Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menestynyt mies, joka ei ole seksiä saanut

Vierailija
13.03.2018 |

Olen 32-vuotias, työelämässä menestynyt mies. Vuositulot parhaimmillaan 55000 euroa. Pillua en ole kuitenkaan koskaan saanut tai seurustellut. Olen katkera ja vihainen. Vielä 7 vuotta sitten en ollut katkera ja vihainen. Pidän nykyään kaikkia minua vähemmän menestyneitä miehiä/naisia vähempiarvoisempina otuksina, joilla ei ole mitään virkaa. Niihin, jotka on menestynyt vielä paremmin, suhtaudun neutraalisti. Maksullisissa en ole vielä känyt, mutta ehkä joku päivä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asennevamma. Otan osaa.

Vierailija
2/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias, työelämässä menestynyt mies. Vuositulot parhaimmillaan 55000 euroa. Pillua en ole kuitenkaan koskaan saanut tai seurustellut. Olen katkera ja vihainen. Vielä 7 vuotta sitten en ollut katkera ja vihainen. Pidän nykyään kaikkia minua vähemmän menestyneitä miehiä/naisia vähempiarvoisempina otuksina, joilla ei ole mitään virkaa. Niihin, jotka on menestynyt vielä paremmin, suhtaudun neutraalisti. Maksullisissa en ole vielä känyt, mutta ehkä joku päivä.

Miten se muiden menestys siihen liittyy, ettet ole saanut naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan olleet paskat vanhemmat tai jotain.

Vierailija
4/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuo tarkoita sitä, että sinä et pysty rakastamaan ketään? Niin miksi kukaan haluaisi tulla naimaksesi?

Vierailija
5/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan heti ilmaiset mistä kiikastaa. Luulet että nainen pariutuu vuositulojesi kanssa.

Vierailija
6/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan vaan 28000 mutta olen saanut neljältä eri naiselta seksiä.

Vierailija
7/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

55000 ja menestynyt? Suht hyvätuloinen kyllä, mutta eihän tuosta kuukausituloiksi jää kuin alle 4500 kun lomarahatkin huomioidaan.

Mikä sitten on menestyksen mittapuu.

Ihminen joka on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, vetää toisia puoleensa, eli kannattaisi opetella viihtymään itsenään ja muistaa, että raha ei ole ainoa arvo.

T. 5-kymppinen ylipainoinen nainen, joka osaa nauttia elämästään. Ja tulotkin ovat aika lailla isommat.

Vierailija
8/19 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina enemmän tai vähemmän pienituloinen.  Raha ja mammona ei ole koskaan oikein kiinnostanut, mutta pillu, parisuhde ja perhe sitäkin enemmän. Samoin harrastukset. Ne ovat aina olleet etusijalla. Jo nuorena 18v ymmärsin, että tarvitsen seksiä ja pillua ainakin kerran viikossa.  Seksiä sellaisen naisen kanssa, joka myös seksiä itse haluaa ja siitä nauttii.  Näin on käynyt koko aikuisiän, naitu kuin kanit ja pilluan on saanut tarvittaessa ja nauttia naisen orkuista. Ei voi valittaa. Ajattelin jatkaa niin kauan kuin ikää riittää.

Vierailija
9/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestykselle on monta mittaria. Voiko tuota nyt menestyksenä pitää, jos on 32-vuotias neitsyt? Lue sitaatteja esimerkiksi kuuluisilta intiaanipäälliköiltä, Jeesukselta, Lemmyltä tai mitä hippejä niitä nyt onkaan, siinä toivossa, että löytäisit niistä jotain muitakin menestyksen mittareita.

Kateus ja ahneus nimettiin jo keskiajan kulttuurissa kuolemansynneiksi, raha ei (välttämättä) tuo onnea , puupalttoossa ei ole taskuja, etkä saa nuoruuttasi takaisin koskaan.

Vierailija
10/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä pillua rahalla saa kuin h u o r i l t a. Mä oon ollu aina duunari ja pillua saanu läpi elämän ja saankin vielä, oon 36. Eikä ole tarvinut tyytyä rumiin ja läskeihin. Katso ap peiliin, olisiko asenteessa korjattavaa?

Vierailija
11/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan voi pitää 55000e "parhaimmillaan" vuosituloja minään menestyksenä.

Vierailija
12/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nussinut noin 500 naista ja suurin osa on ollut thaimasesta. Jos rahaa on niin lähde ulkomaille!

Vierailija
13/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan uutisissa oli se juttu miljonääristä, joka silti teki tavan duunarin töitä ja kuoli lapsettomana

ei se raha välttämättä auta kun valtio ottaa rahasi ja antaa ne naisille joka tapauksessa, joten ne saa sinun rahat mutta itse et saa läheisyyttä/seksiä/tms.

Vierailija
14/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tarjoittaisiin 10 miljoonaa rahaa, mutta vastineeksi pitäisi luopua pillusta ja seksiä, niin jäisi rahat ottamatta.  En olet tarvinnut mitään kyrvän korviketta, kun Jumala olisi suopea ja siirsi osan pituuskasvusta keskijalkaan.

Vierailija
15/19 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole kovin menestynyt elämässäsi jos sinulta puuttuu seksi ja rakkaus. Sori nyt.

Vierailija
16/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se nyt lihallistuu, mitä omissa liemissään pitkään marinoituminen tekee miehelle. Ajattelu sumenee, tulee kärttyisäksi ja vihamieliseksi. Miehen pitää saada halukasta naista säännöllisesti, jotta järki pysyy kirkkaana.

Vierailija
17/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastojen mukaan palkkasi on melko keskiverto. joten tuolta kantilta et ole kovinkaan menestynyt.

Vierailija
18/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän vuodessa yli ton 55000 pelkkiin hömppäharrasteisiin ja vapaa-ajan viihtymisiin eikä se tunnu vielä  missään. mielestäni et niin hirveen hyvätuloinen ole että naiset sen perässä juoksisisivat. mutta jos käytät kaikki ton 55000 naisiin niin pakkohan sulle on pimpsaakin jostain tulla. 

Vierailija
19/19 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ymmärrän että heität ton huumorina 

ei kukaan joka oikeilla aivoilla ajattelee edes sano tollaista puppua 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi