Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missit jonoon järjesty!
-Mauno-
Tässä puhuttiin normaalipainoisista naisista..... näköjään se täällä tarkoittaa ainoastaan missiä.
Toive vai kriteeri kumpi vaan on ihan ok, jos Mauno itsekin on normaalipainoinen."Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla". Tuo on maikkarin sivulta kopsattu, sieltä missä jussit esiteltiin. Kaunis nainen näemmä Maunolla etsinnässä.
Saahan sitä toivoa. Itse toivoisin, että miehellä olisi leveämmät hartiat kun itselläni ja miellyttävä ääni. Mutta onko tässä nyt siis joku bmi-raja, ja suljetaanko myös urheilulliset kropat pois?
Saa haluata mun puolesta laihaa, normaalipainoista tai lihavaa, sama mulle. Vanhempaa väkeä kaipaisin ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat nimittelee Maunoa juntiksi ja ties miksi.
Niin hyvätapaiset ja sivistyneet naiset toimivat.
Minkäs teet kun toinen on juntti. :)
Kohta saamme lukea, että Mauno on suljettu pois sarjasta. Sen jälkeen alkaa ne surullisenkuuluisat puolustuspuheet somessa
Vierailija kirjoitti:
Saa haluata mun puolesta laihaa, normaalipainoista tai lihavaa, sama mulle. Vanhempaa väkeä kaipaisin ohjelmaan.
Samoin.
Palstamiehet, millainen maku teille jäis jos ilmoitus olisikin tällainen?
Tavisnaama Marjukka 35v:
Kriteerit miehelle ovat tiukat. Mies saisi olla komea, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Kriteerit miehelle ovat tiukat. Mies saisi olla komea, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla.
Ajattelisin vain, että siinähän toivokoon liikoja. Yhtään kirjettä ei ole odotettavissa Marjukalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Ei se lähestymisten puute johdu hoikkuudesta vaan metoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Ei se lähestymisten puute johdu hoikkuudesta vaan metoosta
Näin on näreet.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Ei saa myöskään unohtaa, että Marjukka on eronnut ja hänellä on lapsia edellisestä liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Mulla kaatui tuohon "komea" kohtaan, joten en voisi vastata ilmoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Mulla kaatui tuohon "komea" kohtaan, joten en voisi vastata ilmoitukseen.
Tuollaista miestä ei ole olemassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Ajattelisin vain, että siinähän toivokoon liikoja. Yhtään kirjettä ei ole odotettavissa Marjukalle
Millä tavalla Marjukka toivoo liikoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kieli Maunon instassa ei täysin vakuuttanut, muuten hyvä mies.
Insta ei ole julkinen
Onhan siinä esittelyssä lause, kirjoittaa brake (break) ja dont (don't).
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Mauno sukua Koivistolle?
Ihana! Päivän parhaat naurut! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Ei suomalaiset miehet ole komeita
Ompa kova vaatimus olla normaalipainoinen! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Ei suomalaiset miehet ole komeita
Sitten pitää laajentaa hakumarkkinoita maailmalle. Maajussille Waifu/Maajussittarelle Husbando - International Edit. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaama Marjukka 35v:
Voi luoja tätä mukahauskaa saivartelua.
Sinun mielestäsi siis Mauno on tavisnaama. Minun mielestäni taas komea.
Fiktiivinen Marjukkasi taas voisi olla jonkun komean miehen mielestä joko tavisnaama tai sitten kaunis nainen.
Sinullakin on siis aivan selvästi omat kriteerisi , kun Mauno on mielestäsi tavisnaama.
Vaikka ne tasoteoriathan olikin palstan naisten mielestä vain Laasasen horinoita?
Täällä mammat nimittelee Maunoa juntiksi ja ties miksi.
Niin hyvätapaiset ja sivistyneet naiset toimivat.