Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
201/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?

Toivottavasti illan jaksosta selviäisi vähän kattavampia toiveita kumppanille.

Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.

Mauno nyt kuitenkin on sillai vielä nuori, että miksi ei haluaisi vielä lisää lapsia uuden naisen kanssa? Kyllä se varmaan olisi sanonut, jos lapsia haluava nainen olisi ehdoton ei, jos kerran ylipainostakin sanoi. Kirjottele vaan rohkeasti, jos siltä tuntuu.

Mun mielestä on ihan kelpo miehiä tuolla nyt. Mauno, Tuomo ja Antti-Jussi on ihan komeita ja muutenkin kunnollisen oloisia.

Vierailija
202/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Maunohan on komee ainakin Google kuvahaun parin ekan kuvan perusteella, saattaapi jopa olla ihan hyvässä kunnossakin. Kyllä minä nyt ymmärrän ja tajuan hänen kriteerinsä.

Oletin nimittäin jotain lihavaa, vanhaa ja rumaa äijää.

Ihan tavikselta tuo minusta näyttää. 

Sun mielestäsi ehkä? Mun mielestä komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mauno sukua presidentti Koivistolle?

Vierailija
204/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Maunon esittely oli vähän huono. Kertoi että on jo pari tytärtä, jotka alkavat olla pian jo esiteinejä. Tässä näin lapsettomana parikymppisenä miettii, että millaseen tilanteeseen sitä tulis edes lähdettyä; tahtooko Mauno enää vaipparallia vuosien tauon jälkeen? Haluaako vain sen sporttisen mimmin seikkailemaan, muttei perhe-elämää? Häistä haaveili, mutta millaista elämää se arki sitten olisi. Varsinkin kun mies painaa noin kovasti duunia, kertoi lomansakin sijoittavan siihen pellollaolo aikoihin, niin mitä puoliso hänestä saa?

Vähän tuo Mauno mua kyllä säväytti, mutten noilla tiedoilla kirjeitä lähettelis.

Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.

No varmasti parikymppisissäkin on hajontaa, miten tahtovat käyttää sen nuoruutensa! Tuolla pääsisi maaseudun rauhaan ratsastelemaan miehen kanssa. Ei aivan kaikki tahdo kaupungin vilinää ja yöelämää.

Ja onhan nuoren helpompi tuohon touhuun lähteä. Kolekymppisen elämä (työt koti harrastukset kaverit) voivat olla jo jossain toisessa kaupungissa, mistä ei tahdo lähteä. Ja taas toisaalta, voihan heistä löytyä myös joku joka kaipaa irtiottoa ja uusia maisemia. Ei sitä voi iällä määrätä mitä ihminen haluaa.

Vierailija
205/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Maunohan on komee ainakin Google kuvahaun parin ekan kuvan perusteella, saattaapi jopa olla ihan hyvässä kunnossakin. Kyllä minä nyt ymmärrän ja tajuan hänen kriteerinsä.

Pitää nyt lisätä, että tässä taas nämä ulkonäköihanteet eroavat. Minun mielestä Mauno on taas komea, kun joidenkin AVlaistenkin ihkuttama Robin ei ole edes ihan ok. Jenni Vartiainen ja Kim Kardashian ovat mielestäni kauniita, kun taas joku Kylie Jenner on ihan ok.

Samanlailla vaikka Maunostakin kaunis nainen voi olla teidän mielestä "ihan tavallinen".

Vierailija
206/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mitä toivomus edes normaalipainoisesta kumppanista on saanut täällä aikaan.

Vierailija
207/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää nyt lisätä, että tässä taas nämä ulkonäköihanteet eroavat. Minun mielestä Mauno on taas komea, kun joidenkin AVlaistenkin ihkuttama Robin ei ole edes ihan ok. Jenni Vartiainen ja Kim Kardashian ovat mielestäni kauniita, kun taas joku Kylie Jenner on ihan ok.

Samanlailla vaikka Maunostakin kaunis nainen voi olla teidän mielestä "ihan tavallinen".

No sehän nähdään sitten kun ne Maunon valitsevat naiset esitellään televisiossa

Vierailija
208/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?

Älä yleistä.

Minä olen ihastunut korviani myöten erääseen itseäni 10-20v vanhempaan naiseen (minä 40v, hän 50-60v) ja hän ei ole maailman timmeimmässä kunnossa, mutta sillä ei ole väliä, kun hänen katseensa ja luonteensa lumoaa minut kerta kerran jälkeen.

<3

Vierailija
209/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli alipainoiset ja ylipainoiset ei kelpaa. OK, mutta tuleeko sitten ero jos vaimo laihtuu liikaa (alipainoinen) tai lihoaa liikaa (ylipainoinen) ?

Ilmeisesti varuillaan saa olla. Yhden työkaverin mies oli ruvennut puhumaan, että "sun pitäis laihduttaa tuosta vatsan kohdalta" (sängyssäkö oli moittinut?). Myöhemmin tuli ero. Onko uusi vaimo sitten paremmin säilyttänyt linjansa, sitä en tiedä.

Vierailija
210/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu tyypillisesti läheisyys ja seksi yhtenä tärkeänä osana, muutenhan kyse olisi pelkästä kaverisuhteesta? Seksin onnistuminen riippuu taas täysin siitä kiihottuuko mies vai ei, ja kiihottuminen ei ikävä kyllä ole tahdonvarainen reaktio, vaan siihen vaaditaan toisen kokemista viehättäväksi.

Ainakin minulle ja varmasti myös valtaosalle muille miehistä  suurin yksittäinen turn off on naisen ylipaino. En minä kuitenkaan ole mitenkään tietoisesti päättänyt pitää normaalipainoisia ja hoikkia naisia viehättävinä ja ylipainoisia epäviehättävinä. Päinvastoin - mikäli pystyisin jollain tavoin vaikuttamaan omiin mieltymyksiini, niin kaikkein mieluiten kävisin aivan kuumana pyöreämpiin naisiin. Jos joku tietää jonkin toimivan keinon tähän, niin kuulisin siitä myös erittäin mielelläni?

Vierailija
211/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaa ihmetyttämään miksi parikymppinen nainen lähtökohtaisestikaan kiinnostuisi 35-vuotiaasta Maunosta. Mies on jo keski-ikäistymässä. Parikymppinen elää vasta parasta nuoruuttaan.

No varmasti parikymppisissäkin on hajontaa, miten tahtovat käyttää sen nuoruutensa! Tuolla pääsisi maaseudun rauhaan ratsastelemaan miehen kanssa. Ei aivan kaikki tahdo kaupungin vilinää ja yöelämää.

Ja onhan nuoren helpompi tuohon touhuun lähteä. Kolekymppisen elämä (työt koti harrastukset kaverit) voivat olla jo jossain toisessa kaupungissa, mistä ei tahdo lähteä. Ja taas toisaalta, voihan heistä löytyä myös joku joka kaipaa irtiottoa ja uusia maisemia. Ei sitä voi iällä määrätä mitä ihminen haluaa.

Nuorempiakin maajusseja on tarjolla, jos maaseudun rauhaan mielii. Mieluummin sitä nyt hieman nuoremman miehen kainalossa kuin vanhemman. 

Vierailija
212/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno kun halusi kauniin naisen, niin on itse erittäin vaikeeta sanoa, olenko minä Maunon mielestä kaunis vai en. Siksi toi on vähän huono kriteeri, koska tietenkin haetaan kumppania jonka ulkonäkö miellyttää omaa silmää, mutta kun ei me tiedetä mikä se Maunon mittapuulla on!

Jos se Mauno kerta saattaa tykätä harmaavarpusista (emme voi tietää), niin kuinka moni varpunen nyt Maunoa tohtiikaan lähestyä?

Vierailija
213/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempiakin maajusseja on tarjolla, jos maaseudun rauhaan mielii. Mieluummin sitä nyt hieman nuoremman miehen kainalossa kuin vanhemman. 

Tais olla Maunon itsensä kirjoittama myyntipuhe ;)

Vierailija
214/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Mauno on näitä tanssihuhtojia, niin niille ei kelpaa muut kuin hoikat ja vieläkin hoikemmat. Ovat erittäin kronkeleita ja itseään täynnä. Muutenkin naama peruslukemilla ja vailla huumorinhäivää veivataan.

Muutaman kerran nykyisissä hikipinko-kädenali-kiepututustanssilavoilla käyneenä sen huomaa.

Kaikki jotka ovat laihoja, vaikkakin kuinka kuivakkkaita, pääsevät tanssimaan.

Vaikka olisi kukkea ja iloinen pyöreä nainen, niin saa jäädä seinäruusuksi. Ellei siis ole omaa tanssittajaa jo mukanana.

Ihmettelen täällä sitä joka sanoo, että on laiha ja miehet ei huomaa, muitahan ne ei nykyään huomaakaan.

Ainakin määrätyt miehet. (jotka luulevat olevansa itse täydellisiä, mutta ovat tosi asiapenttejä).

Toivottavasti nyt ei tämä Mauno. Mutta pahoin pelkään.

Näköjään ette erota normaalipainoista ja laihaa toisistaan.... :D

http://www.lily.fi/blogit/3sisterssoulsisters/ylipainoinen-pulska-norma…

Postauksen lopusta löytyy kuva. 1 ja 2 ovat laihoja. 3, 4 ja ehkä joidenkin mielestä vielä 5 ovat normaalipainoisia.

Vierailija
215/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Mauno on näitä tanssihuhtojia, niin niille ei kelpaa muut kuin hoikat ja vieläkin hoikemmat. Ovat erittäin kronkeleita ja itseään täynnä. Muutenkin naama peruslukemilla ja vailla huumorinhäivää veivataan.

Muutaman kerran nykyisissä hikipinko-kädenali-kiepututustanssilavoilla käyneenä sen huomaa.

Kaikki jotka ovat laihoja, vaikkakin kuinka kuivakkkaita, pääsevät tanssimaan.

Vaikka olisi kukkea ja iloinen pyöreä nainen, niin saa jäädä seinäruusuksi. Ellei siis ole omaa tanssittajaa jo mukanana.

Ihmettelen täällä sitä joka sanoo, että on laiha ja miehet ei huomaa, muitahan ne ei nykyään huomaakaan.

Ainakin määrätyt miehet. (jotka luulevat olevansa itse täydellisiä, mutta ovat tosi asiapenttejä).

Toivottavasti nyt ei tämä Mauno. Mutta pahoin pelkään.

Näköjään ette erota normaalipainoista ja laihaa toisistaan.... :D

http://www.lily.fi/blogit/3sisterssoulsisters/ylipainoinen-pulska-norma…

Postauksen lopusta löytyy kuva. 1 ja 2 ovat laihoja. 3, 4 ja ehkä joidenkin mielestä vielä 5 ovat normaalipainoisia.

Niin ja tottakai 0 myös laiha.

Vierailija
216/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on naurettavan pitkä.

M

Vierailija
217/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olihan tuo mauno nyt sata kertaa söpömpi ja hauskempi, kuin ne nuoret jussit! Siis mun mielestä. Miksi mun nyt pitäisi yrittää jotain nuorempaa, josta en kiinostunut, vaan koska satun itse olemaan vielä nuori? Tosi omituista.

Vierailija
218/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän nähdään sitten kun ne Maunon valitsevat naiset esitellään televisiossa

Nimenomaan, siksi sanoinkin "voi olla" ;)

Vierailija
219/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Tuomon tai Antti-Jussin. Miksei nuo lantsarit koskaan etsi miestä?

T: Mies

Vierailija
220/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno kun halusi kauniin naisen, niin on itse erittäin vaikeeta sanoa, olenko minä Maunon mielestä kaunis vai en. Siksi toi on vähän huono kriteeri, koska tietenkin haetaan kumppania jonka ulkonäkö miellyttää omaa silmää, mutta kun ei me tiedetä mikä se Maunon mittapuulla on!

Jos se Mauno kerta saattaa tykätä harmaavarpusista (emme voi tietää), niin kuinka moni varpunen nyt Maunoa tohtiikaan lähestyä?

Juu valitettavasti sanomalla ääneen, että haluaa kauniin, helposti varmaan saa vastauksia hieman narsistisilta tyrkyiltä mutta ei itsestään epävarmoilta näteiltä naisilta. Mutta helpostihan se silti selviäisi lähettämällä Maunolle kuva. Jos se tykkää, niin vastailee.

Ketju on lukittu.