Jos tuntee jännitettä jonkun seurassa, niin kuinka todennäköisesti sitä oikeasti on?
Kommentit (23)
Joskus ihan vaan omassa päässä se jännite, joskus molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet pillussa jännitettä?
No kyllä se aivoista saattaa sinnekin kulkeutua.
Kannattaa varmaan hankkia volttimittari jos varma pitää olla.
Ja siitä jännitteestä; oli se yksipuoleista tai molemminpuolista ei sitten kannata vetää mitään elämää suurempia johtopäätöksiä, koska usein nuo suhteet lähtee räjähtämällä käyntiin ja loppuu myös hyvin räjähtämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se aivoista saattaa sinnekin kulkeutua.
Ihan kokovartalojännite on kyseessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskity sinä niiden ulostenäytteittesi toimittamiseen.
Toiveajattelun tuottama illuusio.
Olen olettanut, että se on vain mun päässäni. Toisaalta mulla on huono itsetunto, eli totuutta en tiedä. Ajattelen että ehkä ne miehet olisivat kuitenkin pyrkineet tutustumaan, jos olisivat myös jotain jännitettä tunteneet.
Jos tunnet jännitettä niin 100% varmasti tunnet jännitettä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä jännitteestä; oli se yksipuoleista tai molemminpuolista ei sitten kannata vetää mitään elämää suurempia johtopäätöksiä, koska usein nuo suhteet lähtee räjähtämällä käyntiin ja loppuu myös hyvin räjähtämällä.
Tai sitten ne lähtevät käyntiin luontevasti ja intensiivisesti ja pysyvät sellaisina. Ihmettelen tätä ajatusta, että heti jos tuntee vetoa toiseen, se on huono asia. Miten sitä muuten voi mikään suhde alkaa, jos ei tunneta vetoa? Jännitehän on ihastusta ja/tai seksuaalista vetovoimaa - aika olennainen asia suhteessa, sanoisin.
Mies saataa käyttää salaa battereita tai lisä akkua
Mulla oli mies salaa kytkenyt itsensä laturiin
se siitä
Kyllä ärsytti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity sinä niiden ulostenäytteittesi toimittamiseen.
Pitäisikö tehdä aloite?
Vierailija kirjoitti:
Olen olettanut, että se on vain mun päässäni. Toisaalta mulla on huono itsetunto, eli totuutta en tiedä. Ajattelen että ehkä ne miehet olisivat kuitenkin pyrkineet tutustumaan, jos olisivat myös jotain jännitettä tunteneet.
Ehkä näillä miehillä on ollut ihan samanlaisia ajatuksia?
On luultavasti ihan yhtä mahdollsita, että jännitettä ja kiinnostusta on molemmin puolin kuin se, että jännitettä ja kiinnostusta on vain toiselta puolelta. Mutta eiväthän nämä asiat näin mustavalkoisia ole. Oma kohtaloni on ja on ollut aina päästä tai joutua parhaimmassaksin tapauksessa ns. friendzonelle, enkä oikein tajua miksi näin tai on käynyt niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Jotkut ihmiset ovat sellaisia että lähes kaikki tuntevat jännitettä heidän kanssaan.