Urheiluhieroja tupakoi!? Kuinka tämä on mahdollista?
Näin hierojan röökillä käynnin jälkeen.
Meni kyllä uskottavuus ammattitaitoon.
Urheiluhierojan pitäisi olla urheiluhenkinen.
Kommentit (13)
Olen opettaja ja monesti ihmetellyt sitä miten kukaan meistä ei tupakoi toisin kuin moni hoitaja tai liikunta-alan ammattilainen.
Voi ei, syököhän vielä kaiken lisäksi sipsukkaa viikonloppuisin muutamalla oluella huuhdeltuna.
Hän ostaa savukkeita kaupasta, sytyttää savukkeen ja polttaa sen. Niin se on mahdollista.
Ei kannata koskaan vilkaista sairaalan tai terveysaseman tupakkapaikalle. Vois loppua terveydenhoidossa käynti.
Minä ostin liikunohjaajan palvelua kuntosalilta. Ohjaajalla oli mälli huulessa samalla kun minua ohjasi!
Moni ammattiurheilija polttaa myös.
On myös tupakoivia ja epäterveellisesti syöviä lääkäreitä. Eikös se mene jotenkin niin, että tehkää niin kuin me sanomme, ei niin kuin me teemme. Ja viinaakin mokomat joskus ottavat. :)
Janne Ahonenkin tupakoi ja oli sentään huippu-urheilija.
Onneksi tupruttelu on laitonta suomessa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tupruttelu on laitonta suomessa tulevaisuudessa.
Onneksi on muita aiheita ja vieläpä verottomina 😁 Voi joku vielä ikävöidä niitä aikoja, kun tupakka oli monille ainoa pahe.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata koskaan vilkaista sairaalan tai terveysaseman tupakkapaikalle. Vois loppua terveydenhoidossa käynti.
Miksi ihmeessä, kyllä he silti työnsä tekevät. Tupakointi on jokaisen yksityisasia. Ei tartte mäkättää ulkopuolisten.
Miten se kuluu mihinkään? Itse olen uinninvalvoja ja tupakoin.
Samoin yli puolet työkavereistani.
Meidänkin pitäisi olla urheiluhenkisiä.