Pojan kanssa suutelu ei tunnu miltään
Kyseessä on henkilö, jonka tunnen hyvin ja johon olen nyt ihastunut. Kosketus, koskettelu, halailu ja pikkupusut tuntuvat todella hyviltä, mutta suutelemisesta en nauti. En tiedä johtuuko kielestä ja kuolasta vaiko ihan vain siitä, etten ylipäätään nauti.... Jopa suukottelu suulle tuntuu paremmalta.
Kommentit (28)
Minä en ole koskaan tykännyt suutelemisesta. Tykkään pussailla, läheisyydestä ja seksistä.
Mutta en yhtään suutelemisesta. Enntiedä miksi.
Kieli ja kuola. YÖK! Tupakan maku ja ruuoantähteet. YÖK!
Mieluummin pissavehkeet sikinsokin.
Mitenkäs tytön kanssa? Kokeile, mitäänhän et menetä ja hyvällä onnella sinulle voi avautua kokonaan uusi kokemusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tytön kanssa? Kokeile, mitäänhän et menetä ja hyvällä onnella sinulle voi avautua kokonaan uusi kokemusmaailma.
Olen poika:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin no eikö tuo sama päde kuitenkin? :)
Kyse voi olla tästä nimenomaisesta pojasta, tai siitä, että sua ei nyt kiinnosta suuteleminen jostain syystä. Olet varmaan aika nuori, kyllä asiat selkiytyvät ajan kanssa. Älä tee mitään, mikä ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin no eikö tuo sama päde kuitenkin? :)
Kyse voi olla tästä nimenomaisesta pojasta, tai siitä, että sua ei nyt kiinnosta suuteleminen jostain syystä. Olet varmaan aika nuori, kyllä asiat selkiytyvät ajan kanssa. Älä tee mitään, mikä ei tunnu hyvältä.
Paskanmaku suussa suutelin poikia toisten yllytyksestä, mutta tyttöjä tekee mieli kuten normaalia onkin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai anteeksi. Olisihan minun pitänyt ymmärtää, eikä tyrkyttää vanhanaikaista ja noloa cis-meininkiä. Häpeän.
Ei kaikki tykkää suutelemisesta. Minäkään en. Se on minusta jotenkin kummallista ja inhottavaakin. En vain tajua sitä, mutta onneksi ei tarvitsekaan.
Täällä on nyt joku feikki ap. Olen siis tyttö. :D
- ap
Ei se välttämättä tunnu niin ihmeelliseltä aina se suuteleminen. Olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta ja silti aina välillä kun suudellaan tulee sellainen "yök limainen kieli ja kuolaa" -tunne. Joskus se sitten taas on tosi ihanaa ja voisi suudella loputtomiin.
Se, että suutelu ei tunnu hyvältä ei kerro välttämättä mitään tunteista sitä toista ihmistä kohtaan. Ja sekin on mahdollista, että et vaan tykkää suutelusta. Kaikki ei tykkää. Ja se on ihan okei.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt joku feikki ap. Olen siis tyttö. :D
- ap
Reps
Joku iski hyvään väliin feikit :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä tunnu niin ihmeelliseltä aina se suuteleminen. Olen ollut mieheni kanssa 13 vuotta ja silti aina välillä kun suudellaan tulee sellainen "yök limainen kieli ja kuolaa" -tunne. Joskus se sitten taas on tosi ihanaa ja voisi suudella loputtomiin.
Se, että suutelu ei tunnu hyvältä ei kerro välttämättä mitään tunteista sitä toista ihmistä kohtaan. Ja sekin on mahdollista, että et vaan tykkää suutelusta. Kaikki ei tykkää. Ja se on ihan okei.
Okei, kiva... Leffoissa ja kaikkialla aina hehkutetaan suutelun ihanuutta niin siksi pelästyin. :D
- ap
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiva... Leffoissa ja kaikkialla aina hehkutetaan suutelun ihanuutta niin siksi pelästyin. :D
- ap
Ei kaikki vaan tykkää siitä. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki vaan tykkää siitä. Ihan normaalia.
:)
- ap
Joo siis olen pitkässä aviosuhteessa oleva emmekä ole koskaan oikeen tykänneet suutelemisesta. Kuivat pusut ovat mukavampia kuin märät suutelot. Sitäpaitsi halaaminen on oikeastaan paljon intiimimpää. Tarinoissa hehkutetaan suutelua joksikin ylimallisen ihanaksi, jossa väreet kulkevat selkää pitki ja varpaat menevät rullalle. Mutta ei siis ihan niin.
N42
Up