Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
261/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. En mä ainakaan jaksaisi katsoa mitään järkyttävästi ylipainoista miestä, ainakaan tässä iässä. Enkä nyt sano että pitäisi olla jossain huimassa tikissä, vaan sellaisessa että jaksaa liikkua mun kanssa ja elää terveellistä elämää. Eikä mun mies ole mikään fitness-malli.

Ja liian alipainoisesta taas olisin vaan koko ajan huolestunut, varmaan alkais ärsyttää sitäkin kun olisin koko ajan syöttämässä.

Ymmärrän siis hyvin jos joku haluaa "normaalipainoisen" kumppanin, joku muu sit tykkää vähän painavemmista ja joku vähän kevyemmistä.

Vierailija
262/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?

Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty. 

Joillakin on se kokemus, että aavistuksen ylipainoisilla on rennompi minäkuva ja luontevampi, aktiivisempi suhtautuminen seksiin.

Hieman ylipainoinen, rento nainen tulee seksiin kokemaan ja tekemään asioita toisen kanssa. Antaa nautintonsa näkyä juuttumatta ajatukseen ”miltä mä nyt näytän”. Pitää toistakin hyvänä, eikä ajattele olevansa niin paljon toisen yläpuolella, että tämän upean kropan koskemisen pitää riittää toiselle ”palkinnoksi”.

En sano, että näin on. Mutta se mielikuva monella miehellä voi omien rajallisten kokemusten perusteella olla.

No ei se nyt noin mene. Tuo kuvailemasi luonnollinen osallistuminen seksiin johtuu naisen itsetunnosta, ei lievästä ylipainosta. Kyllä huonoitsetuntoinen laiha, hoikka tai normaalipainoinen, lihavakin, on estynyt sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Googlasin kuvan, selkeästi keskivertoa komeampi mies kyseessä.

On siis varaa vaatia normaalipainoista, minkä huomaa siitäkin ettei vaatimusta teilata täällä yhtä voimakkaasti kuin yleensä.

Ulkonäöltään komea mies = luonteeltaan ihana mies.

Onko tosiaan näin, että keskivertoa komeampi naiset?

M36

Mauno ei ole yhtään minuun makuuni. Tuomo taas on täydellinen ja Ilmarikin on hyvännäköinen.

Vierailija
264/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.

Miksi ihmeessä ei saisi kertoa ulkonäkömieltymyksistään ääneen  vai haluatteko uusinnan Aliisan ja Esan matkasta? On vain hyvä, että Mauno kertoo selvästi mielipiteensä, ei hän tässä ketään loukkaa vaan yrittää viestittää jo tässä vaiheessa, millaisia yhteydenottoja hän toivoo.

Ja lohduksi näille mielensäpahoittajille, että on myös miehiä, jotka haluavat ylipainoisia, makunsa kullakin.

Oliko Aliisa liian lihava Esan makuun?

Tässä tuskin oli kysymys painosta, mutta ei liene kenellekään jäänyt epäselväksi, että ulkonäkömieltymyksiin heidän suhteensa tyssäsi (Aliisalle ei kelvannut Esan habitus).

Vierailija
265/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä taas hauska lukea näitä kommentteja :D

Jos nainen sanoo haluavansa pitkän miehen, niin se kerää hyväksyntää ja kannustusta: "Joo, en minäkään voisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa olla"

"Pitkät miehet vain herättävät kiinnostukseni"

Pituus on ominaisuus, johon ei voi millään tavalla vaikuttaa.

Mutta annas olla vaan millainen paskamyrsky siitä nousee, jos miehellä on toiveena naisen normaalipaino. Ominaisuus jonka jokainen voi halutessaan saavuttaa (Pois lukien pieni murto-osa sairauksineen) Tässä ei vielä edes toivottu mitään fitness-kissaa, vaan NORMAALIpainoista naista.

Taitaa täällä taas koirat älähtää kun kalikka niihin kalahtaa ;D

Ylipaino on terveysriski, ja kertoo huonoista elintavoista.

Vierailija
266/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.

Miksi ihmeessä ei saisi kertoa ulkonäkömieltymyksistään ääneen  vai haluatteko uusinnan Aliisan ja Esan matkasta? On vain hyvä, että Mauno kertoo selvästi mielipiteensä, ei hän tässä ketään loukkaa vaan yrittää viestittää jo tässä vaiheessa, millaisia yhteydenottoja hän toivoo.

Ja lohduksi näille mielensäpahoittajille, että on myös miehiä, jotka haluavat ylipainoisia, makunsa kullakin.

Miksi sinua sitten haittaa se, etten halua tuollaista "rehellistä miestä". Itse pidän tuollaisten ulkonäkökriteerien julkilatelemista junttina, moukkamaisena ja tyylitajuttomana. Täydellinen rehellisyys toisenlaisissa yhteyksissä, kiitos. Makunsa kullakin vai miten sanoitkaan? :)

Vierailija
267/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_Truth_Is_In_Here kirjoitti:

Se on kyllä taas hauska lukea näitä kommentteja :D

Jos nainen sanoo haluavansa pitkän miehen, niin se kerää hyväksyntää ja kannustusta: "Joo, en minäkään voisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa olla"

"Pitkät miehet vain herättävät kiinnostukseni"

Pituus on ominaisuus, johon ei voi millään tavalla vaikuttaa.

Mutta annas olla vaan millainen paskamyrsky siitä nousee, jos miehellä on toiveena naisen normaalipaino. Ominaisuus jonka jokainen voi halutessaan saavuttaa (Pois lukien pieni murto-osa sairauksineen) Tässä ei vielä edes toivottu mitään fitness-kissaa, vaan NORMAALIpainoista naista.

Taitaa täällä taas koirat älähtää kun kalikka niihin kalahtaa ;D

Ylipaino on terveysriski, ja kertoo huonoista elintavoista.

Ylipaino ei välttämättä kerro huonoista elintavoista. Tuo on moukkamaista ajattelua.

Vierailija
268/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tissit kuitenkin olla kohtalaisen suuret? Se on hankalaa nimittäin yhdistää, kun tisseihin tarvitaan sitä rasvaakin.

On paljon normaalipainoisia naisia, joilla on suuret ja kauniit rinnat.

Joo, niin on, itsekin olen hoikka, mutta rinnat on c. 

Niin tässä oli nyt puhe suurista rinnoista.

Vierailija
269/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?

Niin, haluaa jonkun, joka ei ole suklaariippuvainen, itsekuriton addikti- ja mässäilijä.

Vierailija
270/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla. Fyysisyys on muutenkin Maunolle tärkeää, hän tykkää halailla ja koskettaa.

"Hei olen Marjo,

Olen kaunis ja aktiivinen nuori nainen Kuusamosta. Harrastan bikinifitnessiä, joten ylipainoa ei ole. Minua saa kosketella sitten vapaasti. Olen spontaani ja aktiivinen. Tykkään itseäni vanhemmista yksinhuoltasedistä."

Vierailija
271/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk-juorut!

Vierailija
272/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä "pelkkiä normaalipainoisia" metsästävät miehet tarkoittavat tiukassa kunnossa olevaa nollarasvaprosentin mallimimmejä joilla pitäisi kuitenkin olla kookkaat tissit ja pyöreä takamus. Keskiverto normaalipainoinen nainen on heille ällö läski. 

Vierailija
273/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua sitten haittaa se, etten halua tuollaista "rehellistä miestä". Itse pidän tuollaisten ulkonäkökriteerien julkilatelemista junttina, moukkamaisena ja tyylitajuttomana. Täydellinen rehellisyys toisenlaisissa yhteyksissä, kiitos. Makunsa kullakin vai miten sanoitkaan? :)

Tiedoksi vaan, ettei se haittaa minua pätkääkään, minkälaisista miehistä sinä tykkäät tai et tykkää ja toivonkin koko sydämestäni, että se optimaalisin vaihtoehto saa tilaisuuden valloittaa sydämesi.

Vierailija
274/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Eli laihaa.

t. normaalipainoinen muodokas nainen

Vierailija
275/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk-juorut!

Vierailija
276/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtuutonta vaatia normaalia/keskivertoa jossakin asiassa johon ihminen voi yleensä itse vaikuttaa? Minusta ei. :D

Vierailija
277/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin kieli Maunon instassa ei täysin vakuuttanut, muuten hyvä mies.

Vierailija
278/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi Maunoa! Kyllä siinä alkaa emännän kuin emännän perse ajan mittaan levitä. Keskity sisäisiin arvoihin äläkä ole niin ulkokultainen, Mauno hyvä.

Älä sinä ala miehiä neuvomaan! Miehet ovat visuaalisia olentoja. Se on biologiaa, että miehet viehättyvät kauniista, nuorista, hoikista naisista. Mene sinä itse treffailemaan vanhoja köntyksiä siitä, se on sinun osasi naisena. 

Mistäs tiedät, että olen nainen? No joo, oon minä yli viisikymppinen täti, joka on ollut yli 25 vuotta naimisissa. En mene treffailemaan ketään muuta kuin ukkokultaani.

Aika sovinistista sanoa, että jonkun osa naisena on treffailla vanhoja köntyksiä. Toisekseen, mitä hemmetin visuaalisia olentoja ne miehet on? Eivät löydä edes kadonnutta sukkaansa, jos se ei ole justiinsa siinä silmien tasolla.

Vierailija
279/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että kandidaatit kertovat itsestään mahdollisimman paljon. Onpahan helpompi valita. Katsoin Maunon kuvan ja naamaltaan ei kyllä ollut minkään näköinen, vartalo varmasti ok, se ei kuvasta näkynyt. Makuasioitahan nämä ovat.

Vierailija
280/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla kasvaneena tuollaisen kaverin kyllä tietää. Joka viikonloppu haetaan  änkyräkännisessä kaveriporukassa uusi heila paikalliselta tanssilavalta/discolta. Maunokin on jo kokeillut  yhtä sun toista ja kaksi tenavaakin  vääntänyt. Voi tietysti haikalla nuorta ja hoikkaa, mutta siihen se sitten jääkin - jos naisesta hakee vain panopuuta ja kavereille näyttelyesinettä.

Ketju on lukittu.