Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Joillakin on se kokemus, että aavistuksen ylipainoisilla on rennompi minäkuva ja luontevampi, aktiivisempi suhtautuminen seksiin.
Hieman ylipainoinen, rento nainen tulee seksiin kokemaan ja tekemään asioita toisen kanssa. Antaa nautintonsa näkyä juuttumatta ajatukseen ”miltä mä nyt näytän”. Pitää toistakin hyvänä, eikä ajattele olevansa niin paljon toisen yläpuolella, että tämän upean kropan koskemisen pitää riittää toiselle ”palkinnoksi”.
En sano, että näin on. Mutta se mielikuva monella miehellä voi omien rajallisten kokemusten perusteella olla.No ei se nyt noin mene. Tuo kuvailemasi luonnollinen osallistuminen seksiin johtuu naisen itsetunnosta, ei lievästä ylipainosta. Kyllä huonoitsetuntoinen laiha, hoikka tai normaalipainoinen, lihavakin, on estynyt sängyssä.
”En sano, että näin on.” Kyse on vain siitä, että tuollaisen johtopäätöksen monet miehet ovat kokemustensa perusteella vetäneet. Noita rentoja ja terveen itsetunnon (ny ei puhuta itsensä korostamisesta) naisia on silloin vaan tullut tavattua ryhmästä aavistuksen ylipainon puolella. Silloin luultavasti hakee kumppania siitä ryhmästä. Täydellinenkään kroppa ei paljon iske, jos se ei tee mitään, halua mitään tai uskalla mitään.
Joka jätkällä ei ole aikaa tehdä kattavaa tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?
Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista. Jos menee ylipainon puolelle, niin en silloin viehäty, Mauno sanoo. Alipainosta Mauno ei mainitse.
Alipainoisia ei täällä riitä enää edes jonoksi.
Minusta Mauno ei ole yhtään komea, sorry vain! Mutta makuja on erilaisia, ja hyvä niin, ei kilpailla samoista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Mitäs jos lähestyisitte itse? Ei hoikkaa miestäkään kukaan lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos lähestyisitte itse? Ei hoikkaa miestäkään kukaan lähesty.
Hipsterille kyllä kelpaa ;)
Liian siirappinen ja äklö mies minun makuun. Jotain teennäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, itselläni samat kokemukset. Olen jopa saanut pakkeja siksi että mies haluaa "pehmeämpää", enkä todellakaan ole mikään rasvaprosentti 10% vaan normisporttinen bmi 20.
Katukuvassa kaikilla pulleilla naisilla on mies käsikynkässä.
Katukuvassa suurin osa miehen kanssa kulkevista naisista on pulleita. Pulleita naisia näkee paljon myös yksikseen. Hoikkia ja sporttisia naisia taas näkee ylipäätään paljon harvemmin.
Sama juttu myös miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Miksi ihmeessä ei saisi kertoa ulkonäkömieltymyksistään ääneen vai haluatteko uusinnan Aliisan ja Esan matkasta? On vain hyvä, että Mauno kertoo selvästi mielipiteensä, ei hän tässä ketään loukkaa vaan yrittää viestittää jo tässä vaiheessa, millaisia yhteydenottoja hän toivoo.
Ja lohduksi näille mielensäpahoittajille, että on myös miehiä, jotka haluavat ylipainoisia, makunsa kullakin.
Miksi sinua sitten haittaa se, etten halua tuollaista "rehellistä miestä". Itse pidän tuollaisten ulkonäkökriteerien julkilatelemista junttina, moukkamaisena ja tyylitajuttomana. Täydellinen rehellisyys toisenlaisissa yhteyksissä, kiitos. Makunsa kullakin vai miten sanoitkaan? :)
Tiedoksi vaan, ettei se haittaa minua pätkääkään, minkälaisista miehistä sinä tykkäät tai et tykkää ja toivonkin koko sydämestäni, että se optimaalisin vaihtoehto saa tilaisuuden valloittaa sydämesi.
Oletpa toiveissasi ystävällinen. :) Jäi vain hieman sellainen tunnelma, että jokin tässä keskustelussa sinua kuitenkin närästi. Eikä täällä juuri kukaan ole sanonut, ettei hän olisi saanut sanoa noin. Vaan että olipa juntti, kun sanoi noin.
Minun mielestäni tuollaiset deittailuilmoitukset ovat oikeastaan win-win: juntti ei hukkaa aikaansa ylipainoisiin, ja sivistystä arvostavat eivät hukkaa aikaansa junttiin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näitä "pelkkiä normaalipainoisia" metsästävät miehet tarkoittavat tiukassa kunnossa olevaa nollarasvaprosentin mallimimmejä joilla pitäisi kuitenkin olla kookkaat tissit ja pyöreä takamus. Keskiverto normaalipainoinen nainen on heille ällö läski.
On se hienoa että te palstamammat olette kaikessa hyvyydessänne ja viisaudessanne myös ajatuksenlukijoita, ja tiedätte ihan jokaisen miehen mieltymykset, ajatukset ja kaiken muunkin, miesten itsensä puolesta
Kun samassa ohjelmassa on sellainen söpöläinen kuin Antti-Jussi niin muut kyllä saa tyytyä vain jämiin. Myös Mauno.
Makuasioitahan nämä. Olen itse ylipainoinen ja ihan hyvä jos mies ilmaisee mieltymyksensä. Kyllä meille kaikille joku löytyy. Itselleni turn-off miehessä ovat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Kun samassa ohjelmassa on sellainen söpöläinen kuin Antti-Jussi niin muut kyllä saa tyytyä vain jämiin. Myös Mauno.
Samaa mieltä. Antti-Jussille itse kirjoittaisin jos olisin nuori ja vapaa.
Jotenkin niin sydämellinen ja aito mies! Nyt nuoret, vapaat naiset, kynä käteen ja kirje Antti-Jussille!
Maunosta tulee väkisinkin mieleen edellisen kauden Heikki.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Googlasin kuvan, selkeästi keskivertoa komeampi mies kyseessä.
On siis varaa vaatia normaalipainoista, minkä huomaa siitäkin ettei vaatimusta teilata täällä yhtä voimakkaasti kuin yleensä.
Ulkonäöltään komea mies = luonteeltaan ihana mies.Onko tosiaan näin, että keskivertoa komeampi naiset?
M36
Mauno ei ole komea. Yrittääkin liikaa...jo nyt.
Tämä keskustelu ei varmaan kosketa niitä jotka ovat normaalipainoisia.
The_Truth_Is_In_Here kirjoitti:
Se on kyllä taas hauska lukea näitä kommentteja :D
Jos nainen sanoo haluavansa pitkän miehen, niin se kerää hyväksyntää ja kannustusta: "Joo, en minäkään voisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa olla"
"Pitkät miehet vain herättävät kiinnostukseni"
Pituus on ominaisuus, johon ei voi millään tavalla vaikuttaa.
Mutta annas olla vaan millainen paskamyrsky siitä nousee, jos miehellä on toiveena naisen normaalipaino. Ominaisuus jonka jokainen voi halutessaan saavuttaa (Pois lukien pieni murto-osa sairauksineen) Tässä ei vielä edes toivottu mitään fitness-kissaa, vaan NORMAALIpainoista naista.
Taitaa täällä taas koirat älähtää kun kalikka niihin kalahtaa ;D
Ylipaino on terveysriski, ja kertoo huonoista elintavoista.
Erittäin hyvin kiteytetty.
T: Normaalipainoinen nainen
Mauri etsii myös seuraa
https://www.vauva.fi/keskustelu/3122232/maajussi-mauri-listaa-naiskrite…
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu ei varmaan kosketa niitä jotka ovat normaalipainoisia.
Olet väärässä. Tässä ei musta edes ole kyse normaalipainoisen kumppanin haluamisesta, vaan siitä, että hänellä on tarve julkisesti alleviivata, ettei hän viehäty ylipainoisista. Tästä herrasta jäi juntti vaikutelma. Itse olen aina kiertänyt ulkonäkökriteeri-listojen kanssa kulkijat kaukaa, koska he ovat sellaisia persoonia, joiden kanssa en uskoisi tulevani toimeen, vaikka kuinka täyttäisin heidän ulkonäkö-kriteerinsä.
163 cm / 54 kg
Minkälainen luojan lahja naisille tämä Mauno itse sitten on, kun mielestään ansaitsee normaalivartaloisen naisen?
Insta ei ole julkinen