ONNELA OFFICIAL
Kommentit (31)
Yhtä ontuvaa olisi kääntää esim. Dynastia Suomi-versioksi.
Pitääkö kaikkea aina verrata, voi luoja:D
Onnela on ihan viihdyttävä sarja, jos osaa katsoa sitä neutraalisti vertaamatta sitä mihinkään muuhun sarjaan.
Voitte aina palata Solsidaninne pariin, jos ei nappaa.
Ärsyttää kun sarjassa köpötellään kengillä sisällä. Ei ole Suomessa tapana.
Sarjahan on ihana! Katsoin sen viikonloppuna netin kautta alusta loppuun. Nauraa hohotin katsoessani monta kertaa. Mun mielestä sen kuuluikin olla tuollaista yliampuvan alleviivaavaa, sehän se juju just olikin.
Onnela on aivan ihana sarja. Nyt toisella kaudella Mikko Leppilampi tuli mukaan, hahaa, tästä tulee hykerryttävää. Se kosinta kuorolaulun säestämänä oli hulvaton myös. Hierontasalonki autotallissa kaiken rojun keskellä oli aika ihana :D
Virkistävää sarjassa on, että miehet stressaa paljon naisia enemmän sitä, minkä vaikutuksen tekevät muihin.
Oon katsonu Onnelan ja mielestäni oli tosi hauska. Kannattaako sen jälkeen enää katsoa Solsidania vai onko huumori jotenkin liian ruotsalaista jos on tuosta tykännyt?
Eihän se meininki tietty ihan yhtä hyvin suomalaisiin piireihin istu, mutta onhan tuo nyt hyvä, paljon parempi kuin minäkään olisin ikinä odottanut! :D Toimii! Tekihän ruotsalaisetkin ihan samalla tavalla oman Sykkeensä (Syrror), samat hahmot vaan ruotsalaisilla nimillä, kohtaus kohtaukselta noudatti alkuperäisiä Sykkeen jaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Oon katsonu Onnelan ja mielestäni oli tosi hauska. Kannattaako sen jälkeen enää katsoa Solsidania vai onko huumori jotenkin liian ruotsalaista jos on tuosta tykännyt?
Vitsithän on samat, mutta kyllä ne siinä alkuperäisessä on vielä jotenki purevampia, kun esimerkiksi pääparien eroavaisuudet on vielä räikeämpiä ja se sijoittuu ihan oikeaan Solsidanin "hienosto"kaupunginosaan Tukholmassa. Ja näyttelijät on kivat, senkin takia kannattaa kyllä katsoa sekin. Olisi hauska kuulla, miltä se vaikuttaa noin päin kun olet ensin katsonut suomalaisen!
Musta olis ollut hyvä jos Fredden (mikä se Strangin hahmo nyt onkaan Onnelassa ;D) työkaveria olisi näytellyt tyyliin Mark Levengood, kun alkuperäisessä se on Andre Wikström. :P
Mielestäni vain Anna näyttelee luontevasti. Muuten aivan jäätävän huonoa settiä. Ja kukaan suomalainen mies ei pukeutuisi kuin Alex vai mikä hitto tässä nyt onkaan.