Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä saa kolmetoistasivuisen ketjun? Maunolla on oikeus itse asettaa kriteerinsä naiselle, ota tai jätä. Mielensäpahoittamisesta ei hyödy kukaan mitään.
Ai Maunokin löysi palstalle
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?
Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.
Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.
Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missit jonoon järjesty!
-Mauno-
Tässä puhuttiin normaalipainoisista naisista..... näköjään se täällä tarkoittaa ainoastaan missiä.
Toive vai kriteeri kumpi vaan on ihan ok, jos Mauno itsekin on normaalipainoinen."Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla". Tuo on maikkarin sivulta kopsattu, sieltä missä jussit esiteltiin. Kaunis nainen näemmä Maunolla etsinnässä.
TV:stä tuttu mies voi ladella vaatimuksia naisille. Toisin se on meillä tavismiehillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?
Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.
Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.
Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.
Julkisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä saa kolmetoistasivuisen ketjun? Maunolla on oikeus itse asettaa kriteerinsä naiselle, ota tai jätä. Mielensäpahoittamisesta ei hyödy kukaan mitään.
Ai Maunokin löysi palstalle
En ole alkuperäinen, mutta pakko kysyä: olitko aikeissa kirjoittaa jossain kohtaa Maunolle? Petyitkö pahastikin nyt, kun tajusit ettei sinulla ole mahdollisuuksia? Ei hätää, ota itse lihava mies, jos se kerta on sinulle ihan ok ja anna muiden valita kumppaninsa miten haluaa. Jos ei ole mukava olla ruman nais-/miesystävän kanssa, niin herranjumala MIKSI pitäisi? Annetaan toisten elää miten haluaa ja tehdä sellaisia päätöksiä ja valintoja jotka ovat itselle parhaaksi. Kumppani on kuitenkin aika keskeinen osa elämää, joten annetaan kaikille oikeus päättää kenen ja minkä näköisen kanssa haluaa elämänsä jakaa. 🙏
Mauno lähtee ennakkosuosikkina tähän leikkiin. Saattaa jopa voittaa koko kilpailun!
Milloin äänestysohjeet julkaistaan?
Kirjeiden lähettäjiltähän tuo säästää turhan vaivan, tosin montakohan omasta mielestään kaunista sitten löytyy, saa nähdä.
Eli ketjun perusteella palstamammojen pitää jatkossa myös lämmetä rumille ja lihaville miehille, muutoin mesoamisessanne ei ole mitään tolkkua.
Toisekseen, jos Mauno hakee nättiä naista, ei se automaattisesti tarkoita mitään missin etsintää.
Miehillä kun se naismaku on usein laveampi kuin miehiä pinnallisimmilla naisilla.
Samaa mesoamista oli Ikea-Erno tapauksessa, vaikka kukaan ei edes tiedä mikä Ernon mielestä oli se maailman kauneimman naisen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missit jonoon järjesty!
-Mauno-
Tässä puhuttiin normaalipainoisista naisista..... näköjään se täällä tarkoittaa ainoastaan missiä.
Toive vai kriteeri kumpi vaan on ihan ok, jos Mauno itsekin on normaalipainoinen."Kriteerit naiselle ovat tiukat. Nainen saisi olla kaunis, aktiivinen ja spontaani. Ylipainoa ei saa olla". Tuo on maikkarin sivulta kopsattu, sieltä missä jussit esiteltiin. Kaunis nainen näemmä Maunolla etsinnässä.
TV:stä tuttu mies voi ladella vaatimuksia naisille. Toisin se on meillä tavismiehillä
senkus latelet menemään, kuka estää?
No ehkä Mauno harrastaa eläinnäyttelyitä.
Itse en keksisi mitään sanottavaa miehelle, jonka ajatukset onnistuneesta tärkeimmästä ihmissuhteesta rajoittuvat osapuolten normaalipainoon.
Vierailija kirjoitti:
Eli ketjun perusteella palstamammojen pitää jatkossa myös lämmetä rumille ja lihaville miehille, muutoin mesoamisessanne ei ole mitään tolkkua.
Toisekseen, jos Mauno hakee nättiä naista, ei se automaattisesti tarkoita mitään missin etsintää.
Miehillä kun se naismaku on usein laveampi kuin miehiä pinnallisimmilla naisilla.
Samaa mesoamista oli Ikea-Erno tapauksessa, vaikka kukaan ei edes tiedä mikä Ernon mielestä oli se maailman kauneimman naisen ulkonäkö.
Kuka on Ikea-Erno?
Sinällään ihmetyttää kyllä se että oikein kriteerejä aletaan laatimaan :D Kun lähtötilannehan on se ettei moni nainen suurin surminkaan muuttaisi perähikiälle anopin naapuriin maatalon emännäksi: tulot ovat epävarmoja, jos on elukoita niin matkustaa ei juuri pysty, sosiaalinen elämä nolla...
Mo! Tunnen henkilökohtaisesti ja on muuten mukava mies. Normaalipainoinenkin.
Toi Maunohan on komee ainakin Google kuvahaun parin ekan kuvan perusteella, saattaapi jopa olla ihan hyvässä kunnossakin. Kyllä minä nyt ymmärrän ja tajuan hänen kriteerinsä.
Oletin nimittäin jotain lihavaa, vanhaa ja rumaa äijää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy selityksiä ylipainolle. Kilpirauhanen ei varmasti ole syy kuin harvoilla. Aivan ihme puolusteluja lihavuudelle ja tietenkin miesten haukkumista. Ihan yhtä törkeän näköistä se on miesten lihavuus. En näe mitään muuta kuin tekosyitä puolustella lihavuutta. Olen keski-ikäinen mies pituus 180 ja paino 78.
Nykyään nuorissa näkee ihan helvetisti ylipainoisia. Omassa nuoruudessa lihavia oli paljon vähemmän. Syitä on liikaa kaikkea lihottavaa ja ruuturiippuvuus. Siinä on sellainen yhdistelmä mikä takaa sen lihomisen. Kavereiden kanssa eism. pyöräiltiin 10 km uimahalliin. Nykyään lyhyemmätkin matkat viedään autolla.
Tarpeeseen tulee se uusi keksintö jossa lääke antaa paremman kunnon. Siitä on ajateltu apua lähinnä vanhuksille mutta velttojen takia sitä varmaan joudutaan jakelemaan yleisesti.
Yhteiskunta on muuttunut. Ihmiset ovat nykyään kiireisempiä ja stressaantuneempia kuin ennen. Kaikesta pitää kilpailla jo nuoresta lähtien. Tämä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta ihmisissä.
Johtava kirjoitti:
Mauno lähtee ennakkosuosikkina tähän leikkiin. Saattaa jopa voittaa koko kilpailun!
Milloin äänestysohjeet julkaistaan?
Minkä kilpailun?
Jos Mauno on näitä tanssihuhtojia, niin niille ei kelpaa muut kuin hoikat ja vieläkin hoikemmat. Ovat erittäin kronkeleita ja itseään täynnä. Muutenkin naama peruslukemilla ja vailla huumorinhäivää veivataan.
Muutaman kerran nykyisissä hikipinko-kädenali-kiepututustanssilavoilla käyneenä sen huomaa.
Kaikki jotka ovat laihoja, vaikkakin kuinka kuivakkkaita, pääsevät tanssimaan.
Vaikka olisi kukkea ja iloinen pyöreä nainen, niin saa jäädä seinäruusuksi. Ellei siis ole omaa tanssittajaa jo mukanana.
Ihmettelen täällä sitä joka sanoo, että on laiha ja miehet ei huomaa, muitahan ne ei nykyään huomaakaan.
Ainakin määrätyt miehet. (jotka luulevat olevansa itse täydellisiä, mutta ovat tosi asiapenttejä).
Toivottavasti nyt ei tämä Mauno. Mutta pahoin pelkään.
Vierailija kirjoitti:
Toi Maunohan on komee ainakin Google kuvahaun parin ekan kuvan perusteella, saattaapi jopa olla ihan hyvässä kunnossakin. Kyllä minä nyt ymmärrän ja tajuan hänen kriteerinsä.
Oletin nimittäin jotain lihavaa, vanhaa ja rumaa äijää.
Ihan tavikselta tuo minusta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?
Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty.
Niinpä, itselläni samat kokemukset. Olen jopa saanut pakkeja siksi että mies haluaa "pehmeämpää", enkä todellakaan ole mikään rasvaprosentti 10% vaan normisporttinen bmi 20.
Katukuvassa kaikilla pulleilla naisilla on mies käsikynkässä.
Kylläpä nyt yleistät.
Nämä ovat omat kokemukseni ja omat havaintoni. Alapeukuttakaa vain mutta se ei todellisuutta muuksi muuta.
Jos olisit fiksu, ymmärtäisit että sinun henkilökohtaista kokemuksesi ja havaintosi eivät määrittele faktoja tässä maailmassa. Yhden ihmisen havainnot ovat aina niin suppeat, että ei niiden perusteella voi pätevästi tehdä sellaisia yleistyksiä, kuin että ylipainoiset kelpaavat yleisesti paremmin kuin hoikat tai että kaikilla ylipainoisilla naisilla on aina kadulla mies käsikynkässään.
Oikein herkkujen herkkuja olivat kaikki.