Mulla on noin 40 lukematonta kirjaa ja silti
ostelen lisää. Viimeksi eilen kirpputorilta pari.
Kommentit (28)
Tyhjästä on paha nyhjäistä. Johdatus jatkuu.
Minullakin on lukemattomia kirjoja. En ole edes laskenut kuinka monta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et lue niitä?
Koko ajan on joku kirja luettavana. Tällä hetkellä Pieni elämä
Pakkomielle. Mä ostelen jatkuvasti uusia hajuvesiä ja rasvoja, vaikka mulla on kaapit jo niitä täynnä. Ei mahdu enää vessaan, vaan vaatehuoneessa on iso lastikko, mihin mä niitä laitan. Nytkin on tilaus sisällä, ensi viikolla pitäisi tulla taas niitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et lue niitä?
Koko ajan on joku kirja luettavana. Tällä hetkellä Pieni elämä
Okei. Minäkin tykkään kirjoista. Mistä tämä kirjasi kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on lukemattomia kirjoja. En ole edes laskenut kuinka monta.
Minullakin oli ja jäi paljon lukematta. Pistin kiertoon ja muutama tärkein jäi jäljelle kuitenkin. Onneksi sitten ehtii hankkia niitä lisää, elämä ei mene aina omien suunnitelmien mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoja ostit?
Toinen kertoo kaksosten syntymästä joista toinen on down ja Isä vie hänet laitokseen väittäen äidille että on kuollut. Ja toinen kaksosista joista toinen on kuollut onnettomuudessa ja eloonjäänyt rupeaa puhumaan että hän on tämä kuollut
Mulla on Goodreads:in mukaan yli tuhat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoja ostit?
Toinen kertoo kaksosten syntymästä joista toinen on down ja Isä vie hänet laitokseen väittäen äidille että on kuollut. Ja toinen kaksosista joista toinen on kuollut onnettomuudessa ja eloonjäänyt rupeaa puhumaan että hän on tämä kuollut
Kylläpä sä luet mukavia kirjoja 🙄
Onhan se hyvä olla pariksi kuukaudeksi luettavaa valmiina. Voi sitten niiiden joukosta valita aina mieleisensä jonka lukee seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle. Mä ostelen jatkuvasti uusia hajuvesiä ja rasvoja, vaikka mulla on kaapit jo niitä täynnä. Ei mahdu enää vessaan, vaan vaatehuoneessa on iso lastikko, mihin mä niitä laitan. Nytkin on tilaus sisällä, ensi viikolla pitäisi tulla taas niitä lisää.
Sama ilmiö. Mutta jotenkin kirjojen pakkomielteinen ostelija kuitenkin vaikuttaa mielenkiintoisemmalta ihmiseltä kuin kosmetiikan pakkomielteinen ostaja.
-ei ap.
Lainaan kirjastosta kirjoja juuri tämän takia. En halua säilyttää kotona hirvittävää kasaa kirjoja tilaa viemässä. Minulle riittää kun käsillä on ne kirjat joita olen sillä hetkellä lukemassa. Joitain poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän paljon luonnonvaroja tärvääntyy tämänlaiseen kun miljoonat ja miljoonat ihmiset pakkomielteisesti hamstraa kuka mitäkin. Miehet yleensä jotan turhia työkaluja, naiset meikkejä ja käsilaukkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kirjoja ostit?
Kylläpä sä luet mukavia kirjoja 🙄
Jotkut kestävät lukea raadollista kirjallisuutta. Älä arvostele toisten mieltymyksiä.
Tekisi mieli kirjoittaa joku sarjamurhaajasta kertova kirja. Lukisitteko?
Voisin lisäksi kirjoittaa lastenkirjan. Molempiin löytyisi aiheeseen sopivaa ajatusmaailmaa.
Mitkä aihepiirit teitä kiinnostaa lukea?
BookGoblin Apprrrrreciates!