MAAJUSSILLE MORSIAN 2018
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
Aika tyly meininki. Selkeästi komeimmat saivat eniten ja vähiten kivannäköiset vähiten...
Ja sitten ne vielä pullautettiin pois ohjelmasta eli saamme taas seurata pelimiesten naisten hakua.
Niin harmittaa kun molemmat naiset pudotettiin pois.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarilla kahvipöydässä pelkistetyt tarjoilut: kaksi kuppia & korvapuusti -vai kaksi. lautasella.
Kuinkas montaa sorttia sitä Pimiää varten sitten olisi pitänyt olla, kun pyörähtää siinä? Tuskin edes joivat kahveja.
Mun lemppari seuratuista on Tuomo!
Ja musta on ihan hauska et Mauno on mukana, tuo vähä sellasta erilaista mielenkiintoa ohjelmaan. Vaikka itse en hlö. kohtasesti esittelyn perusteella Maunosta pidäkään. Mut aina pitää olla yksi erikoinen persoona mukana :D
Harmin paikka, kun Manun kirjepino ei järin paksu ollut. Kannattiko puhua läpiä päähänsä?
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin, kun näin esittelytekstissä Maunon olevan 36-vuotias. Kuvittelin juttujen perusteella 19-vuotiaaksi. Miten helkatissa aikuinen mies voi olla noin lapsellinen ja pinnallinen ja yleensäkin käytös tuota luokkaa.
Antti-Jussi oli aivan ihana; ei lähtenyt määrittelemään mitään kriteerejä kumppanille, kun olisi samalla tullut rajanneeksi potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois. Ei yllätä, että sai eniten kirjeitä. Antoi itsestään todella miellyttävän ja fiksun kuvan.
Toi on vähän kaksipiippuinen juttu, jokaisella niitä kriteereitä kuitenkin on. Ei niitä pidä laukoa ylimielisesti kuten Mauno, mutta ilmaista kuitenkin. Se on reilua.
Vierailija kirjoitti:
Antti-Jussi kauden kirjekuningas 👑
Lehmien hoito ilmeisesti kiinnostaa Suomen sinkkunaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005805741.html
Mä vähän arvelinki et maajusseihin otetaan muuta kautta paljon yhteyttä. Siksi kirjeitä on vähemmän.
Ja suurempi vaara et maajussi "on löytänyt kumppanin ohjelman ulkopuolelta".
Ei vaan sovi tähän someaikaan tämä formaatti ainakaan tässä muodossa.Jasso. Jokohan ensivuonna on yhteydenotot netin kautta. Turha pakottaa kirjeisiin kun nuoriso ei osaa sulkea kirjekuorta ja sitten ihmettelevät jotta mihin kohtaan tämä tässä kännyssä laitetaan.
Siis johan vuosia on ollut niin että suurin osa "kirjeistä" tulee netin kautta, käytännössä ovat siis sähköposteja jotka tuotanto tulostaa ja lykkää kirjeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin, kun näin esittelytekstissä Maunon olevan 36-vuotias. Kuvittelin juttujen perusteella 19-vuotiaaksi. Miten helkatissa aikuinen mies voi olla noin lapsellinen ja pinnallinen ja yleensäkin käytös tuota luokkaa.
Antti-Jussi oli aivan ihana; ei lähtenyt määrittelemään mitään kriteerejä kumppanille, kun olisi samalla tullut rajanneeksi potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois. Ei yllätä, että sai eniten kirjeitä. Antoi itsestään todella miellyttävän ja fiksun kuvan.Toi on vähän kaksipiippuinen juttu, jokaisella niitä kriteereitä kuitenkin on. Ei niitä pidä laukoa ylimielisesti kuten Mauno, mutta ilmaista kuitenkin. Se on reilua.
Tai jospa ajatellaan asiaa hieman.. Luuletko tai luuleeko Mauno että yksikään hoikka nainen päätti kirjoittaa hänelle juuri siitä syystä että tämä kertoi nimenomaan etsivänsä hoikkaa naista, lihavat älkööt vaivautuko? Vai olisiko mahdollista että kaikki nämä kolme (?) hoikahkoa naista olisivat kirjoittaneet Maunolle vaikka tämä ei olisi kriteerejään niin suoraan kertonutkaan? Maunohan olisi kirjeet saatuaan vaan voinut raakata ulos kaikki jotka eivät kohtaa hänen vaatimaansa painoindeksiä ja olisi näin välttynyt tuolta ulkonäkökeskeisen urpon liemalta jonka itselleen hommasi. Olen aivan varma että useampi hänen toivomansa painoinen nainen jätti kirjoittamatta koska Mauno antoi itsestään niin huonon kuvan.
Piti oikein katsoa mitä hirveää tämä Mauno on sanonut. Kertoi, että toivoo naisen olevan normaalipainoinen. Mitä vikaa tuossa toiveesta on? Ei lihavuus ole pelkkä ulkonäköjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein katsoa mitä hirveää tämä Mauno on sanonut. Kertoi, että toivoo naisen olevan normaalipainoinen. Mitä vikaa tuossa toiveesta on? Ei lihavuus ole pelkkä ulkonäköjuttu.
Ei siinä vikaa olekaan. Vika on siinä, että nyt Mauno vinkuu viestien vähäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta Mauno ei pysynyt omassa taossaan. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla lappaa. Jos on itse paskaa talikoiva rumilus, on aika kaukaa haettua narista, jos pinnallisiin vaateisiin ei tule vastausta. Ja tässäkin lähiinä Mannekiini-Mauno sai nenilleen asenneviasta, ei niinkään omasta selkeästi alempitasoisuudestaan.
Asennevika jos ihaile lihavuutta! Jo on aikoihin eletty.
Vierailija kirjoitti:
Asennevika jos ihaile lihavuutta! Jo on aikoihin eletty.
Ei, vaan Mauno ei ole komea ja tasokas. Siksi jäi ilman vastauksia.
Asennevika jos ei tykkää rumista paskanlappajista joilla liian suuret luulot itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari seuratuista on Tuomo!
Ja musta on ihan hauska et Mauno on mukana, tuo vähä sellasta erilaista mielenkiintoa ohjelmaan. Vaikka itse en hlö. kohtasesti esittelyn perusteella Maunosta pidäkään. Mut aina pitää olla yksi erikoinen persoona mukana :D
Minä pidän molemmista ja saivathan kaikki enemmän tai vähemmän ylipainoiset mammat Maunosta oivan sylkykupin.
Vierailija kirjoitti:
Voi että tuli kuule ikävä Paulaa! Ja Raunoa :D
Tulispa nää vanhat kaudet uusintana...
Mihin unohdit Mehiläis-Jussin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Mauno soittanut kellekään tai saanut videotervehdystä?
Ei ne soittanut tai saanut videotervehdyksiä, jotka pääsivät mukaan ohjelmaan.
Saihan Tuomo ja AJ videotervehdyksen ja eikös Ilmarikin saanut, Riinako se nainen oli?
Mauno on niin naisellinen eleiltään, että tuntisin itseni mieheksi rinnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti-Jussi oli aivan ihana; ei lähtenyt määrittelemään mitään kriteerejä kumppanille, kun olisi samalla tullut rajanneeksi potentiaalisia kumppaniehdokkaita pois. Ei yllätä, että sai eniten kirjeitä. Antoi itsestään todella miellyttävän ja fiksun kuvan.Toi on vähän kaksipiippuinen juttu, jokaisella niitä kriteereitä kuitenkin on. Ei niitä pidä laukoa ylimielisesti kuten Mauno, mutta ilmaista kuitenkin. Se on reilua.
Tai jospa ajatellaan asiaa hieman.. Luuletko tai luuleeko Mauno että yksikään hoikka nainen päätti kirjoittaa hänelle juuri siitä syystä että tämä kertoi nimenomaan etsivänsä hoikkaa naista, lihavat älkööt vaivautuko? Vai olisiko mahdollista että kaikki nämä kolme (?) hoikahkoa naista olisivat kirjoittaneet Maunolle vaikka tämä ei olisi kriteerejään niin suoraan kertonutkaan? Maunohan olisi kirjeet saatuaan vaan voinut raakata ulos kaikki jotka eivät kohtaa hänen vaatimaansa painoindeksiä ja olisi näin välttynyt tuolta ulkonäkökeskeisen urpon liemalta jonka itselleen hommasi. Olen aivan varma että useampi hänen toivomansa painoinen nainen jätti kirjoittamatta koska Mauno antoi itsestään niin huonon kuvan.
Niin, olen samaa mieltä. Kirjoitinhan lainaamassasi viestissä, että Maunon tavalla niitä ei kannata ilmaista. Mutta eikö siinä tuhlata kaikkien aikaa, jos on ihan vaan, että "kaikki käy". En kiinnittänyt huomiota, jättikö A-J kriteerit avoimiksi siis nimenomaan ulkonäön osalta vai ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Mauno on niin naisellinen eleiltään, että tuntisin itseni mieheksi rinnallaan.
Ihan jos ollaan rehellisiä: luulen että tässä on koko villakoiran ydin. Ja naisilla on yleensä tällaiseen aika kovat tunnistevibat - etenkin heteroilla.
Virnistelee ainakin siihen malliin.