Pojan kanssa suutelu ei tunnu miltään
Kyseessä on henkilö, jonka tunnen hyvin ja johon olen nyt ihastunut. Kosketus, koskettelu, halailu ja pikkupusut tuntuvat todella hyviltä, mutta suutelemisesta en nauti. En tiedä johtuuko kielestä ja kuolasta vaiko ihan vain siitä, etten ylipäätään nauti.... Jopa suukottelu suulle tuntuu paremmalta.
Kommentit (28)
Mä muistan kanssa oman ensisuudelman kun sitä oli odottanut niiiiiiin paljon... ja se olikin aika tylsää. Märkää ja epämääräistä sähläämistä. Itsekkin tykkäsin pitkään enemmän pusuttelusta, nykyään intohimoiset suudelmat tulee jos on tullakseen.
Suihinottoa rakastan, mutta kieli suussa on puistattavaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Suihinottoa rakastan, mutta kieli suussa on puistattavaa.
- ap
En edelleenkään ollut minä. :D Mutta pitää kyllä paikkaansa.
- oikea ap
Jokaisella on oma juttunsa mistä tykkää. Itekään en tykkää ollenkaan, jos kielet tulee mukaan kuvioihin. Pussailu on ihan kivaa.
En minäkään ole koskaan tykännyt. Alkuun yritin opetella pitämään, nyt en enää viitsi. Tässä kulttuurissa suutelusta on tehty joku ihme itsestäänselvä ihanuus, oikeastihan toisen limaisen suun ja siellä sijaitsevan ulokkeen lutkuttaminen ei todellakaan ole kovin hohdokasta. Tehkää sellaisia juttuja joista molemmat pitävät!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole koskaan tykännyt. Alkuun yritin opetella pitämään, nyt en enää viitsi. Tässä kulttuurissa suutelusta on tehty joku ihme itsestäänselvä ihanuus, oikeastihan toisen limaisen suun ja siellä sijaitsevan ulokkeen lutkuttaminen ei todellakaan ole kovin hohdokasta. Tehkää sellaisia juttuja joista molemmat pitävät!
Kiitos kannustuksesta! Ehkä ei pitäisi stressata.
- ap
Ota suihin ja anna sen nussia sua kurkkuun. Kyllä tuntuu.