Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
221/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on naurettavan pitkä.

M

Lähes yhtä pitkä kuin vaatimuslistasi.

Vierailija
222/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo Mauno tule saamaan paksuimman kirjepinon, vaikuttaa aidolta ja uskaltaa kertoa itsestään asioita, jotka eivät välttämättä hirveen macholta vaikuta, naama ja kroppakin näyttävät kestävän päivänvalon.

Tuomon esittelyssä ainakin minua häiritsi lehmien likaisuus, ulostekalkkaroita takamukset täynnä, nehän kuuluisi pestä ja harjata pois.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Olenko esittänyt kellekään mitään vaatimuksia?

Vierailija
224/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on ainakin rehellinen (plussaa siitä). Se ei halua mitään sotanorsua emännäksi.

Tyypin ulkonäkö on melko vaatimaton.

Toivottavasti emäntä näyttää paremmalta. 

Vierailija
225/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Olenko esittänyt kellekään mitään vaatimuksia?

Luulin, että M tarkoitti Maunoa. Taisin erehtyä.

Vierailija
226/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Tuomon tai Antti-Jussin. Miksei nuo lantsarit koskaan etsi miestä?

T: Mies

Maalla homot viedaan navetan taakse .. ja siellä ei homostella.

Anteeksi mitä!?!

Vierailija
227/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin Maunon, ja olen kanssasi samaa mieltä ; )

t. toinen mies

Vierailija
228/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mauno on näitä tanssihuhtojia, niin niille ei kelpaa muut kuin hoikat ja vieläkin hoikemmat. Ovat erittäin kronkeleita ja itseään täynnä. Muutenkin naama peruslukemilla ja vailla huumorinhäivää veivataan.

Muutaman kerran nykyisissä hikipinko-kädenali-kiepututustanssilavoilla käyneenä sen huomaa.

Kaikki jotka ovat laihoja, vaikkakin kuinka kuivakkkaita, pääsevät tanssimaan.

Vaikka olisi kukkea ja iloinen pyöreä nainen, niin saa jäädä seinäruusuksi. Ellei siis ole omaa tanssittajaa jo mukanana.

Ihmettelen täällä sitä joka sanoo, että on laiha ja miehet ei huomaa, muitahan ne ei nykyään huomaakaan.

Ainakin määrätyt miehet. (jotka luulevat olevansa itse täydellisiä, mutta ovat tosi asiapenttejä).

Toivottavasti nyt ei tämä Mauno. Mutta pahoin pelkään.

Näköjään ette erota normaalipainoista ja laihaa toisistaan.... :D

http://www.lily.fi/blogit/3sisterssoulsisters/ylipainoinen-pulska-norma…

Postauksen lopusta löytyy kuva. 1 ja 2 ovat laihoja. 3, 4 ja ehkä joidenkin mielestä vielä 5 ovat normaalipainoisia.

0. anorektikko

1. laiha

2. hoikka

3. normaalipainoinen (kurvikas)

4. normaalipainoinen (rehevä)

5. ylipainoinen/pyöreä

6. sairaalloisen ylipainoinen

7. sairaalloisen ylipainoinen

8. urheilullinen

9. lihaksikas

Vierailija
229/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mauno on näitä tanssihuhtojia, niin niille ei kelpaa muut kuin hoikat ja vieläkin hoikemmat. Ovat erittäin kronkeleita ja itseään täynnä. Muutenkin naama peruslukemilla ja vailla huumorinhäivää veivataan.

Muutaman kerran nykyisissä hikipinko-kädenali-kiepututustanssilavoilla käyneenä sen huomaa.

Vaikka olisi kukkea ja iloinen pyöreä nainen, niin saa jäädä seinäruusuksi. Ellei siis ole omaa tanssittajaa jo mukanana.

Ihmettelen täällä sitä joka sanoo, että on laiha ja miehet ei huomaa, muitahan ne ei nykyään huomaakaan.

Ainakin määrätyt miehet. (jotka luulevat olevansa itse täydellisiä, mutta ovat tosi asiapenttejä).

Postauksen lopusta löytyy kuva. 1 ja 2 ovat laihoja. 3, 4 ja ehkä joidenkin mielestä vielä 5 ovat normaalipainoisia.

1 ja 2 ovat hoikkia, ei laihoja.

Vierailija
230/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä että on rehellinen ja kertoo toiveistaan suoraan. Ei turhaan vääränlaiset sitten ota yhteyttä eikä aikaa mene hukkaan.

Vierailija
231/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?

Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.

Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.

Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.

No varmasti parikymppisissäkin on hajontaa, miten tahtovat käyttää sen nuoruutensa! Tuolla pääsisi maaseudun rauhaan ratsastelemaan miehen kanssa. Ei aivan kaikki tahdo kaupungin vilinää ja yöelämää.

Ja onhan nuoren helpompi tuohon touhuun lähteä. Kolekymppisen elämä (työt koti harrastukset kaverit) voivat olla jo jossain toisessa kaupungissa, mistä ei tahdo lähteä. Ja taas toisaalta, voihan heistä löytyä myös joku joka kaipaa irtiottoa ja uusia maisemia. Ei sitä voi iällä määrätä mitä ihminen haluaa.

Nuorempiakin maajusseja on tarjolla, jos maaseudun rauhaan mielii. Mieluummin sitä nyt hieman nuoremman miehen kainalossa kuin vanhemman. 

No olihan tuo mauno nyt sata kertaa söpömpi ja hauskempi, kuin ne nuoret jussit! Siis mun mielestä. Miksi mun nyt pitäisi yrittää jotain nuorempaa, josta en kiinostunut, vaan koska satun itse olemaan vielä nuori? Tosi omituista.

Kai niitä maajusseja muualtakin löytyy ku telkkarista. Mut ei kait siin, jos kerta Mauno oli sinusta niin kerrassaan hurmaava, niin eipä muuta ku iskuhommiin vaan. Toivottavasti olet Maunon makuun tarpeeksi kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ja normaalipainoinen!! Se on tärkeää, sitä ei sovi unohtaa. ;)

Vierailija
232/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0. anorektikko

1. laiha

2. hoikka

3. normaalipainoinen (kurvikas)

4. normaalipainoinen (rehevä)

5. ylipainoinen/pyöreä

6. sairaalloisen ylipainoinen

7. sairaalloisen ylipainoinen

8. urheilullinen

9. lihaksikas

Mikä tämän idea oli?

Halusin vaan näyttää joillekkin näille, että laiha on tosiaan enemmänkin 0, 1 ja 2 näköiset, normaalipainoinen taas 3, 4 ja joidenkin mielestä saattaapi olla myös 5. Maunohan normaalipainoisesta puhui, elikkä 3 ja 4.

Vierailija
233/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä saa kolmetoistasivuisen ketjun? Maunolla on oikeus itse asettaa kriteerinsä naiselle, ota tai jätä. Mielensäpahoittamisesta ei hyödy kukaan mitään.

Ai Maunokin löysi palstalle

Et kuluneempaa heittoa keksinyt? Eikö mitenkään ole mahdollista että joku ei jaksa hermostua randomin tosi-tv-jussin naismausta? Ihmettelen vain miten vahvoja tunnereaktioita kommentti on saanut aikaan.

Vierailija
234/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Amanda Harkimon vanajanlinnassa.

Vierailija
235/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno oli mun mielestä ihanin. Harmittaa vaan nuo tiukat kriteerit naiselle. Voiko joku oikeasti ennalta määritellä millainen puoliso kolahtaa? Tietenkin asiaa on häneltä kysytty ja hän vaan vastasi kysymykseen. Mutta kuinka moni täältä on vaaatimuslistan kanssa etsinyt puolisoa ja päätynyt vain siihen, mitä olikin hakemassa!

Oliko muissa jusseissa mitään kohahduttavaa lausahdusta? En jaksa lukee kaikkia esittelyitä läpi.

Vierailija
236/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas läskit raivostuneet. Mun mielestä on ihan normaali toivoa normaalipainoista kumppania. Näin olen itsekin toivonut ja saanut, kuten myös minun kumppanini. Enkä keksi yhtäkään syytä, miksi minun tai puolisoni käytös muuttuisi yhtäkkiä niin, että alkaisimme silmittömästi lihomaan. Me ei olla lopettamassa urheilua, eikä oleellisesti muuttamaan ruokailutottumuksia. Syödään erittäin hyvin ja nautitaan herkuista jne, mutta ei se kuopassa näy. Olisi vaikea kuvitella itseäni sipsipussi kädessä makaamassa sohvalla jatkuvasti.

Voihan toiselle teistä tulla vaikka kilpirauhasongelmia, masennus...

Syömishäiriö... Niin muuten ei kaikki lihavat makaa sohvalla ja syö roskaruokaa. Mulla syömishäiriö ja syön tavallista terveellisempää ruokaa, mutta liikaa

Vierailija
237/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä että on rehellinen ja kertoo toiveistaan suoraan. Ei turhaan vääränlaiset sitten ota yhteyttä eikä aikaa mene hukkaan.

Asettaa kyllä aika kovat paineet naisille. Seuraavaksi täällä ruoditaan sitä mitä nämä maunon ehdokkaat oikein luulevat itsestään.

Vierailija
238/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähtee maunon matkaan, mutten telkkarissa. Onko noilla joku sopimus, ettei tapaa kirjoittelijoita siiviilissä ennen kameroita? En tahtoisi koko kansan edessä lähteä iskupuuhiin.

Oon muuten samaa mieltä, ettei maunon tarvis tähän ohjelmaan oikeesti lähtee. Toihan on menevä mies ja asuu lähellä turkua, eli onhan sen lähelläkin naisia. Eri tilanne, kuin pohjoisempien tilojen jampat, jotka ovat oikeesti sidottuja niihin eläimiinsä niin ettei pääse reissaamaan naisten perässä.

Maikkarille palautetta, mauno ulos sarjasta! (Mä voin sit vähön lohduttaa sitä)

Vierailija
239/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla homot viedaan navetan taakse .. ja siellä ei homostella.

Olet täysin väärässä, kyllä maatilojen omistajina löytyy myös homopareja, sinkkuhomoista nyt puhumattakaan, ovat sitä paitsi aika pidettyjä, hoitavat tilaansa parhaansa mukaan, eikä siitä tehdä mitään suurta numeroa, että sattuvat olemaan homoja. Baareissa juoksevat homot ovat asia erikseen.

Vierailija
240/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lähtee maunon matkaan, mutten telkkarissa. Onko noilla joku sopimus, ettei tapaa kirjoittelijoita siiviilissä ennen kameroita? En tahtoisi koko kansan edessä lähteä iskupuuhiin.

Oon muuten samaa mieltä, ettei maunon tarvis tähän ohjelmaan oikeesti lähtee. Toihan on menevä mies ja asuu lähellä turkua, eli onhan sen lähelläkin naisia. Eri tilanne, kuin pohjoisempien tilojen jampat, jotka ovat oikeesti sidottuja niihin eläimiinsä niin ettei pääse reissaamaan naisten perässä.

Maikkarille palautetta, mauno ulos sarjasta! (Mä voin sit vähön lohduttaa sitä)

Mikset lähesty Maunoa muuta kautta jos noin kiinnostaa?

Ketju on lukittu.