UNELMAHÄÄT 12.3
Kommentit (230)
Onpa persoonallinen pariskunta, ihastuttavia molemmat! Heistä välittyy aito rakkaus ja toistensa kunnioittaminen ja arvostaminen. Onnea yhteiselle polulleen <3
Minä kuulin, että sulhasen äiti olisi sanonut kaasosta "älyttömän hoikka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jaksossa otettu kantaa Eetun sukupuoleen?
Ei sinänsä että asiaa edes pitäisi nykypäivänä erikseen mainita...Ei ole, ja siitä pisteet ohjelman tekijöille. Itse uskon Eetun olevan/olleen alkuperäiseltä fyysiseltä sukupuoleltaan nainen.
Miksi tätä pitää spekuloida täällä, kun kerta ohjelmassakaan ei oteta kantaa siihen ja annat oikein pisteetkin siitä ohjelman tekijöille? Nyt eletään kuitenkin jo vuotta 2018, joten eiköhän anneta jokaisen olla sitä mitä on, ilman että siitä tarvitsee nimettömästi vauvapalstallakaan jauhaa.
Maksaisin 30e, jos saisin nähdä poni ja aasi jakson.
Vierailija kirjoitti:
"ällöttävän hoikka" kommentti sulhasen äidiltä oli mielestäni aivan sopimaton ja tuli pahamieli sen tytön puolesta :(
Sama.
Poikansakin on todella hoikka, sanookohan samaa hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että kaaso oli estynyt.
Kuinka monesta morsiammesta olisi tullut sekopää tuossa vaiheessa,jos kaasdo hukassa, mutta nuo otti vaan huumorilla.
Iso plussa.
Vierailija kirjoitti:
"ällöttävän hoikka" kommentti sulhasen äidiltä oli mielestäni aivan sopimaton ja tuli pahamieli sen tytön puolesta :(
No eihän se niin sanonut edes! Ei mistään ällöttävästä puhunut mitään!
Epäsuhta pari, mies on nätti ja nainen kauhea wt-täti. Molemmat tosi juntin oloisia noissa naamaraudoissaan. Liian nuoria muutenkin.
Poikahan se on ihan selvästi, ei vain ihan miehistynyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Poikansakin on todella hoikka, sanookohan samaa hänelle?
Se sanoi ÄLYTTÖMÄN hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten estynyt???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten estynyt???
Kaaso oli juuri sopiva.
mä olin ihan kuulevinani, no hyvä jos ei!
Ihana pari <3 juur luodut toiseilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten estynyt???
Migreeni
heh nässtä häistä riittää jauhettavaa palstahirivöillä
Onko täällä muita,joiden häät on pidetty lapsuudenkodissa?
Näiden perheetkin on niin ihanat. Voi mikä jakso verrattuna edellisiin. Vallan herkistyy kun ovat löytäneet toisensa. Sielunkumppanit ❤️
Toivon heille paljon paljon onnea yhteiselle matkalle.