Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavalla serkullani on vientiä? Minulla ei

Vierailija
12.03.2018 |

Olemme luonteeltamme aika samanlaisia. Serkku on lihava. Itse huolehdin ulkonäöstäni. Olen siisti, terveellisesti elävä, syön kuitenkin myös herkkuja enkä tee ruuasta numeroa.

Tykkään liikkua, ja haluaisin liikunnallisen miehen. Meistä kuitenkin selkeästi lihava serkku on se, jota miehet tulee iskemään. Kasvoilta ollaan samannäköisiä, meitä luullaan usein siskoksiksi.

Harmittaa, kun komeat selkeästi urheilulliset miehet tulevat serkun jutulle. Serkku ei todellakaan liiku eikä välitä mitä syö. Liikkuu aina hissillä ja autolla joka paikkaan. Yli 20kg painoeroa.

Harmittaa ja ihmetyttää miksi selkeästi itsestään huolehtiva mies valitsee selkeästi pehmeän naisen.

Kuulostan katkeralta, ja vähän olenkin..

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se tuo ulosantisi on liian negatiivissävytteistä ja kateellista höpinää.

No en baarissa puhu näin vertailevasti, tietenkään. Ihan iloinen olen, juon myös drinkkejä, joten en ole mikään terveysintoilija 24/7.

Tanssin ja olen sosiaalinen. Serkku saattaa näpertää kännykkää ja saa silti viereensä jonkun komean, hänestä kiinnostuneen miehen. Miehet myös antavat puhelinnumeron hänelle, tai etsivät somesta. Myös mahdollisen yhden yön jälkeen laittavat viestiä perään...eli teoria helppoudesta ei päde.

Ap

Vierailija
22/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.

Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.

Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.

Ap

Ehkä miehet ajattelee niin että et kuitenkaan kelpuuttaisi heitä vaikka lähestyisivät.

Moni mies epäröi aloitteen tekemistä koska onnistumisen mahdollisuudet ovat niin pienet. Ehkä siksi yrittävät lihavaa kaveriasi koska ajattelevat onnistumisen mahdollisuudet suuremmaksi.

:D Pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.. Ja sitten mennään naimisiin, hommataan lapsia ja kuollaan vanhainkodissa.. Kaikki tämä vain sen takia että ei viitsinyt pyytää treffeille hoikkaa ettei saa pakkeja vaan ottaa mielummin "varman läskin" huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:sta huokuuu se sellainen #Metoo asenne.  Ehkä se serkku on rennompi, iloisempi, helposti lähestyttävämpi ja ylipäätään sosiaalisempi, minkä lisäksi hän viestittää elekielellään että tänne vaan kohtelen sinua ihmisenä enkä 80 kg:na paskaa.

Vierailija
24/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on biologiasta. Pyöreämpi nainen on aivojemme näkökulmasta terveempi ja hedelmällisempi, vaikka business ja medikalisaatio yrittäisi miten aivopestä uskomaan tätä olettamusta vastaan.

Vierailija
25/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en määritä tasoa lihavuuden mukaan, haloo.

Jos itse liikun paljon, päivittäin. Niin toki haluan liikunnallisen miehen, jonka kanssa tehdä liikunnallisia asioita. Ihmettelen eikö miehet sitten halua?

Serkkua on pyydetty seinäkiipeilemään, elämyspuistoon ym. Nauraa vaan että ei edes pääsisi puoleen väliin. Minä menisin mielelläni..

Ap

Vierailija
26/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en määritä tasoa lihavuuden mukaan, haloo.

Jos itse liikun paljon, päivittäin. Niin toki haluan liikunnallisen miehen, jonka kanssa tehdä liikunnallisia asioita. Ihmettelen eikö miehet sitten halua?

Serkkua on pyydetty seinäkiipeilemään, elämyspuistoon ym. Nauraa vaan että ei edes pääsisi puoleen väliin. Minä menisin mielelläni..

Ap

Etkö itse tee minkäänlaista aloitetta miehille?

Vierailija
27/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä kiloa ylipainoa ei ole välttämättä ollenkaan paha, jos kilot ovat kertyneet oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
28/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on leppoisia ja antavat tehdä kaikki temput. Ne myös on helppo vaihtaa uuteen kun eivät jää ruikuttamaan vaan ovat heti valmiina uuteen suhteeseen.

Vierailija
29/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pinnallisuus ja katkeruus näkyy ulospäin? Ei se lihavuus ole mikään este ainakaan pieni ylipaino. 20kg on aika suhteellinen heitto. Esimerkiksi

172cm minä ja kaverini molemmat

Itse painan 79kg ja kaverini 59kg

Kumpikaan meistä ei ole liian laiha tai liian lihava. Painoero 20kg

Ruumiinrakenne ja ulkokuori on eri asia kuin paino. Moni painaa enemmän kuin näyttää. Ja millä perusteella joku urheilija ei voisi haluta vähän pyöreämpää? Ei ulkokuoreen terve ja fiksu ihminen hurahda yksinään. Toinen kaverini on aina ollut vähän pyöreä, kuitenkin normipainon rajoissa. Silti hänellä on vientiä. Se persoona ratkaisee niin paljon ja toisten kolahtaa ihmisiin enemmän kuin toisten. Itse saan huomiota ihan ilman keskusteluakin ja miehet lähestyy vaikka minulla on vähän rasvaa keskivartalossa ja reisissä. Yksi mies sanoi kerran että turha sellasta on ujostella jos on vähän pehmeä, itsevarmuus ratkaisee ja mun masua on sanottu jopa söpöksi (!!)

On eri asia olla vähän pyöreä tai nykypäivän lihava kuin oikeasti todella lihava eli puhutaan sairaalloisesta ylipainosta.

Vierailija
30/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt tulee ehkä yllätyksenä mutta kaikkein vetävimmät naiset eivät ole sellaisia urheilijan hoikkia vaan hieman muodokkaita.

Vierailija
31/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään metoo-aktivisti, vaikka kokenut ällöttävää pappojen lääppimistä ja känniset teekkarit puristelleet perseestä. Oksettavaa, mutta en kilju, huuda ja paasaa.

Tykkään tanssia, intiimistikin. Ideahan on, että olen tilanteessa mukana, en kohde. Valoja päälle.

Ap

Vierailija
32/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulisi, että miehet kiinnostuvat kun alan juttelemaan. Mutta ei. Ovat kohteliaita, ja siirtyvät seuraavaan.

Mietin sitäkin olenko liian hoikka. Ihan oikeasti. Kerran joku mies huusi, että laiha nainen on kuin kuiva puunrunko.. en ole mikään anorektikko, mutta aerobisen liikunnan ansiosta kevytrakenteinen, ja pienirintainen.

Elämäntapaami en miesten takia todellakaan ala muuttaa. Ihmettelen vaan, kun täälläkin halutaan siroja ja hoikkia, mutta oikeassa elämässä isketään lihavia.

Ap

Ehkä miehet ajattelee niin että et kuitenkaan kelpuuttaisi heitä vaikka lähestyisivät.

Moni mies epäröi aloitteen tekemistä koska onnistumisen mahdollisuudet ovat niin pienet. Ehkä siksi yrittävät lihavaa kaveriasi koska ajattelevat onnistumisen mahdollisuudet suuremmaksi.

:D Pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.. Ja sitten mennään naimisiin, hommataan lapsia ja kuollaan vanhainkodissa.. Kaikki tämä vain sen takia että ei viitsinyt pyytää treffeille hoikkaa ettei saa pakkeja vaan ottaa mielummin "varman läskin" huoh..

Niin, moni mies kyllästyy saamaan aina pakit ja alentaa kriteereitään niin kauan kunnes tärppää. Yleensä se kohde on ylipainoinen koska hoikilta tulee vain pakkeja.

Vierailija
33/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään metoo-aktivisti, vaikka kokenut ällöttävää pappojen lääppimistä ja känniset teekkarit puristelleet perseestä. Oksettavaa, mutta en kilju, huuda ja paasaa.

Tykkään tanssia, intiimistikin. Ideahan on, että olen tilanteessa mukana, en kohde. Valoja päälle.

Ap

Kasvojen ilmeet saattavat joskus karkottaa ihmiset pois. Esim. resting bitch face.

Vierailija
34/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku on ainoa joka aina välillä sinkkuuntuu, joten hänen kanssaan tulee eniten liikuttua. Seurustelevien kanssa ei ole samaa vaihdetta päällä. Ei silloinkaan minulle varsinaisesti tulla juttelemaan, tai jos tullaan niin ei ikinä kukaan ok, tai komea.

Tinder tai muut vastaavat ei oikein kiinnosta.

Saan kyllä iskuyrityksiä, mutta miehet ovat selkeästi ylipainoisia tai niin humalassa pelkkä seksi mielessä klo 3.30, etten todellakaan kiinnostu.

Serkun painoindeksi on taatusti 30 tai enemmän, ettei mikään normaalipainoinen ole.

Ap

Jos on 30, niin on lievän ja merkittävän ylipainon rajoilla, lähellä sitä lievää. Kyllähän täällä paljon höpistään siitä, miten hoikka nainen on hyvä... mutta aika monet meistä miehistä tykkää siitä, että naisella on vähän reittä ja perää. Koskee vakavia ja ei-vakavia suhteita. Aika monet vaimot on pulskia, että se noista "lihavia halutaan koska ovat helppoja"-p*skapuheita, joita joku mt-ongelmainen peräkammarussaan kirjoittelee. 

M40

Vierailija
35/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos serkkusi on siro (luustoltaan) ja muodoiltaan pyöreä, niin kuulostaa kyllä hyvältä.

M40

Vierailija
36/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.

Ap

Vierailija
37/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä myös huomiosi sanattomaan viestintääsi.

Vierailija
38/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano että serkkuni on ruma. Ihmettelen vaan miksi niin monet urheilulliset haluaa selkeästi epäurheilullisen naisen.

Ap

Laihatkin voivat olla epäurheilullisia ja lihavilla voi olla jopa parempi kunto kuin rapakuntoisella laiheliinilla.

Vierailija
39/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat levittää reitensä. Siinä se syy.

Tämän voin omasta kokemuksesta allekirjoittaa.

Vierailija
40/180 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pitää omalla ilmeellään miehet loitolla. Pirtsakan ja iloisen näköiset erottuvat aina edukseen, oli ylipainoa tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi