksi pyrkisi. Sairaanhoitajan työstä paljon tykkään, ei sillä. Kuitenkin jotain tekisi mieli opiskella lisää.
Varastotyöntekijöitä molemmat. Väliaikainen tilanne.
Gynekologi (mieheni) ja urologi (minä)
Mustasukkaisuutta ei ole ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen jatkokouluttautumista, tosin vielä en aivan varma siitä, mihin tässä seuraavaksi pyrkisi. Sairaanhoitajan työstä paljon tykkään, ei sillä. Kuitenkin jotain tekisi mieli opiskella lisää.
Olen aina ihmetellyt miksi pienipalkkaiset sairaanhoitajat äänestävät kokoomusta, monta jopa kokoomuksen kansanedustajissa. Naivat ylöspäin, tuossa syy, tässäkin ketjussa kaikki tehneet niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi pienipalkkaiset sairaanhoitajat äänestävät kokoomusta, monta jopa kokoomuksen kansanedustajissa. Naivat ylöspäin, tuossa syy, tässäkin ketjussa kaikki tehneet niin.
Sairaanhoitajat eivät ole pienipalkkaisia. Tuo on suuri harhaluulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiiristä löytyy useita sairaanhoitajia ja muitakin hoitajia, ja kaikilla heillä on aina normaalia varakkaampi puoliso tai sitten keskituloinen, mutta yhtäkään sellaista sairaanhoitajaa en tiedä, joka olisi kimpassa matalapalkkaisen miehen kanssa.
Eiks sairaanhoitajat ja poliisit oo kans aika perus parivaljakko? Ei vielä yhtäkään tällästä komboa tässä ketjussa. 😂
Liikunnan opettaja, sivutyönä vedän iltaisin jumppia. Mieskin on opettaja.
Sairaanhoitaja - lähihoitaja. Minä olen sh, mieheni lh.
Sama meilläkin :)