Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta häpeällinen salaisuutesi

Vierailija
11.03.2018 |

Tai mikä salaisuus tahansa.

Aloitan: Kadun syvästi lasten hankkimista. Tein lapset nuorina, kun en vielä lainkaan tuntenut itseäni tai tiennyt mistä nautin ja millaisen elämän haluan. Vanhemmuus ei sovi minulle. Kukaan ei varmaan uskoisi minua jos kertoisin tämän jollekin. Edes mieheni ei tiedä. Miehen, ystävien ja sukulaisten mielestä olen loistava äiti.

Kommentit (538)

Vierailija
1/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Vierailija
2/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni luulee olevansa ensimmäinen seksipartnerini. Oikeasti minulla oli kymmeniä yhdenyönjuttuja ja pari seksisuhdetta ennen häntä. Miehen kanssa olemme olleet nyt 10v yhdessä.

Mitä häpeällistä tuossa nyt on? Paitsi valehtelu tietenkin. Miksi valehtelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...

Vierailija
4/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelin entisen ystäväni asioista pitkin kyliä...teen sitä edelleen...sain hänelle narkkarin maineen huutelemalla kuinka hän käyttää vaikka näin ei ole. Muutti muualle asumaan kun ei jaksanut enään sitä paskaa mitä sai niskaansa...olin vain kateellinen hänelle..ei ole ainut jonka asioista olen valehdellut pokkana muille...

Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..

Vierailija
5/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiminlyön koirani hoitoa masennukseni johdosta. En jaksa leikata kynsiä ja lenkittää useasti. Koirakin vaikuttaa masentuneelta. Varmaan masentuu seurassani.

Vierailija
6/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitan taloudellista väkivaltaa miestäni kohtaan. Mies ei tajua mitään.

Vierailija
7/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laiminlyön koirani hoitoa. :( Viikko sitten sentään harjasin sen.

Vierailija
8/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen trolli.

Vierailija
9/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en harjaa ollenkaan. Käytän kahdesti päivässä nopeaa ulkona ja annan ruuan. Kynnet leikkaan 1-2 kertaa vuodessa. Muuten me koiran kanssa vaan makoillaan. On sillä jotain omia leluja joilla välillä leikkii.

Vierailija
10/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavassa suhteessa varatun miehen kanssa. Edes parhaimmat ystäväni eivät tiedä tätä. Häpeän ja pelkään kiinnijäämistä, mutta en voi lopettaakaan. En haaveile, että mies jättäisi perheensä minun takia. Tiedän, ettei hän tee niin. Rakastaa myös vaimoaan ja lapsiaan.

Vierailija
11/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän. En saa yhtä hyviä kiksejä seksistä ellen tiedä pettäväni.

Vierailija
12/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaan työpaikan kahvilistaan aina tuoneeni mukamas joka kuun alussa uuden Juhla-Mokan.

Viimeksi toin oikeesti joskus elokuussa... Paketteja hylly täysi, kuka niitä laskee. Ja olen näiden Pariisin-, Prahan-, Brysselin- ym. kävijäkollegojen köyhin - se ainoa, joka kävi viime lomilla vain postilaatikolla :D Halpiskahvia voisin tuodakin, mutten välitä niistä nenännyrpistelyistä.

Vierailija
13/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa pervoiltiin sairaita lääkärileikkejä pieninä. Hävettää eikä olla missään yhteyksissä. Pidän itseäni syypäänä.

Minua on kotona rangaistu fyysisellä väkivallalla ja rakkaudettomuudella. On piesty ja äiti arvottanut sisaruksia. Väkivallan takia kokeilin varhain rikoksia ja päihteitä. En päässyt pyynnöstä nuorisokotiin kun mua ei uskottu kotitapahtumista.

Olen kokenut suhteissa sairaimpia asioita mitä ihmismieli voi ilman sekoamista. Tiedän olevani hjalla yhä. Olen itsekin syyllistynyt väkivaltaan pahoinvoivana. Häpeän kaikkea menneisyyden taakkaa ja itseäni.

Vierailija
14/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi kun hän kertoi totuuden kuinka jauhan paskaa parista muusta joille esitin kaveria mutta sain vakuutettua että hän on se joka paskaa jauhaa. Olen perheelleni myös valehdellut hänestä asioita ylä asteelta asti. En häpeä enkä aio myöntää koskaan tätä. Sain savustettua hänet tästä kaupungista valheillani. Kai kateus tai jotain kun en ole laiha kuin hän...väitin paskaa hänen lapsestaan myös ja soittelin valheellisia lasuja tahallani..

Onko nimesi Katja?

Vierailija
15/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kevyttä kamaa omaani verrattuna, jota en tietenkään nyt viitsi paljastaa.

Vierailija
16/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hirmuisen ruma alapää ja olen luultavasti aika väljä. Sisemmän häpyhuulet isot ja rumat ja joku ylimääräinen ihonpalakin tuolla on. Väljyys ahdistaa. Asiaa mietin päivittäin ja itsetuntoa syö vaikka kukaan ei päällepäin näe mitään. Harmittaa.

Vierailija
17/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en harjaa ollenkaan. Käytän kahdesti päivässä nopeaa ulkona ja annan ruuan. Kynnet leikkaan 1-2 kertaa vuodessa. Muuten me koiran kanssa vaan makoillaan. On sillä jotain omia leluja joilla välillä leikkii.

Miksi et myy koiraa pois?

Vierailija
18/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Katja?

Ei ole. Vaan. S.K enempää en paljasta ettei tunnisteta..

Vierailija
19/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuunnellut tänään Kansanradiota. Suomalainen proge meni kaiken edelle!

Vierailija
20/538 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minua hävettää myöntää edes itselleni, että olen juuri nyt aika onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Kaikki on hyvin. Pelkään kuitenkin koko ajan, että tilanne taas muuttuu jossain vaiheessa huonommaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi