UNELMAHÄÄT 12.3
Kommentit (230)
Morsiusneidot olivat kuin enkeleitä.
Ihan superkiltin oloinen tuo sulhanen, aww :)
Sulhasen äidillä hieno tyyli ja kampaus.
olipa mauttomat tekokynnet muijalla
Oi mikä ihana rakastunut katse <3
Vierailija kirjoitti:
Oi mikä ihana rakastunut katse <3
Tuli miltei tippa linssiin, kun niin ihanasti katsoi miestään alttarilla. Ja sen jälkeinen pitkä suudelma, oi :)
Ihana tunnelma hääjärjestelyissä kun kaikki osallistuu ja auttaa! Morsian sai tosi hyvin laihdutettua mekkoon, istuu hyvin! Ehkä tukka on tosiaan tätimäinen noin nuorelle, tosin kunhan itse tykkää😊 itse olisin vahvistanut punaista väriään vähän jo haalistunut. Sulhasen perhe ja heidän koti ovat lämpimän ja ihanan oloisia
mikä toi lopussa soinut biisi olikaan? tuli nostalginen fiilis.
Ihanat lutuset, onnenkyyneleet täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jaksossa otettu kantaa Eetun sukupuoleen?
Ei sinänsä että asiaa edes pitäisi nykypäivänä erikseen mainita...Ei ole, ja siitä pisteet ohjelman tekijöille. Itse uskon Eetun olevan/olleen alkuperäiseltä fyysiseltä sukupuoleltaan nainen.
Miksi tätä pitää spekuloida täällä, kun kerta ohjelmassakaan ei oteta kantaa siihen ja annat oikein pisteetkin siitä ohjelman tekijöille? Nyt eletään kuitenkin jo vuotta 2018, joten eiköhän anneta jokaisen olla sitä mitä on, ilman että siitä tarvitsee nimettömästi vauvapalstallakaan jauhaa.
Koska aihe kiinnostaa. Siksi.
Itku tuli tuossa lopussa, miten luontevasti ovat toistensa kanssa, ja miten rakastuneita <3
Vierailija kirjoitti:
The Crash - Star
Vierailija kirjoitti:
Tais olla The Crashia.
Aivan ihana pari <3 ! Jotenkin mykisti tuo loppu <3
Ai että, nämä olivat hyvänmielen häät. Niin suloisen rakastuneita.
Noniin pappia jännittää tässä näköjään eniten...