Erno, 32 näki Tampereen Ikeassa kauneimman näkemänsä naisen. Nyt haluaisi löytää hänet.
Hauskoja tällaiset julkiset etsintäpyynnöt. Oilis kiva jos joskus mätsäis näillä tyypeillä eikä aina toinen osapuoli olisi jo valmiiksi varattu. Tässäkin tapauksessa epäilen näin olevan koska eivät kauniit naiset pitkään yksinään pysy.
Kommentit (609)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisten puhua/kirjoittaa niin kuin he haluavat. Kielipoliisia voit leikkiä jossain muualla, jos siihen on joku pakottava tarve. Vaikutat muutenkin hyvin ahdasmieliseltä ihmiseltä kirjoitustesi perusteella.
Ilmiselvien kielivirheiden korjaaminen: pappamaista, ahdasmielistä.
Herää jo! Onko niin vaikeaa myöntää, ettei edes oma äidinkieli kiinnosta sen vertaa, että kirjoittaisit sitä oikein? Olet älyllisesti laiska, mutta ottaa luonnon päälle myöntää se edes anonyymisti nettipalstalla.
Ei todellakaan ole mitään syytä "antaa ihmisten puhua ja kirjoittaa miten he haluavat".
Viime aikoina olikin joku ketju, missä ihmeteltiin järkyttävän huonoa kirjoitustaidon tasoa pelkästään tällä palstalla.
En sanonut sua ahdasmieliseksi kielivirheiden korjaamisen takia. Ahdasmielinen olet ihan tekstisi muun sisällön perusteella. Kuitenkaan et sä täällä määrää mitä sanoja ihmiset saavat käyttää ja mitä eivät, jos kuitenkin se miten ihmiset täällä kirjoittaa saa sut noin paljon ärsyyntymään niin hiekkap*llu on hyvä ja menee muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on moniongelmaisten, koulukiusaajien ja creepy-mielisairaiden jankkausketju, jossa kaikki omat älylliset notkahdukset oikeutetaan jollain haisevalla yksilönvapaudella, joka sanana kumisee vain tyhjyyttään. Minulla on oikeus! Minä! Creepy!
Ootko sä se sama tyyppi joka sanoi, että kaikki mammat vaan haukkuu Ernoa?
Luepa toi viestis. Miltä sä nyt itse kuulostat? Et varmaan haukkujalta yhtään vai..?
Hän ei yksilöi. Siinä tärkeä ero.
*eri
Vierailija kirjoitti:
"Koulukiusaajien, miesvihaajien ja mt-ongelmaisten femakoiden ketju"
Ja minkäköhän moinen ihminen puhuu naisista näin? :D
Eikö naisista ei saisi puhua tuolla tavalla, jos he käyttäytyvät kuten ovat ektjussa käyttäytyneet? Vai miksi sukupuoli oli tässä nyt olennainen asia? Haukutaanhan täällä miehiäkin uleiksi ja ressukoksi ja lassukoiksi jne. Mikset silloin tule ihmettelemään, että millainenkohan ihminen puhuu miehistä tuolla tavalla?
- ohis
Jännää kuinka Vauva-lehti , mediatalo ja suosittu keskustelupalsta haluaa profiloitua koulukiusaajien ja nimettömänä angstejaan purkavien naisten äänitorviksi. Sitähän tämä ketju mitä puhtaimmillaan on.
Vierailija kirjoitti:
Jännää kuinka Vauva-lehti , mediatalo ja suosittu keskustelupalsta haluaa profiloitua koulukiusaajien ja nimettömänä angstejaan purkavien naisten äänitorviksi. Sitähän tämä ketju mitä puhtaimmillaan on.
Koulukiusaamista, jos naiset sanovat, että Ernon somekuulutus ei ole heidän mielestään romanttinen ele? Pah.
Ruminta kieltä tässä ketjussa on käyttänyt se ulisijamies, joka haukkuu naispuolisia kirjoittajia femakoiksi, mädiksi akoiksi, hiivaplluiksi ja ties miksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaamista, jos naiset sanovat, että Ernon somekuulutus ei ole heidän mielestään romanttinen ele? Pah.
Ruminta kieltä tässä ketjussa on käyttänyt se ulisijamies, joka haukkuu naispuolisia kirjoittajia femakoiksi, mädiksi akoiksi, hiivaplluiksi ja ties miksi...
Melkoista muiden aliarvioimista, jos väität että naiset ovat ketjussa tosiaankin vain puhuneet siitä , kuinka Ernon ele ei ole romanttinen?
Luepas ketju ihan alusta alkaen toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö naisia tuleekin sitten kohdella naisellisina naisina?
En myöskään pidä ketjun räksyttäjiä naisina, vaan typerinä nautoina
Ei kun ihan ihmisinä vain.
Käytin sanaa nainen, koska oletin viestin viittaavan naisiin.
Mutta totta, minkälainen ihminen puhuu sitten muista ihmisistä näin?
Omalla esimerkilläsi näytät mallia huonoille palstanaudoille, millaista on se hyväksyttävämpi tapa puhutella ihmsisiä, eikös vain? Kiitos kun oot parempi kuin me muut
Limaiset sedät täällä puhkuu ja ulisee kun oli heidän mielestään niin romanttinen ele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö naisia tuleekin sitten kohdella naisellisina naisina?
En myöskään pidä ketjun räksyttäjiä naisina, vaan typerinä nautoina
Ei kun ihan ihmisinä vain.
Käytin sanaa nainen, koska oletin viestin viittaavan naisiin.Mutta totta, minkälainen ihminen puhuu sitten muista ihmisistä näin?
Omalla esimerkilläsi näytät mallia huonoille palstanaudoille, millaista on se hyväksyttävämpi tapa puhutella ihmsisiä, eikös vain? Kiitos kun oot parempi kuin me muut <3
Juu, te palstamammathan olettekin oikea malliesimerkki kauniista kirjoituksista.
Haukutte miehet aina ja joka käänteessä, tässäkin ketjussa, ja huo**lette naisjulkkiksia.
Ihan näin vain esimerkkinä
Vierailija kirjoitti:
Limaiset sedät täällä puhkuu ja ulisee kun oli heidän mielestään niin romanttinen ele.
Kerropas edes YHDEN viestin numero tässä ketjussa, jossa mies on kertonut Ernon eleen olevan romanttinen?
Siellä jälleen yksi entinen koulukiusaaja. Toivottavasti et opeta lapsiasi samoille tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas edes YHDEN viestin numero tässä ketjussa, jossa mies on kertonut Ernon eleen olevan romanttinen?
Siellä jälleen yksi entinen koulukiusaaja. Toivottavasti et opeta lapsiasi samoille tavoille.
Ootko sä joku traumatisoitunut koulukiusattu vai mitä tää jankkaaminen koulusaamisesta oikein on?? Jos oot, niin symppaan ihan täysillä sua... mutta apua traumoihisi et löydä täältä AV-palstalta, vaan sun täytyy kääntyä ihan ammattilaisen apuun.
t:eri tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista muiden aliarvioimista, jos väität että naiset ovat ketjussa tosiaankin vain puhuneet siitä , kuinka Ernon ele ei ole romanttinen?
Luepas ketju ihan alusta alkaen toiseen kertaan.
Aikamoista lukijoiden aliarviointia, että väittää ketjun olevan "koulukiusaajien ja nimettömänä angstejaan purkavien naisten äänitorvi". Luepas ketju alusta alkaen toiseen kertaan niin, että yrität kestää myös eriäviä mielipiteitä ilman, että alat nimittelemään niiden esittäjiä. Suurin osa viesteistä ovat asiallista perustelua siitä, mikä Ernon ilmoituksessa monia mättää, mutta niihin on vastattu todella asiattomasti naisia nimitellen ja haukkuen.
Päästiin kateellisuudesta koulukiusaajiksi. Kylläpäs on antoisaa keskustelua tämä.
Sinä, joka olet järkyttynyt mammojen reaktiosta, oliko ele sun mielestä romanttinen? Tekisitkö itse Ernona saman? Pystytkö yhtään ymmärtämään niitä ihmisiä, jotka kokevat sen pinnallisena?
Voisitko perustella myös kantaasi jotenkin, niin saataisiin uutta näkökulmaa asiaan. Ja Ernolle kunnon puolustus, joka ei perustu naisten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on moniongelmaisten, koulukiusaajien ja creepy-mielisairaiden jankkausketju, jossa kaikki omat älylliset notkahdukset oikeutetaan jollain haisevalla yksilönvapaudella, joka sanana kumisee vain tyhjyyttään. Minulla on oikeus! Minä! Creepy!
Luepa toi viestis. Miltä sä nyt itse kuulostat? Et varmaan haukkujalta yhtään vai..?
*eri
Ai sä puhut yleistämisen puolesta? On ok haukkua kaikki naiskirjoittajat koulukiusaajiksi ja femakoiksi, ällöttäviksi mätäpaiseiksi ja hiivav'tuiksi, mutta ei ole ok kritisoida yhden miehen omituista tempausta, jota yritetään markkinoida romanttisena elkeenä? Jännä logiikka sulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Ai sä puhut yleistämisen puolesta? On ok haukkua kaikki naiskirjoittajat koulukiusaajiksi ja femakoiksi, ällöttäviksi mätäpaiseiksi ja hiivav'tuiksi, mutta ei ole ok kritisoida yhden miehen omituista tempausta, jota yritetään markkinoida romanttisena elkeenä? Jännä logiikka sulla...
Yksilöit edellisen haukkujaksi.
toinen eri
Minusta Ernon ele oli romanttinen. Hakee elämänsä kauneinta naista! Tosin se on Ernon näkemys, mutta silti.
En häpeä tuota romanttisuutta tunnustaa. Ikävät ihmiset saavat olla toista mieltä olkaa hyvä.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
toinen eri
Jos tulee tällaista nimittelyä, niin hänhän on haukkuja. Hänet voi yksilöidä haukkujaksi nimittelynsä perusteella.:"Tämä ketju on moniongelmaisten, koulukiusaajien ja creepy-mielisairaiden jankkausketju, jossa kaikki omat älylliset notkahdukset oikeutetaan jollain haisevalla yksilönvapaudella."
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Minusta Ernon ele oli romanttinen. Hakee elämänsä kauneinta naista! Tosin se on Ernon näkemys, mutta silti.
En häpeä tuota romanttisuutta tunnustaa. Ikävät ihmiset saavat olla toista mieltä olkaa hyvä.
Mies.
Eli tunnustaudut palstan mukaan limaiseksi setämieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
toinen eri
Jos tulee tällaista nimittelyä, niin hänhän on haukkuja. Hänet voi yksilöidä haukkujaksi nimittelynsä perusteella.:"Tämä ketju on moniongelmaisten, koulukiusaajien ja creepy-mielisairaiden jankkausketju, jossa kaikki omat älylliset notkahdukset oikeutetaan jollain haisevalla yksilönvapaudella."
-Eri
Hänet yksilöitiin haukkujaksi, mutta hän yleisti nuo nimittelyt osajoukolle.