Sini pahoitti mielensä, kun ei saanut Lidlistä 10% alennusta
”Alennuksen takia Sini puolisoineen ”hamstrasi kaikkea kivaa” ruokakaappiin varalle. ”
Kommentit (111)
Sini sai omista ostoksistaan alennuksen kirjastokortilla, mutta mies ei älynnytkään ostohetkellä vilauttaa muuta korttia kuin maksukorttiaan.
– Mies ajatteli että ”kortti kuin kortti” ja että saa alennuksen automaattisesti, nainen kertoo.
Jos olisin noin tyhmä, kun "uutisen" asiakkaat, olisin nolona hiljaa. Mutta saahan nämäkin sitten alennuksensa ja syy pistetään viattoman kassatyöntekijän niskaan.
Se kortti pitää NÄYTTÄÄ SILLE KASSALLE että saa alennuksen!
Huijarikampanja. Näin Lidli sai vaan näkyvyyttä ja huomiota. Kansaa huijataan mennen tullen, eikä tollot tajua, että heitä vedätetään ihan kybällä..
Vierailija kirjoitti:
Huijarikampanja. Näin Lidli sai vaan näkyvyyttä ja huomiota. Kansaa huijataan mennen tullen, eikä tollot tajua, että heitä vedätetään ihan kybällä..
Miten niin huijarikampanja? Ei se kaupan vika ole jos asiakkaat on tyhmiä.
Että ihmiset viittii ihan joka asiasta valittaa ja iltasaastat julkasee.
Voi aikoja voi tapoja!
:''''D please olihan tää vitsi? Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä?? eihän....
Näiden sankareiden vanhemmat on tehny hienoa työtä kasvattaessaan Sini-Kaislan ja Nico-Petterinsä. PALJON ONNEA.
Lidlin johto on antanut nyt tarkemmat ohjeet ja tämäkin tapus saa alennuksen jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin huijarikampanja? Ei se kaupan vika ole jos asiakkaat on tyhmiä.
No niinpä. Kaikkien asiaa koskevien juttujen ohjeistuksessahan on ollut, että alennuksen saa näyttämällä jotain korttia kassatyöntekijälle, joten ei kai se nyt hyvänen aika ole kauppaketjun vika jos noinkin yksinkertainen ohje menee yli ymmärryksen 😂😂
Ja hauskaa sinänsä...ei viitsi sinänsä pienen rahan takia nimellään kitistä, mutta kuitenkin jaksoi iltapaskaan soittaa ja itkeä 😂
Vierailija kirjoitti:
:''''D please olihan tää vitsi? Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä?? eihän....
Ikävä kyllä voi! Surullinen tosiasia joka nähty moneen kertaan.
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä huijataan ja ketä? Ja ihan vain tiedoksi, että markkinataloudessa yritykset nimenomaan hakevat näkyvyyttä ja huomiota. Tietysti se on jonkun vanhan taistelutoverin mielestä vedättämistä, mutta suotakoon heille kiukuttelun ilo.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se maksukortti välttämättäkin näy siinä kassalla? Miksi sitä pitäisi erikseen esitellä. En ainakaan itse myyjänä voi välttyä näkemästä asiakkaan korttia, jos sillä maksetaan. Ihan oikein on valittaa.
Moi Sini!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se laitetaan suoraan siihen laitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Sini!
😂 repesin!
No minä kassana antaisin kyllä kaikille sen 10% alen yli 25 Euron ylittävästä ostoksesta. Kuka sitäkin valvoo? Ja eihän se palkastanikaan pois olisi, joten mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
No minä kassana antaisin kyllä kaikille sen 10% alen yli 25 Euron ylittävästä ostoksesta. Kuka sitäkin valvoo? Ja eihän se palkastanikaan pois olisi, joten mitä väliä.
Siis ilman korttejakin.
Se on hyvä merkki, kun tuollaisesta jaksaa mennä lehteen märisemään. Silloin elämässä on todennäköisesti asiat ihan hyvin.