Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi Maunoa! Kyllä siinä alkaa emännän kuin emännän perse ajan mittaan levitä. Keskity sisäisiin arvoihin äläkä ole niin ulkokultainen, Mauno hyvä.
Pitää valita riittävän nuori emäntä jolla on parasta ennen aikaa vielä pitkästi jäljellä
[/quote]Palmuöljy lihottaa kansaa[/quote]
Juu, kysykää vaikka sitä Karl Fazer :ilta. Siinä on kyllä nimi jonka suomi-maatuskat paksujen nilkkojensa kanssa tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy lihottaa kansaa
Juu, kysykää vaikka sitä Karl Fazer :ilta. Siinä on kyllä nimi jonka suomi-maatuskat paksujen nilkkojensa kanssa tietävät.
Sininen tulevaisuus
Vierailija kirjoitti:
En itsekkään viehäty ylipainoisista miehistä, mutta minusta aika junttia sanoa sitä ääneen. Hänkin voisi vain jättää vastaamatta niille naisille joiden ulkonäkö ei viehätä, ilman mitään alleviivaamista. Tulee vähän mieleen ettei miehellä ehkä ole ns. sydämen sivistystä ja onko sitten vähän sovinisti muutenkin. Ei plussaa tuollainen kommentti, vaikka itse olen normaalipainoinen.
Eli junttia on sanoa ääneen mitä itsekin ajattelet? Minusta tuo on rehellisen miehen puhetta. Mulle avoimuus ja rehellisyys on plussaa eikä sellainen valkoisten valheiden suoltaminen ja teennäisyys, mikä ei johda pitkällä tähtäimellä mihinkään hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Miksi ihmeessä ei saisi kertoa ulkonäkömieltymyksistään ääneen vai haluatteko uusinnan Aliisan ja Esan matkasta? On vain hyvä, että Mauno kertoo selvästi mielipiteensä, ei hän tässä ketään loukkaa vaan yrittää viestittää jo tässä vaiheessa, millaisia yhteydenottoja hän toivoo.
Ja lohduksi näille mielensäpahoittajille, että on myös miehiä, jotka haluavat ylipainoisia, makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerejä sinänsä ei ole mitään vikaa. En kuitenkaan itse valitsisi kumppania jotka esm. juuri ulkonäköön kriteerit sanoo ääneen. Jos ei miellytä niin ei miellytä enkä ymmärrä miksi se pitäisi jotenkin perustella. Jää kyllä yhteydenotto lähettämättä, tosin jäisi se muutenkin.
Miksi ihmeessä ei saisi kertoa ulkonäkömieltymyksistään ääneen vai haluatteko uusinnan Aliisan ja Esan matkasta? On vain hyvä, että Mauno kertoo selvästi mielipiteensä, ei hän tässä ketään loukkaa vaan yrittää viestittää jo tässä vaiheessa, millaisia yhteydenottoja hän toivoo.
Ja lohduksi näille mielensäpahoittajille, että on myös miehiä, jotka haluavat ylipainoisia, makunsa kullakin.
Oliko Aliisa liian lihava Esan makuun?
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki miehet ajattelevat kuin Mauno. Mauno sohi ampiaispesää sanomalla asian ääneen.
Niinhän se menee, että kukaan (suomalaiset naiset) ei tykkää totuuden puhujista. Kaikista vähiten niistä jotka sen sanovat ääneen, se on vain niiiii-in paljon helpompaa ampua sanasaattaja jotta pääsee nopeasti takaisin teurastamaan sitä sukulaatilevyä. Suomalainen nainen suklaalevyn kimpussa on kuin Pac-Man, suu aukeaa 180 astetta pään 360 :stä asteesta, ja hupsista!, sinne upposi TAAS yksi sininen ajassa 0.03 sek.
(ei puoleen jäsen, niitä ei vahingoitettu tätä kirjoittaessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?
Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.
Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.
Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.
No varmasti parikymppisissäkin on hajontaa, miten tahtovat käyttää sen nuoruutensa! Tuolla pääsisi maaseudun rauhaan ratsastelemaan miehen kanssa. Ei aivan kaikki tahdo kaupungin vilinää ja yöelämää.
Ja onhan nuoren helpompi tuohon touhuun lähteä. Kolekymppisen elämä (työt koti harrastukset kaverit) voivat olla jo jossain toisessa kaupungissa, mistä ei tahdo lähteä. Ja taas toisaalta, voihan heistä löytyä myös joku joka kaipaa irtiottoa ja uusia maisemia. Ei sitä voi iällä määrätä mitä ihminen haluaa.
Nuorempiakin maajusseja on tarjolla, jos maaseudun rauhaan mielii. Mieluummin sitä nyt hieman nuoremman miehen kainalossa kuin vanhemman.
No olihan tuo mauno nyt sata kertaa söpömpi ja hauskempi, kuin ne nuoret jussit! Siis mun mielestä. Miksi mun nyt pitäisi yrittää jotain nuorempaa, josta en kiinostunut, vaan koska satun itse olemaan vielä nuori? Tosi omituista.
Kai niitä maajusseja muualtakin löytyy ku telkkarista. Mut ei kait siin, jos kerta Mauno oli sinusta niin kerrassaan hurmaava, niin eipä muuta ku iskuhommiin vaan. Toivottavasti olet Maunon makuun tarpeeksi kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ja normaalipainoinen!! Se on tärkeää, sitä ei sovi unohtaa. ;)
Jotain vituttaa rankasti ku nuorempi nainen pitääkin Maunoa ihan ok:na... :D
Naisten pitäis ilmeisesti kaikkien nyt karttaa Maunoa (etenkin niiden nuorempien), se on meidän velvollisuus naisena. Kun meni mokoma sanomaan ääneen sen, miten suurin osa ajattelee, myös moni tuomitseva nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha pukki Manulle.
Toiset on nääs normaalipainosempia, kuin toiset. Siis erittäin normaalipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Uskotko tuota itsekkään?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki miehet ajattelevat kuin Mauno. Mauno sohi ampiaispesää sanomalla asian ääneen.
Niinhän se menee, että kukaan (suomalaiset naiset) ei tykkää totuuden puhujista. Kaikista vähiten niistä jotka sen sanovat ääneen, se on vain niiiii-in paljon helpompaa ampua sanasaattaja jotta pääsee nopeasti takaisin teurastamaan sitä sukulaatilevyä. Suomalainen nainen suklaalevyn kimpussa on kuin Pac-Man, suu aukeaa 180 astetta pään 360 :stä asteesta, ja hupsista!, sinne upposi TAAS yksi sininen ajassa 0.03 sek.
(ei puoleen jäsen, niitä ei vahingoitettu tätä kirjoittaessa)
Olin tukehtua suklaapalaan. Kiitos siitä!
Kaikki eivät pidä ylipainoisia viehättävänä... onko siinä ongelma?
Normaalipainoinen on aika väljä käsite. Tuntuu että ylipainoisuuden yleistyessä yhteiskunnassamme normaalina pidettyä painoa onkin liutettu ylöspäin.
On sääli ja harmi että nykyään niin moni työ on istumatyötä. On monia joille se ei ole ongelma, mutta valtaosalla se on yksi suurimpia yksittäisiä syitä ylipainolle.
Hyväpalkkainen fyysinen työ on nykyään harvinainen. Sellaisia kuitenkin tarvittaisiin lisää, jotta ihmisiä hakeutuisi fyysisiin töihin, sillä nyt moni ei ehdi tai jaksa vapaa-ajalla korvata puuttelliseksi jäänyttä liikkumistarvetta. Verotuksella asiaa voitaisiin ohjata niin että fyysisiä töitä verotettaisiin kevyemmin. Lopulta tämän vaikutus voisi yltää jopa niin että saataisiin myös onnellisempia parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?
Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.
Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.
Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.
No varmasti parikymppisissäkin on hajontaa, miten tahtovat käyttää sen nuoruutensa! Tuolla pääsisi maaseudun rauhaan ratsastelemaan miehen kanssa. Ei aivan kaikki tahdo kaupungin vilinää ja yöelämää.
Ja onhan nuoren helpompi tuohon touhuun lähteä. Kolekymppisen elämä (työt koti harrastukset kaverit) voivat olla jo jossain toisessa kaupungissa, mistä ei tahdo lähteä. Ja taas toisaalta, voihan heistä löytyä myös joku joka kaipaa irtiottoa ja uusia maisemia. Ei sitä voi iällä määrätä mitä ihminen haluaa.
Nuorempiakin maajusseja on tarjolla, jos maaseudun rauhaan mielii. Mieluummin sitä nyt hieman nuoremman miehen kainalossa kuin vanhemman.
No olihan tuo mauno nyt sata kertaa söpömpi ja hauskempi, kuin ne nuoret jussit! Siis mun mielestä. Miksi mun nyt pitäisi yrittää jotain nuorempaa, josta en kiinostunut, vaan koska satun itse olemaan vielä nuori? Tosi omituista.
Kai niitä maajusseja muualtakin löytyy ku telkkarista. Mut ei kait siin, jos kerta Mauno oli sinusta niin kerrassaan hurmaava, niin eipä muuta ku iskuhommiin vaan. Toivottavasti olet Maunon makuun tarpeeksi kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ja normaalipainoinen!! Se on tärkeää, sitä ei sovi unohtaa. ;)
Jotain vituttaa rankasti ku nuorempi nainen pitääkin Maunoa ihan ok:na... :D
Naisten pitäis ilmeisesti kaikkien nyt karttaa Maunoa (etenkin niiden nuorempien), se on meidän velvollisuus naisena. Kun meni mokoma sanomaan ääneen sen, miten suurin osa ajattelee, myös moni tuomitseva nainen itse.
Itse en lähestyisi huomattavasti vanhempaa pintaliitäjätyyppistä miestä. Siksi hieman ihmettelin. Mut pakko kai sanoa tähän vanha fraasi: muut tehkööt mitä tahtoo.
Googlasin kuvan, selkeästi keskivertoa komeampi mies kyseessä.
On siis varaa vaatia normaalipainoista, minkä huomaa siitäkin ettei vaatimusta teilata täällä yhtä voimakkaasti kuin yleensä.
Ulkonäöltään komea mies = luonteeltaan ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Uskotko tuota itsekkään?
M35
Se on minun henkilökohtainen kokemukseni, joten uskon. Tai en minä tiedä miksi miehet eivät lähesty. Kaikki ylipainoiset tuttavani ovat kuitenkin parisuhteessa. Naama minulla on ihan normaali, joten tuskin syy siitäkään löytyy.
121212 kirjoitti:
On siis varaa vaatia normaalipainoista, minkä huomaa siitäkin ettei vaatimusta teilata täällä yhtä voimakkaasti kuin yleensä.
Ulkonäöltään komea mies = luonteeltaan ihana mies.
Onko tosiaan näin, että keskivertoa komeampi naiset?
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tuota itsekkään?
M35
Se on minun henkilökohtainen kokemukseni, joten uskon. Tai en minä tiedä miksi miehet eivät lähesty. Kaikki ylipainoiset tuttavani ovat kuitenkin parisuhteessa. Naama minulla on ihan normaali, joten tuskin syy siitäkään löytyy.
Annatko itse mitään "viestiä " miehelle lähestyä? En itse ainakaan muuten lähesty jos nainen on hoikka ja nätti.
M35
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Ulkonäöltään komea mies = luonteeltaan ihana mies.Onko tosiaan näin, että keskivertoa komeampi naiset?
M36
Tavis
Älä sinä ala miehiä neuvomaan! Miehet ovat visuaalisia olentoja. Se on biologiaa, että miehet viehättyvät kauniista, nuorista, hoikista naisista. Mene sinä itse treffailemaan vanhoja köntyksiä siitä, se on sinun osasi naisena.