Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

New age musaa

Vierailija
12.03.2018 |

Onko täällä muista new age musa / keltti / fantasia musiikki faneja? Löysin aikoinaan vähän sattumankin kautta youtubesta sellaiset artistit kuin Adrian von Ziegler ja Brunuhville ja oon kuunnelut molempia paljon siitä asti. Tuollainen musiikki on vaan jotenkin niin ihanaa kuunneltavaa <3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut kuunneltua ja ylipäänsä soundtrack henkinen musa kolahtaa. Two Steps From Hell ja esim. trailer musiikkia tekevät poppoot. Mutta von ziegleriä ja brunuhvillea enemmän itse diggaan sellaisesta itseasiassa suomalaisesta projektista kuin Celestial Aeon Project. Jotenkin laadukkaampaa ja tunnelmaltaan kuulaampaa mun mielestä.

Vierailija
2/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, täytyypä kuunnella! Oon itse törmännyt sellaiseen tyyppiin kuin Antti Martikainen, sillä tosin on usein aika sellainen raskaskin tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelin nuorempana paljon Enyaa, Clannadia ja Enigmaa. En tunne noista mainituista ketään, mutta ainakin luullakseni nämä artistit ovat saman tyylisiä. Tykkään kyllä edelleenkin!

Vierailija
4/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla kun ensimmäisiä CD levyjä rupesi tulemaan, tuli ensimmäisen CD-soittimen mukana muutama Synthesizer Greatest -kokoelmalevy. Niiltä löytyi sellaisia artisteja kuin Jarre, Vangelis, Kitaro, Jan Hammer, Mike Oldfield ja muita klassisia syntsavelhoja. Osa noista biiseistä uppoaa mielestäni new age kategoriaan. Toimii edelleen!

Vierailija
5/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia nimiä mulle, mutta vaikuttaa lupaavalta nopean kuuntelun perusteella!

Vierailija
6/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit, Jarre, olin jo unohtanut miehen tuotannon, täytyykin verestää muistoja!

Vierailija
7/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarren livekonsertit ovat kyllä melkoisia spektaakkeleita. Laserharppuja ja ties mitä. Visionääriksi voi miestä kutsua ihan uskottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan