Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeille avioliiton aikana

Mustasukkainenko
12.03.2018 |

Moi,
Miltä sinusta tuntuu jos miehesi tai vaimosi lähtee leffaan ja sen jälkeen parille sellaisen vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, jotka ovat suudelleet toisiaan, mutta sinun toinen puoliskosi vakuuttaa että tämä toinen on vain ystävä ja ensimmäisen tapaamisen yhteydessä näin kävi hirveässä humalassa. He ovat tavanneet noin vuosi sitten. Itse et ole tätä toista tavannut. Ja toinen puoliskosi on ainakin tähän mennessä (yli 15v. suhde) ollut sanojensa vertainen ja luotettava. Hän on myös itse kertonut tästä suutelukohtauksesta.

Onko sinun mielestä toisella puoliskolla ongelma jos hän ahdistuu siitä että toinen lähtee viettämään iltaa sinulle tuntemattoman uuden tuttavuuden kanssa jota sinä et tunne?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman naisen kanssa ollaan sovittu, että kumpikin tekee mitä haluaa seuraavin säännöin.

- ilman suojaa ei sex

- kumppania ei tuoda kotiin /lasten lähelle

- jos rakastuu niin kertoo ja eroo

järjestely on toiminut loistavasti nyt 5vuotta.

Vierailija
22/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oman naisen kanssa ollaan sovittu, että kumpikin tekee mitä haluaa seuraavin säännöin.

- ilman suojaa ei sex

- kumppania ei tuoda kotiin /lasten lähelle

- jos rakastuu niin kertoo ja eroo

järjestely on toiminut loistavasti nyt 5vuotta.

Me ollaan oman miehen kanssa sovittu:

- ei seksiä muiden kanssa, suojalla eikä ilman

- pettämisestä avioero

Ajatella että on näin erilaisia parisuhteita. Ja tämä järjestely on toiminut hyvin jo 25 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voin sanoa, että aika harvassa on naiset ja miehet, jotka ei tee mitään salaa kumppaniltaan.

Näkisitte mitä tyttöjen illat on todellisuudessa. Kyllä siellä suudellaan ja annetaan kouria, jos vaan sopiva mies osuu kohdalle. Ihan vaan vaikka yheksi yöksi...

No en tiedä sun tyttöjenilloista mutta en kyllä itse ole koskaan tollaista harrastanut varattuna.

voi voi. moni lähtee tyttöjen iltaan ilman pikkuhousujakin.

Vierailija
24/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liha on heikkoa kun se oikea ihminen osuu kohdalle.

Siinä ei auta onko naimisissa, onko lapsia tms.

Vierailija
25/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän saavani reippaasti alaspäin osoittavia nuolia.. Tuossa tilanteessa ottaisin eron. Meillä on vaimon kanssa reilu peli, minulla ei ole naispuoleisia tuttavuuksia ja hänellä ei ole miespuoleisia. Hyvin on avioliitto pysynyt koossa eikä kumpikaan koe jääneen mistään paitsi. 

Tosi järkevää lähteä riskeeraamaan suhdetta tuommoisilla. Lähes aina kun on vastakkainen sukupuoli kyseessä haluaisi toinen osapuoli, jotakin enemmän (seksi, suhde, tms). Se on myös aika kurja tekosyy, että oli humalassa kun humala ainoastaan poistaa esteitä, ei se luo uusia haluja.. 

Vierailija
26/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa tulee piste, jolloin ihminen kaipaa huomiota muualtakin kuin omalta rakkaalta.

Oman rakkaan huomio on niin arkista, että sitä ei edes huomaa.

Minä olin exän kanssa 5 vuotta yhdessä ja sitten tapasin nykyisen mieheni. Meitä ei olisi silloin pitänyt erillään mikään maailman voima.

Vierailija
27/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä uutta tuttavuutta pitää tavata kahdestaan? Miksei puoliso voi tulla mukaan? Jos tämä uutuus on kivaa seuraa, eikä ole mitään salattavaa, niin eikös sinne leffaan voi lähteä porukalla.

oletko kuullut ikinä kemiasta?

Jos noilla kahella on kemiaa ja mukavaa yhdessä, niin ei se tarkota sitä että ton kolmannen kanssa olisi sitä.

Näköjään on kemiaa kun on suudeltu ja ties mitä muutakin tehty mikä on jätetty kertomatta kumppanille.

Kemiaa on ottaa suihin.

Vierailija
28/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi helvata, että on ahdasmielisiä ihmisiä.

Kun ihminen menee naimisiin/alkaa seurustelemaan, olla loppuelämänsä vain niiden vanhojen tuttujen ja kavereiden kanssa.

Meillä on vain yksi elämä ja elämä on seikkailu, siihen kuuluu uusia tuttavuuksia läpi elämän.

Jos kumppani ei kuitenkaan pidä siitä että kielesi on uuden tuttavan kurkussa, niin hän saa loukkaantua. 

Myös mahdollisesti pohdittava kannattaako yhdessä olla jos tahdotaan eri asioita ja ystävyydet on vähän "syvempiä" kuin normaalisti muiden ystävien kanssa. Voi toki olla että minun käsitys ystävyydestä on eri luonteinen kuin sinulla. 

Mutta kuten ap. niin hänellä on omat periaatteet mitä voi tehdä muiden kanssa ja sinulla on omasi. Kummallakaan ei ole parempi tai oikeampi. Ystäviä tulee ja menee muttei kukaan voi sanella miten toisten kuuluu ajatella ja hyväksyä. 

Vierailija
29/49 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mustasukkasuus on lähestulkoon aina huonon itsetunnon merkki.

Ei muuten pidä paikkaansa mustasukkaisuus voi johtua myös toisen käytöksestä. Kuten tuon joka ketjussa sanoo muita ahdasmielisiksi ja ystäviä kuuluu tehdä aina lisää niin hän luultavasti alistaa kumppaninsa tunteita. Ei välitä miltä kumppanista tuntuu ja kunhan itse voi mennä. Se oma uusi ystävyys tulee parisuhteen edelle ja omaa kumppania halventaa. Tuo on rumaa ja toivon että jonakin päivänä tapaat jonkun jota oikeasti rakastaisit ja uppoaisit -ja se sun kumppani kohtelisi sinua huonosti.

Tottakai uusia ystäviä kuuluu tehdä, mutta luitko ollenkaan ap.n kirjoitusta?  

Vierailija
30/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta.

Meille kävi noin. Avioliittoa tosin oli takana 19 vuotta. Joo, varmasti oli kavreita - alussa. Mutta jos nuotioon heittää lisää puita, syttyy se entistä kovemmin.

Avioliitto meni vessnpytystä alas kuudessa viikossa, kun laitoin valitsemaan.

Vierailija
31/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minua sanottaisi toiseksi puoliskoksi, niin saattaisin ottaa hieman etäisyyttä.

Vierailija
32/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon mielestä tuo ei ole pettämistä, JOS tämä "ollaan vain kavereita" -tyyppi onkin tavattu jo ennen nykyistä suhdetta, koska a) heillä on yhteinen historia? b) se ei oo kukaan tuntematon.

Eli käytännössä voi 15-20 vuotta elellä avioliitossa ja siinä samalla pitää joku exä tai "kaveri" kokoaika salaa taustalla, pitää yhteyttä eri tavoin ja kaikki salassa toiselta, koska SE ei ole pettämistä.

Vierailija
33/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvää ihastumista. Se pussailu, josta on kerrottu, on pelkkä jäävuoren huippu.

Vierailija
34/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä tutustuu joka vkl uusiin naisiin ja miehiin. Viestittelee heidän kanssaan ja käy ulkona.

Minua ei haittaa.

T:Kesänainen 89

Vierailija
35/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä räplää nykyään kokojan puhelinta. Öisinkin tulee viestejä joihin pitää heti vastata.

Kysyn, että keltä niin murahtaa että hänen asiat ei kuulu sinulle.

Alkanut myös huolehtimaan hygieniastaan, pesee kasvoja ja laittaa dödöä.

Tätä ei ole ennen tapahtunut 9 vuoten liiton aikana.

Vierailija
36/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi viikko sitten, että hänellä on taaas exän kanssa. Hänen ex oli eronnut ja ottanut mieheeni yhteyttä. Olen itkenyt silmät päästäni. Mies on haltioissaan exästä. Kuulemma elämänsä rakkaus.

Vierailija
37/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainenko kirjoitti:

Moi,

Miltä sinusta tuntuu jos miehesi tai vaimosi lähtee leffaan ja sen jälkeen parille sellaisen vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, jotka ovat suudelleet toisiaan, mutta sinun toinen puoliskosi vakuuttaa että tämä toinen on vain ystävä ja ensimmäisen tapaamisen yhteydessä näin kävi hirveässä humalassa. He ovat tavanneet noin vuosi sitten. Itse et ole tätä toista tavannut. Ja toinen puoliskosi on ainakin tähän mennessä (yli 15v. suhde) ollut sanojensa vertainen ja luotettava. Hän on myös itse kertonut tästä suutelukohtauksesta.

Onko sinun mielestä toisella puoliskolla ongelma jos hän ahdistuu siitä että toinen lähtee viettämään iltaa sinulle tuntemattoman uuden tuttavuuden kanssa jota sinä et tunne?

Otetaanpa tämä nyt suomeksi:

Mieheni on tavannut noin vuosi sitten naisen ja ensimmäisen tapaamisen yhteydessä hirveässä humalassa he ovat suudelleet. Nyt hän haluaa lähteä tämän naisen kanssa leffaan ja parille lasilliselle. Näinkö?

Tottakai saa mennä. Takaisin ei tarvitse tulla.

Vierailija
38/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tavannut noin vuosi sitten naisen ja ensimmäisen tapaamisen yhteydessä hirveässä humalassa he ovat suudelleet. Nyt hän haluaa lähteä tämän naisen kanssa leffaan ja parille lasilliselle. Näinkö?

miestäsi kiehtoo tuo nainen. ei ole välttämättä ihastunut tms..

kuhan kiehtoo vaan ja haluaa tavata. ei tarkota sitä että ei välittäisiä sinusta.

Vierailija
39/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuhan kiehtoo vaan ja haluaa tavata. ei tarkota sitä että ei välittäisiä sinusta.

Niin tai sitten on ihastunut ja käy jopa panemassa sitä toista. Ei paljoa lohduta jos mies välittää jos se samalla on ihastunut toiseen ja pettää.

Vierailija
40/49 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Me tapaamme molemmat paljon ihmisiä (yhdessä ja erikseen), tutustumme uusiin ihmisiin, matkustelemme myös erikseen jne, mutta jos on niin juntti että ensin kertoo pussanneensa kännissä ja sitten ilmoittaa vievänsä leffaan ja drinkeille, niin saa tapailla jatkossakin. Löydän kyllä miehiä, joita minä kiehdon. (Ja siis en ollut ap vaan yritin ymmärtää hänen tekstinsä ja mietin mitä se tarkoittaisi omalla kohdallani.)