Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Tosi unelmamies - tuijottelee vain ulkonäköä. Olisi nyt vähän enemmän yrittänyt.
P.S. Mahtaako edes olla nähnyt koko naista vai halusiko tehdä vain julkisuustempun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on taas mitä mainioin osoitus siitä, ettei suomalaista naista kannata yhdenkään miehen edes harkita kumppanikseen
Älä huoli, emme ole tyrkyttämässä itseämme sinulle. :D
... tai kenellekään muullekaan miehelle.
Ja totta puhuakseni, en edes haluaisi elämääni läpeensä pinnallista miestä. Ei sellaisiin voi luottaa.
toinen
Mammat olisivat pissineet hunajaa, jos ilmoituksen olisi jättänyt italialainen Flavio...
Mikähän tilanne tässä jutussa?
Anyway, itselleni tuli juttua lukiessa heti mieleen, miksi ihmeessä Ernon ikäinen ja näköinen mies kuvittelee kuvaillun kaltaisen kuvankauniin 25-vuotiaan olevan edes kiinnostunut hänestä?
Kyllä tuollainen kuvatun kaltainen neito haikailee ihan erilaisista miehistä. Todennäköisesti on joko jo seurustelusuhteessa (parhaimman näköiset todennäköisimmin tuossa iässä ovat) tai sitten kiinnostuu ihan erilaisista mieshistä.
Että sori vaan Erno.
Ihan kiva ele ja rohkeaakin omalla kauniilla tavallaan, mutta silti jotenkin säälittää...
Vierailija kirjoitti:
Mammat olisivat pissineet hunajaa, jos ilmoituksen olisi jättänyt italialainen Flavio...
Niin, siinä tapauksessa ilmoitukselle hymisteltäisiin ymmärtäväisesti ja kannustavasti: upeaa romanttista etelämaalaista avoimuutta ja spontaanisuutta, ja kuinka rohkeaa itsensä likoon laittamista - miksi tähän eivät suomimiehet pysty?
Olisi Erno voinut edes pipon ottaa pois päästä ennen treffi-ilmoituksen kuvan ottamista. Minuun ei ainakaan iske 24/7 pipoa päässä hautovat miehet, jollaiselta Erno vaikuttaa. Peitteleekö kaljua vai hakeeko nuorekkuutta?
Muutenkin tuntuu jotenkin limaiselta tuollainen itseään reippaasti nuorempien neitojen perään kuolaaminen. Pinnallinen mies.
Tää Erno muistuttaa vähän sitä Ensitreffit-Esaa.
Vierailija kirjoitti:
32-vuotias italialainen mies etsimässä itselleen täysin tuntematonta, huomattavasti nuorempaa naista pelkän ulkonäön perusteella olisi ihan yhtä limainen ja pinnallinen kuin samoin tekevä suomalainenkin mies. Kansalaisuudella ei tässä asiassa ole väliä.
Tuo nainenhan saattaa monen mielestä olla aivan tavis. Muta Ernon mielestä täysi kymppi. Voiko kukaan olla ulkonäön suhteen täysin objektiivinen.? Eikös se kemia vaikutakaan ollenkaan? Kemiat ja kohtaaminen. Lienee kiellettyjä nykyään. Minä ainakin näin vaimoni maailman kauneimpana jo parikymmentä vuotta sitten ja nykyäänkin. En voi sille mitään. Toki Hän sitä joskus ihmettelee kiivaastikin. Tosin, ei hän ole sanonut minua pinnalliseksi ulkonäköön kyttääjäksi. Muuten kyllä ihmettee. että näössäni on jotain pielessä. Ulkonäkö oli kuitenkin se, johon kiinnitin ensiksi huomiota. En mahda sille mitään. Olen siis pinnallinen, jos niin haluatte.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainenhan saattaa monen mielestä olla aivan tavis. Muta Ernon mielestä täysi kymppi. Voiko kukaan olla ulkonäön suhteen täysin objektiivinen.? Eikös se kemia vaikutakaan ollenkaan? Kemiat ja kohtaaminen. Lienee kiellettyjä nykyään. Minä ainakin näin vaimoni maailman kauneimpana jo parikymmentä vuotta sitten ja nykyäänkin. En voi sille mitään. Toki Hän sitä joskus ihmettelee kiivaastikin. Tosin, ei hän ole sanonut minua pinnalliseksi ulkonäköön kyttääjäksi. Muuten kyllä ihmettee. että näössäni on jotain pielessä. Ulkonäkö oli kuitenkin se, johon kiinnitin ensiksi huomiota. En mahda sille mitään. Olen siis pinnallinen, jos niin haluatte.
Mies
Romantiikka on kuollut! Ja rakastuminen on naiselle turmiollista. Saadessaan naisen rakastumaan itseensä, saa mies yliotteen huuruisesta hattarasta. Varokaa naiset rakastumista. Se on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Voi että kun menee taas niin pieleen koko keskustelun ydin. Argh. Kukaan ei kiistä sitä, etteikö ulkonäkö pelaa osaa siinä, kenestä kiinnostuu. Kyse oli nyt siitä, että onko tuo imarteleva vai ahdistava treffipyyntö tämän kyseisen naisen näkökulmasta. Siis se, että tuntematon, sinua kaukaa tuijotellut mies, tekee ison somekampanjan sinun löytämiseksi vain siksi, että hullaantui niin paljon ulkonäöstäsi. Onko se upea romanttinen ja imarteleva ele vai ahdistava, luotaantyöntävä ja nolo ele?
Useille naisille tuo tuntuisi EPÄMUKAVALTA lähestymiseltä. Eli jos tarkoituksena on saada tämä kyseinen nainen treffeille, niin luultavasti Erno ei pääse toivottuun lopputulokseen, koska tuosta yksittäisestä naisesta tuntuisi ahdistavalta, kun tuntematon tyyppi, jonka kanssa et ole ollut missään tekemisissä, tekee sinusta tuollaisen ison, näkyvän kampanjan. Jos tarkoituksena taas on vain huomion saaminen keneltä tahansa, niin sitähän tuolla toki saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32-vuotias italialainen mies etsimässä itselleen täysin tuntematonta, huomattavasti nuorempaa naista pelkän ulkonäön perusteella olisi ihan yhtä limainen ja pinnallinen kuin samoin tekevä suomalainenkin mies. Kansalaisuudella ei tässä asiassa ole väliä.
Niin. Jos Flavio/Erno olisivat nähneet tämän upean kaunottaren, menneet juttusille, mutteivat siinä tilanteessa tajunneet pyytää yhteystietoja, niin sitten tämä kampanja menisi paremmin läpi. Ulkonäkö voi kiinnittää huomion, mutta ei riitä selitykseksi, miksi joku haluaa näin näkyvästi tavoitella jotakuta. Olisi eri asia, jos hän olisi pitänyt naista muutenkin tutustumisenarvoisena ihmisenä. Nyt Erno alleviivaa sitä, että ihastuu nollasta sataan pelkän ulkonäön perusteella.
Näin viehättävän naisen, vaihdoimme muutaman sanasen ja minua jäi harmittamaan, etten uskaltanut kysyä yhteystietojasi, koska vaikutit tosi mukavalta. (naisen näkökulmasta ei ahdistavaa) VS. Näin kaukaa kauniin naisen, joka ei tiedä minusta mitään, mutta haluan hänen yhteystietonsa. (naisen näkökulmasta ahdistavaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Voi että kun menee taas niin pieleen koko keskustelun ydin. Argh. Kukaan ei kiistä sitä, etteikö ulkonäkö pelaa osaa siinä, kenestä kiinnostuu. Kyse oli nyt siitä, että onko tuo imarteleva vai ahdistava treffipyyntö tämän kyseisen naisen näkökulmasta. Siis se, että tuntematon, sinua kaukaa tuijotellut mies, tekee ison somekampanjan sinun löytämiseksi vain siksi, että hullaantui niin paljon ulkonäöstäsi. Onko se upea romanttinen ja imarteleva ele vai ahdistava, luotaantyöntävä ja nolo ele?
Useille naisille tuo tuntuisi EPÄMUKAVALTA lähestymiseltä. Eli jos tarkoituksena on saada tämä kyseinen nainen treffeille, niin luultavasti Erno ei pääse toivottuun lopputulokseen, koska tuosta yksittäisestä naisesta tuntuisi ahdistavalta, kun tuntematon tyyppi, jonka kanssa et ole ollut missään tekemisissä, tekee sinusta tuollaisen ison, näkyvän kampanjan. Jos tarkoituksena taas on vain huomion saaminen keneltä tahansa, niin sitähän tuolla toki saa.
Tiedät siis tuon naisen mielipiteen? Vieläpä naisen puolesta ja usean naisen puolesta. OK.
Nainen saattaa pysytellä hissukseen ja olla ottamatta yhteyttä tuottajaErnoon ja sehän on hänen oma asiansa. Mutta ainakin on saanut neuvoja!
Mitäs jos nyt joku Ernon tasoa alempi, muutaman vuoden häntä vanhempi Irmeli bongaa tuon ilmoituksen ja ihastuu Ernon ulkonäköön. Erno on ehkä Irmelin mielestä pysäyttävin komistus, jonka hän on koskaan nähnyt. Irmeli ottaa fb:ssa yhteyttä Ernoon. Mahtaako Erno kiinnostua? Jos nyt ajatellaan Ernon hakeman kaunottaren kannalta, niin tilannehan on hänen näkökulmastaan ihan vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Sinä ja sinun ytimesi!
Mistä sinä mitään tiedät tuon naisen tunnoista? Onko sinulla ja hengenheimolaisillasi jokin oikeus määritellä millä perusteella naista lähestytään. Poikaparka kehtasi kehua vielä kauniiksi. Johtopäätös: Miehet ajattelevat pinnallisesti vain ulkonäköä. Siis kaikki miehet!
Ilmeisesti ne naiset, joita ei lähestytä ulkonäön perusteella mieluusti ohjeistavat jättämään moisen detaljin pois. Pultsari-Arskallakin alkaa käymään viuhkä teidän ansiostanne. Hyvin pelattu!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nyt joku Ernon tasoa alempi, muutaman vuoden häntä vanhempi Irmeli bongaa tuon ilmoituksen ja ihastuu Ernon ulkonäköön. Erno on ehkä Irmelin mielestä pysäyttävin komistus, jonka hän on koskaan nähnyt. Irmeli ottaa fb:ssa yhteyttä Ernoon. Mahtaako Erno kiinnostua? Jos nyt ajatellaan Ernon hakeman kaunottaren kannalta, niin tilannehan on hänen näkökulmastaan ihan vastaava.
Erno on ihastunut kaunottareensa. Irmelillä ei ole nyt mahiksia ( tällä hetkellä )höyrypäiseen Ernoon, mutta jos Erno ei tapaa 25-vuotiasta, saattaa Irmelillä käydä flaksi.
Muistakaa kuitenkin Irmelit, ettei saa olla pinnallisia ja ajatella vain Ernon ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Sinä ja sinun ytimesi!
Mistä sinä mitään tiedät tuon naisen tunnoista? Onko sinulla ja hengenheimolaisillasi jokin oikeus määritellä millä perusteella naista lähestytään. Poikaparka kehtasi kehua vielä kauniiksi. Johtopäätös: Miehet ajattelevat pinnallisesti vain ulkonäköä. Siis kaikki miehet!
Ilmeisesti ne naiset, joita ei lähestytä ulkonäön perusteella mieluusti ohjeistavat jättämään moisen detaljin pois. Pultsari-Arskallakin alkaa käymään viuhkä teidän ansiostanne. Hyvin pelattu!
Oletko lukenut ketjua? Se on täynnä esimerkkejä naisilta, joita tuntemattomat miehet ovat piirittäneet pelkästään ulkonäön perusteella ja tehneet heidän olonsa siksi ahdistavaksi. Eli edelleen, jos tarkoitus on saada nainen kiinnostumaan, niin parempaan tulokseen pääsee ihan normaalilla keskustelulla. Esittäytyminen ja mahdollisuuden antaminen aidolle vuorovaikutukselle toimii paremmin kuin mittavat somekampanjat. Mutta sinä nyt taidat olla sellainen itsepäinen mörökölli, joka mieluummin hakkaa päätänsä seinään ja jatkaa valitsemallaan tiellä, kuin kokeilisi jotakin toista vaihtoehtoa, joka usean naisen kertomuksen perusteella johtaisi parempiin tuloksiin. Koska usean naisen mielipide < sinun jääräpäinen yksittäinen mielipide.
Mun mielestä ihan hyvä keino lähestyä. Eihän hän edes suoraan naista mitenkään pommita, tämä on vain perinteinen suosikki-lehden tyyppinen etsintäkuulutus. Jos naista ei kiinnosta, niin jättää vastaamatta. Henkilökohtaisesti naisen sijassa (ja vapaana) kyllä kiinnostuisin, söpö poika ja sopivasti heittäytyvältä vaikuttaa, kuitenkin kohtelias ja tilaa antavan oloinen myös. Nämä siis ilmoituksen perusteella, eipähän tuollaisesta kummempia voisi selvitäkään.
Minusta teko on hauska ja romanttinen myös.
Kerran elämässäni mies hullaantui ulkonäkööni. Hänestä olin muutenkin ihan täydellinen. Voin sanoa, että imarteli, eikä tuntunut pinnalliselta. Ehkä se johtuu siitä, etten ole mikään megan fox, tavallinen ulkonäköni vaan oli tälle miehelle kuin olisin.
Olisin todella otettu mikäli joku etsisi minua yhtä mahtipontisesti, vaikka en olisikaan valmis suhteeseen. Kerran itsekin "ihastuin" kassajonossa. Mies oli varattu, mutta erittäin otettu huomiostani. Juttelimme hetken ja toivotimme hyvää loppuelämää toisillemme. Olemme myös moikanneet kun ollaan kohdattu myöhemmin. Ei yhtään noloa tai häpeällistä.
Älä huoli, emme ole tyrkyttämässä itseämme sinulle. :D