Treffeille avioliiton aikana
Moi,
Miltä sinusta tuntuu jos miehesi tai vaimosi lähtee leffaan ja sen jälkeen parille sellaisen vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa, jotka ovat suudelleet toisiaan, mutta sinun toinen puoliskosi vakuuttaa että tämä toinen on vain ystävä ja ensimmäisen tapaamisen yhteydessä näin kävi hirveässä humalassa. He ovat tavanneet noin vuosi sitten. Itse et ole tätä toista tavannut. Ja toinen puoliskosi on ainakin tähän mennessä (yli 15v. suhde) ollut sanojensa vertainen ja luotettava. Hän on myös itse kertonut tästä suutelukohtauksesta.
Onko sinun mielestä toisella puoliskolla ongelma jos hän ahdistuu siitä että toinen lähtee viettämään iltaa sinulle tuntemattoman uuden tuttavuuden kanssa jota sinä et tunne?
Kommentit (49)
Vaikea kuvitella, koska en olisi suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka on hirveässä humalassa ja lääppii silloin toisia naisia. Mutta jos mä sellaiseen mieheen olisin tyytynyt, niin pitäisi varmaan antaa sen muutenkin tapailla ketä haluaa ja tehdä mitä huvittaa.
Vähän tuossa potkii vastaan tuo, että tuttavuus on uusi, miksi ihmeessä on sellaiseen tilanteeseen päätynyt ja sitä vielä jatkanut.
Mulla on vanha kaveri, tavattu vuosia ennen miestä.... Mutta en osaa kuvitella parisuhteessa ollessani ystävystyväni samoin uuden ihmisen kanssa.
Herää kysymys: miksi? Miksi puolisosi haluaa toimia noin, varsinkin jos tietää sinun ahdistuvan? Tämä kertominen ja "rehellisyys"tuntuu oikeutta mieltä, ikäänkuin mitään epäilyttävää ei voisi tapahtua kun hän oli niin avoin.
Ei hyvä.
Minulla ja miehelläni on aika sama näkemys näistä uusista kavereista. Sellasia ei tarvita ja sellasiin on turha edes tutustua. Siis minä johonkin uuteen mieheen ja hän uuteen naiseen. Molemmilla on ne ystävät ja kaverit, jotka ovat olleet elämisissämme ennen kuin me tavattiin. Noi tollaset uudet tuttavuudet haiskahtaa aina.
voi helvata, että on ahdasmielisiä ihmisiä.
Kun ihminen menee naimisiin/alkaa seurustelemaan, olla loppuelämänsä vain niiden vanhojen tuttujen ja kavereiden kanssa.
Meillä on vain yksi elämä ja elämä on seikkailu, siihen kuuluu uusia tuttavuuksia läpi elämän.
korjaus
Kun ihminen menee naimisiin/alkaa seurustelemaan, pitäisikä sitoutuneen olla sen jälkeen loppuelämänsä vain niiden vanhojen tuttujen ja kavereiden kanssa.
Meillä on vain yksi elämä ja elämä on seikkailu, siihen kuuluu uusia tuttavuuksia läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen menee naimisiin/alkaa seurustelemaan, olla loppuelämänsä vain niiden vanhojen tuttujen ja kavereiden kanssa.
Sinun parisuhteessasi ehkä näin, muilla välttämättä ei.
mustasukkasuus on lähestulkoon aina huonon itsetunnon merkki.
Vierailija kirjoitti:
Jos siihen uuteen tuttavuuteen tutustutaan kaatokännissä pussailemalla, niin joo kiitos ei. Normaaleja kavereita selvin päin saa tulla vaikka kuinka monta. Mutta kiva jos sä olet avaramielinen.
Miksi tätä uutta tuttavuutta pitää tavata kahdestaan? Miksei puoliso voi tulla mukaan? Jos tämä uutuus on kivaa seuraa, eikä ole mitään salattavaa, niin eikös sinne leffaan voi lähteä porukalla.
voin sanoa, että aika harvassa on naiset ja miehet, jotka ei tee mitään salaa kumppaniltaan.
Näkisitte mitä tyttöjen illat on todellisuudessa. Kyllä siellä suudellaan ja annetaan kouria, jos vaan sopiva mies osuu kohdalle. Ihan vaan vaikka yheksi yöksi...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä uutta tuttavuutta pitää tavata kahdestaan? Miksei puoliso voi tulla mukaan? Jos tämä uutuus on kivaa seuraa, eikä ole mitään salattavaa, niin eikös sinne leffaan voi lähteä porukalla.
Noin minäkin meinasin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
oletko kuullut ikinä kemiasta?
Jos noilla kahella on kemiaa ja mukavaa yhdessä, niin ei se tarkota sitä että ton kolmannen kanssa olisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
voin sanoa, että aika harvassa on naiset ja miehet, jotka ei tee mitään salaa kumppaniltaan.
Näkisitte mitä tyttöjen illat on todellisuudessa. Kyllä siellä suudellaan ja annetaan kouria, jos vaan sopiva mies osuu kohdalle. Ihan vaan vaikka yheksi yöksi...
No en tiedä sun tyttöjenilloista mutta en kyllä itse ole koskaan tollaista harrastanut varattuna.
tällänen ketju ei tee aloituspostaajalle/ mustasukkaiselle ihmiselle hyvää.
kärpäsestä tulee härkänen, omassa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noilla kahella on kemiaa ja mukavaa yhdessä, niin ei se tarkota sitä että ton kolmannen kanssa olisi sitä.
Näköjään on kemiaa kun on suudeltu ja ties mitä muutakin tehty mikä on jätetty kertomatta kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sitä kolmatta osapuolta ei tarvita lainkaan, oli se sitten puoliso tai uusi ”ystävä”.
No huh huh! En missään nimessä hyväksyisi. Miksi ihmeessä heidän täytyy viettää aikaa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
tällänen ketju ei tee aloituspostaajalle/ mustasukkaiselle ihmiselle hyvää.
kärpäsestä tulee härkänen, omassa mielessä.
Mun mielestä on kyllä syytäkin olla mustasukkainen jos puoliso on pussaillut toisen naisen kanssa ja sen jälkeen vielä jatkaa sen kanssa kahdestaan hengailua.
Eipä tuo juuri luottamusta herätä.