Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormi ei edes yllä kohdunnapukkaan, tänään menkkojen pitäis alkaa

Vierailija
12.03.2018 |

ihan viimeistään huomenna. Eikös sen pitäs olla alhaalla? Vauvaa yritetään ja alavatsaa nipistellyt nyt pari päivää (tänään dpo 15) malttamattomana kävin kokeilemassa kun usein sormeen tulee verta jo monta tuntia ennemmin mitä siteeseen saakka. Joo hölmöä mutta lapsettomuus aiheuttaa tällaisia kaikkia hölmöjä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimen pituus vaihtelee monista syistä, ja esimerkiksi kiihotuksen johdosta se pitenee. Silloin voi olla vaikea tavoittaa sormellaan sitä kohdunkaulan nipukkaa. 

Vierailija
2/5 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no lähinnä nyt mainasin raskautta mikä vois aiheuttaa... Mutta testi nega. Dpo 11 vihloi kovasti mahaa ja olin ihan varma että kiinnittyminen tapahtui mutta nyt 4 päiväå myöhemmin testit negaa joten tuskin.. Toiveajattelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä siitä, mutta kyllä sen tuntee kun se on ihan kova niin ei ole kuukautiset alkamassa ihan heti. Mulla aina pehmenee ennen ja avautuu. Jos oot tosi malttamaton niin voit testaa ovistestiliuskoilla, kun viivat on yhtäpunaiset on raskaus todennäköinen. Näin mä testailin kun raskaustesti ei näyttäny mitää, viiva tummeni päivä päivältä kohti kuukausia joita ei sit tullutkaan.

Kun raskaustestissä näkyi jo haalea haamu niin ovistestin viivat oli yhtä tummat.

Muita oireita, syljen lisääntyminen. Pissahätä. Hikka.

Vierailija
4/5 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut loppukierrossa ovistesti ihan plussa oikein, menkat kuitenkin alkanut normaaliin aikaan ja raskaustesti nega. Nytkin aika tummaa viivaa mutta ei plussa kuitenkaan

Vierailija
5/5 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. Raskautta yritetty, menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Nyt illalla suihkussa käydessä päädyin kokeilemaan ja napukka oli niin ylhäällä etten yltänyt. Olen kuitenkin täysin varma etten ole raskaana. Eilen tuli jo aavistus tuhruakin.

Esikoisen kohdalla tiesin jo reilusti ennen menkkojen pois jäämistä että tärppäsi. Nyt on täysin varma olo tulevista menkoista.

Olen muuten lukenut että napuksta raskauden näkee vain katsomalla eli esim gynekologi näkisi sisätutkimusta tehdessä. Napukka kovuus ja korkeus voi vaihdella pitkin kiertoa mihin suuntaan vain. Joskin monestihan sitä sanotaan että raskauden alettua se jää ylös ja on kova. Mulla on ollut näin monet kerrat silloinkin kun menkat normaalisti hetken päästä alkaa.

Mutta onnea raskautumiseen ap! Toivottavasti tärppi olisi käynyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi