Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.

Vierailija
09.03.2018 |

Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005598643.html

Kommentit (609)

Vierailija
581/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksityisenä ihmisenä mua häiritsisi ihan pelkästään jo jutun julkisuus.

Pisteet Ernolle siitä, ettei viestissä ole liian tunnistettavasti kuvailtu naista. Ja luojan kiitos ei liittänyt mitään salakuvattua kuvaa tuohon. Näin julkisuuden sai Erno ja nainen saa pitää yksityisyytensä.

Btw. Eihän me voida olla varmoja, ettei tuo kuvailtu nainen olisi vaikka vapaapäivinään palstamamma ja esittänyt omankin mielipiteensä täällä anonyymisti ;)

Vierailija
582/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aamulehti.fi/uutiset/vaimoksi-on-jo-tarjouduttu-persoonalli…

Vaimoksi on jo tarjouduttu – persoonallisella etsintäkuulutuksella Ikea-ihastustaan etsinyt Erno kertoo hakunsa tilanteesta

Tamperelaismies etsii Facebookin avulla Ikeassa näkemäänsä "pysäyttävän kaunista" naista.

UUTISET10.03.  20.57

Tamperelainen Erno Sallinen julkaisi perjantaina Facebookissa persoonallisen viestin, jonka avulla hän ilmoitti etsivänsä Tampereen Ikean ravintolassa näkemäänsä, pysäyttävän kaunista naista.

Postaus sai suuren huomion. Ilmoitusta on jaettu 6 000 kertaa ja kommentoitu muun muassa sanoilla "onnea matkaan", "ihanaa" ja "ihanaa, just niin hömppää. Toivon, että löydät etsimäsi".

Sallinen sanoo, että postaus on lauantain alkuiltaan mennessä tuottanut yhden vaimoksi tarjoutumisen, muutamia yksityisiä tsemppausviestejä ja kymmeniä kaveripyyntöjä enimmäkseen naisilta. Sallinen sanoo, että ei ole toistaiseksi vastannut niihin millään tavalla.

–Vaikka olenkin hyvin imarreltu, tämän tempauksen tarkoitus oli löytää vain tuo yksi nainen, ei muuta, Sallinen sanoo.

Etsitty nainen ei vielä ole ollut yhteydessä

"Pysäyttävän kaunis" nainen ei ainakaan vielä ole ottanut yhteyttä. Odottamattoman suuren huomiomäärän perusteella voinee Sallisen mukaan olettaa, että nainen on jo tavoitettu.

–Pitää ottaa huomioon, ettei hän välttämättä edes halua tulla löydetyksi.

Ikea on tarttunut tilaisuuteen ja luvannut tarjota lihapullat mahdollisille ensitreffeille. Mitä mieltä olet?

–Jos tässä hullunmyllyssä kävisi vielä niin onnellisesti, että päätyisin tämän naisen kanssa treffeille, voin luvata, etten veisi häntä ensimmäiseksi Ikeaan – vaikka yhtiön hienoa elettä arvostankin.

Jälkikäteen ajatellen, oliko ”etsintäkuulutus” onnistunut ratkaisu?

–En kadu, että tein postauksen, mutta myönnän, että se oli hetken mielijohde, joka räjähti käsiin. Minulla on ollut hauskaa ja kokemuksena en jättäisi tätä väliin, vaikka saisin tehdä päätöksen uudestaan, Sallinen sanoo.

Sallisen mukaan lähes kaikki palaute on ollut yltiöpositiivista ja kannustavaa, ja sitä on ollut mahtava seurata. Toki joukossa on Sallisen mukaan ollut perinteisiä ammattimielensäpahoittajien kommentteja, jotka voi jättää omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainenhan saattaa monen mielestä olla aivan tavis. Muta Ernon mielestä täysi kymppi. Voiko kukaan olla ulkonäön suhteen täysin objektiivinen.? Eikös se kemia  vaikutakaan ollenkaan? Kemiat ja kohtaaminen.  Lienee kiellettyjä nykyään. Minä ainakin näin vaimoni maailman kauneimpana jo parikymmentä vuotta sitten ja nykyäänkin. En voi sille mitään. Toki Hän sitä joskus ihmettelee kiivaastikin. Tosin, ei hän ole sanonut minua pinnalliseksi ulkonäköön kyttääjäksi. Muuten kyllä ihmettee. että näössäni on jotain pielessä. Ulkonäkö oli kuitenkin se, johon kiinnitin ensiksi huomiota. En mahda sille mitään. Olen siis pinnallinen, jos niin haluatte. 

Mies

Voi että kun menee taas niin pieleen koko keskustelun ydin. Argh. Kukaan ei kiistä sitä, etteikö ulkonäkö pelaa osaa siinä, kenestä kiinnostuu. Kyse oli nyt siitä, että onko tuo imarteleva vai ahdistava treffipyyntö tämän kyseisen naisen näkökulmasta. Siis se, että tuntematon, sinua kaukaa tuijotellut mies, tekee ison somekampanjan sinun löytämiseksi vain siksi, että hullaantui niin paljon ulkonäöstäsi. Onko se upea romanttinen ja imarteleva ele vai ahdistava, luotaantyöntävä ja nolo ele? 

Useille naisille tuo tuntuisi EPÄMUKAVALTA lähestymiseltä. Eli jos tarkoituksena on saada tämä kyseinen nainen treffeille, niin luultavasti Erno ei pääse toivottuun lopputulokseen, koska tuosta yksittäisestä naisesta tuntuisi ahdistavalta, kun tuntematon tyyppi, jonka kanssa et ole ollut missään tekemisissä, tekee sinusta tuollaisen ison, näkyvän kampanjan. Jos tarkoituksena taas on vain huomion saaminen keneltä tahansa, niin sitähän tuolla toki saa. 

Sinä ja sinun ytimesi!

Mistä sinä mitään tiedät tuon naisen tunnoista? Onko sinulla ja hengenheimolaisillasi jokin oikeus  määritellä millä perusteella naista lähestytään. Poikaparka kehtasi kehua vielä kauniiksi. Johtopäätös: Miehet ajattelevat pinnallisesti vain ulkonäköä. Siis kaikki miehet!

Ilmeisesti ne naiset, joita ei lähestytä ulkonäön perusteella mieluusti ohjeistavat jättämään moisen detaljin pois. Pultsari-Arskallakin alkaa käymään viuhkä teidän ansiostanne. Hyvin pelattu!

Oletko lukenut ketjua? Se on täynnä esimerkkejä naisilta, joita tuntemattomat miehet ovat piirittäneet pelkästään ulkonäön perusteella ja tehneet heidän olonsa siksi ahdistavaksi. Eli edelleen, jos tarkoitus on saada nainen kiinnostumaan, niin parempaan tulokseen pääsee ihan normaalilla keskustelulla. Esittäytyminen ja mahdollisuuden antaminen aidolle vuorovaikutukselle toimii paremmin kuin mittavat somekampanjat. Mutta sinä nyt taidat olla sellainen itsepäinen mörökölli, joka mieluummin hakkaa päätänsä seinään ja jatkaa valitsemallaan tiellä, kuin kokeilisi jotakin toista vaihtoehtoa, joka usean naisen kertomuksen perusteella johtaisi parempiin tuloksiin. Koska usean naisen mielipide < sinun jääräpäinen yksittäinen mielipide. 

Kannattaa varmaan uskoa, että ne useat mielipiteet naisilta on todellakin eri naisia. Juupa juu.

Ja mitä Ernoon tulee, ei hän piiritä jutun perusteella, vaan etsii. Lienee vissi ero sinullekin. Vai eikö?

Vierailija
584/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tässähän Erno alkaa saamaan treffipyyntöjä muiltakin naisilta. Ovatko hekin creepyjä stalkkereita mammojen mielestä, kuten Erno on jo tuomittu?

Vierailija
585/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Erno muistuttaa vähän sitä Ensitreffit-Esaa.

Katsoin samaa ekaks, mutta Esa ei ois onneks koskaan näin ällö.

Vierailija
586/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Erno muistuttaa vähän sitä Ensitreffit-Esaa.

Katsoin samaa ekaks, mutta Esa ei ois onneks koskaan näin ällö.

Ulkonäön perusteellako mennään?

Vierailija
587/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on näitä stalkkaajia enemmänkin. Mitä miehet kuvittelevat?

Tosin on siellä naisiakin joukossa.

"Hei sinä huppupäinen mies (n.30-v) Itä-Helsingistä

Itä-Hki

9.3.2018 17:47

Ollaan törmätty usein ja katsot minua pitkään. Sinulla on aina musta huppu päässä, ainakin silloin kun olen sinut nähnyt :) Sinussa on jotain mielenkiintoista. Pitäisikö meidän tutustua? :)"

https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/etsintakuulutus

Vierailija
588/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirskuttaa hihii!

Vierailija
589/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk-juorut!

Vierailija
590/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos nyt joku Ernon tasoa alempi, muutaman vuoden häntä vanhempi Irmeli bongaa tuon ilmoituksen ja ihastuu Ernon ulkonäköön. Erno on ehkä Irmelin mielestä pysäyttävin komistus, jonka hän on koskaan nähnyt. Irmeli ottaa fb:ssa yhteyttä Ernoon. Mahtaako Erno kiinnostua? Jos nyt ajatellaan Ernon hakeman kaunottaren kannalta, niin tilannehan on hänen näkökulmastaan ihan vastaava.

Kyllä useimmilla kavereillani on ollut joskus ollut vanhempi tyttöystävä joten veikkaisin että aika hyvät mahdollisuudet on. Miehet eivät todellakaan ole mitään kranttuja.

Ihmetyttä kyllä tämän palstan naiset. Jatkuvalla negatiivisuudella ja liiallisilla vaatimuksilla ei kyllä saa mitään hyvää paria.

Vierailija
591/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on näitä stalkkaajia enemmänkin. Mitä miehet kuvittelevat?

Tosin on siellä naisiakin joukossa.

"Hei sinä huppupäinen mies (n.30-v) Itä-Helsingistä

Itä-Hki

9.3.2018 17:47

Ollaan törmätty usein ja katsot minua pitkään. Sinulla on aina musta huppu päässä, ainakin silloin kun olen sinut nähnyt :) Sinussa on jotain mielenkiintoista. Pitäisikö meidän tutustua? :)"

https://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/etsintakuulutus

Itä-helsinki, ja huppupäinen 30v mies?

Joku meganisti, ja joku nistifetissin omaava nainen. 

Vierailija
592/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tässähän Erno alkaa saamaan treffipyyntöjä muiltakin naisilta. Ovatko hekin creepyjä stalkkereita mammojen mielestä, kuten Erno on jo tuomittu?

Yksi vaimoehdokas, joka varmaan tosiaan on creepy, jos kerran olisi valmis naimisiin miehen kanssa, joka metsästää somessa jotain ihan muuta naista. Muut olivat olleet pelkkiä kannustusviestejä ei treffipyyntöjä. Eli Ernon tulos oli huono: ei löytänyt haluamaansa naista, sai yhden creepyn vaimoehdokkaan ja muuten naiset eivät itse edes innostuneet Ernosta. 

Vierailija
593/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaimoehdokas, joka varmaan tosiaan on creepy, jos kerran olisi valmis naimisiin miehen kanssa, joka metsästää somessa jotain ihan muuta naista. Muut olivat olleet pelkkiä kannustusviestejä ei treffipyyntöjä. Eli Ernon tulos oli huono: ei löytänyt haluamaansa naista, sai yhden creepyn vaimoehdokkaan ja muuten naiset eivät itse edes innostuneet Ernosta. 

Eli onnistunut tempaus, ei kaduta mikään!! :'D

Vierailija
594/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusjantteri, jolla ei ole omaisuutta, ei korkeaa asemaa työelämässä ja jonka ulkonäkö on keskiverto, saa naisilta hyvin hyvin harvoin myönteisen vastauksen.

Miesten maailmassa epäonnistuminen on normi. Emme me yrittäessämme ajattele, että täytyy onnistua, koska todellisuus on opettanut, että vain harvoin onnistumme.

Jos Ernoa ei onnistanut, niin mitä sitten? Niin meille miehille yleensä käy, eikä meillä ole vara ottaa siitä itseemme, jos tahdomme naisseuraa. On vain siirryttävä eteenpäin ja yritettävä uudestaan.

Vierailija
595/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etteivät nuo kaveripyynnöt johda mihinkään? voihan se olla että nuo naiset vaan aloittavat sillä koska eivät halua olla "creepejä".

Vierailija
596/609 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusjantteri, jolla ei ole omaisuutta, ei korkeaa asemaa työelämässä ja jonka ulkonäkö on keskiverto, saa naisilta hyvin hyvin harvoin myönteisen vastauksen.

Miesten maailmassa epäonnistuminen on normi. Emme me yrittäessämme ajattele, että täytyy onnistua, koska todellisuus on opettanut, että vain harvoin onnistumme.

Jos Ernoa ei onnistanut, niin mitä sitten? Niin meille miehille yleensä käy, eikä meillä ole vara ottaa siitä itseemme, jos tahdomme naisseuraa. On vain siirryttävä eteenpäin ja yritettävä uudestaan.

Minua ei kukaan mies koskaan lähesty missään, eikä ne arvosta sitäkään jos niitä lähestytään, siis ainakaan silloin kun nainen on vaatimattoman näköinen. Ennen olin positiivinen ja optimistinen, nykyään naamalta varmaan paistaa jo kilometrien päähän pettymys elämään. Te miehet lähestytte aina vaan niitä samoja naisia, niitä nättejä tai liian nuoria. Siksi epäonnistutte aina uudelleen ja uudelleen. Mutta jos vain nuoret kauniit naiset voi teille onnen tuoda, niin sitten niiden tavoittelua täytyy jatkaa kuolemaan asti. 

Vierailija
597/609 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos vain nuoret kauniit naiset voi teille onnen tuoda, niin sitten niiden tavoittelua täytyy jatkaa kuolemaan asti. 

Kyllähän hyvin monennäköiset ihmiset näyttävät parinsa löytävän.

Ja on täydellistä naisten kuvittelua, että miehet lähestyisivät naisia ulkonäön perusteella. Kyllä paljon merkittävämpää on esimerkiksi iloisuus ja ystävällisyys.

Jos kaupassa on ystävällinen ja avoimesti käyttäytyvä kassa, niin heti tulee tunne, että tuon kanssa olisi mukava päästä treffeille.

Vierailija
598/609 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläks tää paska pörrää täällä? Luulin että suletud :D

Vierailija
599/609 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tuossa häiritsee vielä se, että Erno avoimesti kertoo facebookissa miten on saanut nyt yhteydenottoja muilta naisilta jotka mahdollisesti olisivat kiinnostuneita, mutta tyrmää nämä täysin sanomalla että kiinnostaa vain tuo pysäyttävä kaunotar jota etsii. En kyllä itse haluaisi tarjoutua miksikään lohdutuspalkinnoksi tuollaiselle ulkonäönpalvojalle, mutta mielestäni omituista että noin kovasti jo rakastui naiseen josta ei tiedä mitään muuta kuin että tämä on kaunis, eikä siksi edes harkitse muita kuvioita. Kyllä se unelmien kaunotar varmasti olisi ottanut yhteyttä jo, jos kiinnostaisi mutta kun ei.

Voipi olla niin ettei Erno löydä ketään tuolla menolla, ja no, tuollaisella habituksella ei kannattaisi hirveästi nirsoilla. Toki on oikeutettu elämään sitten yksin kun ei voi saada sitä 25-vuotiasta upeaa kaunotarta, kunhan ei katkeroidu.

Vierailija
600/609 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee eräiden ukkeleiden tavotteet. Itse ollaan kaljuuntuvia, ei urheilullisia, ehkä vähän rocktähden elämää havittelevia ja luullaan saavansa vaimoksi se kaunotar meikkipelle ja itse on täydellinen. Mulla ainakin meni maku tohon ukkoon ton käytöksen vuoksi, ulkonäkö ois vielä seivattavissa jos ois käyttäny ikäsensä lailla, mutta mulle tosta tyypistä tuli ruma, sen jälkeen kun tajusin että se itte yrittää 10+ ku itse on hädin tuskin 6 1/2

Ton pitäs ottaa joku karannut ja eronnut 42 v. YH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi